Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin tänään niin kauniskasvoisen miehen, että menin täysin pois tolaltani

Vierailija
03.05.2024 |

Tuijotin vaan hänen kasvojaan enkä rekisteröinyt sanaakaan mitä hän puhui tai mitä itse puhuin hänelle. 

Kommentit (194)

Vierailija
141/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cheek?

Ei se ole erityisen komea,  ei menisi jalat velliksi,  jos näkisin hänet. 

Mä olen itseasiassa sivuuttanut tän hepun kokonaan :D Kaverin kanssa käveltiin ravintolan pöytään ja istuttuaan alas hän tokaisi "huomasitko kuka tuli vastaan?". En huomannut.

Ap

Minä kyllä huomaan laatikkoleuat ja aivot varoittavat välittömästi kusipäävaarasta.

Vierailija
142/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin harvoin näkee tuollaisia miehiä. Sulla kävi tuuri!

Näitähän on vaikka miten paljon..riippuu ihan siitä millaiset piirteet viehättävät. Ihan kuvankauniit kasvot/pää ei ole kovin suomalainen ominaisuus kyllä. Mielestäni on ihanaa, että on olemassa todella kauniita täysin luonnollisia ihmisiä. Parasta että ovat usein mukavia, luontevia tyyppejä, eivät koppavia tai mitään sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andrea Casiraghi nuorena oli kaunis. 

Vierailija
144/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä pinnallisia ihmisiä. Itse kohtelen kaikkia yhtä hyvin enkä rakastu ulkonäköön. Näin välttää paljon ongelmia kun suhde vaatii enemmän tutustumista yksilöön.

Kunnes tapaat minut. Minulla on luonnonkiharat ja ranteeni ovat kahden raavaan miehen sormen paksuiset. Huuleni ovat suloiset kuin lammaspuuro.

T, Leopold Kristofer Silli

Oi kun tekisi mieli lammaspuuroa!😋

Vierailija
145/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Gary Grantin voittanutta!  Itketti ihan nuorena kun hän oli niissä filmeissään niin komea ja vielä niin vaatimaton, ilkikurinen, älykäs ja huumorintajuinen!

Samaa ihanuutta,  kun Tauno Palossa.😍

Tämäkin menee komean puolelle. Johnny Depp nuorena on ehkä enemmän sitä kaunista miestä...

Johnny Depp oli nuorena järkyttävän kaunis!!!!

Vierailija
146/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä järkytyn joka päivä, kun näen kaksi kauniskasvoisinta miestä, ketä olen koskaan tavannut: mieheni ja poikani. 

Vierailija
147/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upeimmat : Jason Momoa, Johnny Depp nuorena,  Cat Stevens nuorena, David Gilmour nuorena. 

Eivät ole kauniita.

Ovatpa,  toope. Ottaa silmän käteen ja katsoo. 

Vierailija
148/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä järkytyn joka päivä, kun näen kaksi kauniskasvoisinta miestä, ketä olen koskaan tavannut: mieheni ja poikani. 

Odotin tätä kommenttia jo aikaisemmin, milloin joku live, laugh, love -mamma tulee laukomaan latteuksia.

Vierailija
149/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cameron Herrin 

Vierailija
150/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tilkanen on kaunis mies 

Vierailija
151/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis mies on juurikin sellainen aavistuksen feminiininen. Lauri Tilkanen suomalaisista ja jo aiemmin mainittu Messias päähenkilö Mehdi Dehbi ovat tällaisia. 

Samoin Skid Row laulaja Sebastian Bach nuorena kasarilla ja jo mainittu Depp. 

Ja lisänä tietenkin eteerisen kaunis haltijamme Lekolas, jonka näyttelijä ei mielestäni itse asiassa ole kummoinenkaan, mutta pitkässä valkoisessa haltijatukassa tyyppi on 10/10. 

Mm. ranskalaisissa miehissä on tällaisia siroja ja kauniita paljon enemmän kuin meillä täällä pohjolassa. Siksikin sellaisen nähdessään kyllä ihastelee tahtomattaankin.

Vierailija
152/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bile Ilmari Nurmisessa on eteeristä kauneutta, samoin Måneskinin laulajassa. 

Vierailija
153/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

piledan?

Vierailija
154/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Aaltola on komea nuoruuden kuvassa, IL. Minä ihailin nuorena erästä miestä kotikylällä. Mies oli yli 40 v ja kaljuuntuva. Asiaa on vaikea kuvailla. Jotenkin miehen kasvot säteilevät.Koskaan ei edes juteltu, ihailin kaukaa.

Vierailija
155/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on vaa niin upean näköisiä, että ei edes uskalla katsoa.

Monia taas katsotaan, mutta siltikään heitä ei huomata.

Vierailija
156/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli asentamaan ilmalämpöpumppua uskomattoman seksikäs "naapurinpoika" -tyyppinen mies. En osaa edes analysoida, mikä hänestä teki todella hyvännäköisen. Ruumiinrakenne ja sen mittasuhteet olivat luonnostaan täydelliset, sama kasvoissa. Oli ihan suomalainen mutta harvinainen komistus. Siis tavallaan ei mitenkään erikoisen näköinen mutta siitä huolimatta erittäin vetävä. Plääh, en osaa edes selittää. 😀😄

Komistukset on eri kuin kauniit miehet. Kauniit miehet on harvinaisempia. Komistus on sellainen topi.

Tää "mun topi" olisi koirana ollut suomenajokoira. 🤗🥰

Mikä koirarotu se 'kaunis mies' olisi?

Tästä tuli mieleeni, että eräs nainen sanoi minulle että minusta tulee mieleen mangusti :D

Vierailija
157/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus oli kaunis.

Tästä tuli mieleen, se Jeesusta näytellyt mies siinä Netflix-sarjassa Messiah on kaunis mies.

Ben Dahlhaus näytti nuorena Jeesukselta:

https://images.app.goo.gl/BiwofbKKoiJm5iuT8

Ei ole ikääntynyt hyvin. Vähän liian 'beefy' ollut nuorena, laihempana olis ollut parempi. 

Vierailija
158/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kerran nähnyt sellaisen. Nolointa siinä oli, että kyseessä oli siskoni uusi poikaystävä. Kiva vaan tuijottaa monttu auki...

Vierailija
159/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kerran nähnyt sellaisen. Nolointa siinä oli, että kyseessä oli siskoni uusi poikaystävä. Kiva vaan tuijottaa monttu auki...

Ja hänellä oli just sellaiset jeesusmaisen kauniit sirot piirteet, utuisen siniset silmät ja oli pitkä ja hoikka mutta sopivan raamikas.

Vierailija
160/194 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattoi olla mun exä. Meinasin pyörtyä kun kohdattiin ekan kerran.

Annoitko heti pil lua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän