Jos Helmi ei ole dannyn tyttöystävä niin miksei se voi myöntää sitä suoraan.
Ei ole myöntänyt joten Helmi seurustelee 78 v dannyn kanssa.
Kommentit (67)
Miksei palkkaa? - Helmi on alle 23 eikä eläke kerry. Mitä järkeä siis tehdä verokortilla, jos palkan voi maksaa jotenkin muuten?
Ovatko suhteessa? - Arvaukseni on, että eivät de juro mutta kyllä de facto, sillä en usko että Helmillä on mahdollisuutta deittailla muita.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vain mammat olisi hieman kateellisia Helmille.
-raippi58
Kateellisia mistä. Siitä, että seurustelee 81v papan kanssa. Tuloja ei ollenkaan. Pieni, muodoton ja omituinen tuo Helmi. Varmasti kukaan ei kadehdi mutta ihmettelee. Danny käyttää Helmiä hyväksi kuten montaa muutakin. Eihän Helmi tuosta mitään saa. Laulajanuraa ei ole eikä tule. Helmissä ei ole karismaa eikä ääntä. Rahaa ei saa. Tuntuu, että Helmi on elämässään täysin hakuteillä. Ei opiskele kuten muut nuoret. Vanhuksen piikana saamatta itse mitään. Tuo suhde on kuvottava.
Mitähän nuo tulot 1400 vuodessa ovat? Työmarkkinatukea tukea Helmi ei saa ja tuskin on hakenutkaan. Silloin pitäisi olla valmis kodin ulkopuoliseen työhön. Henkilökohtaisen avustajan tukea Helmi saisi tietyin kriteerein Pelkkä kaupassa käynti ei riitä. Helmi on viihtynyt pitkään Dannyn avustajana 3-4 vuotta.
Silloin ei seukkaa. Ehkä on vain joku ihmissuhdekontakti tai avustaja? Kai on oma ura tai elämä.
Vierailija kirjoitti:
Mita helkkaria se muille kuuluu,on tai ei.
Utelias kai saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset vanhemmat hyväksyy, että lapsi pilaa elämänsä jonkun papparaisen sormetettavana. Edes sen likan paappa ei ole ole noin vanha.
Mun vanhemmat ainakin hyväksyi. Tosin ikäeroa oli vaan 36 vuotta.
Olen joskus ajatellut, että hyväksyisin mitä vaan (ei rikoksia toki), koska muutenhan se suhde omaan lapsiin kärsii. Ei hän kumppaniaan jättäisi kuitenkaan vaikka olisin mitä mieltä. Nyt jos miettii, että 20v tytär toisi itseäni 10v vanhemman miehen "poikaystävänään" (tuon ikäistä en huolisi edes itselleni), niin olisi valehtelua ja teeskentelyä olla vaan, että ei siinä mitään. Ihan sama miten kävisi. Sanoisin kyllä ääneen, että 36v ikäeroa en hyväksy.
Tuo onkin ihan oikein ettet hyväksyisi. Mun vanhemmat ei koskaan minusta välittäneet ja siksi hyväksyivät asian.
Nyt se Danny on opettanut Helmin tupakoimaan!!
https://www.seiska.fi/kotimaa/rookikuvat-danny-ja-helmi-bongattiin-tupa…
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ei Helmi ainakaan Dannyn avustaja tai kodinhoitaja ole. Palkka 1400 euroa vuodessa.
Sattaa kyllä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vain mammat olisi hieman kateellisia Helmille.
-raippi58
Kateellisia mistä. Siitä, että seurustelee 81v papan kanssa. Tuloja ei ollenkaan. Pieni, muodoton ja omituinen tuo Helmi. Varmasti kukaan ei kadehdi mutta ihmettelee. Danny käyttää Helmiä hyväksi kuten montaa muutakin. Eihän Helmi tuosta mitään saa. Laulajanuraa ei ole eikä tule. Helmissä ei ole karismaa eikä ääntä. Rahaa ei saa. Tuntuu, että Helmi on elämässään täysin hakuteillä. Ei opiskele kuten muut nuoret. Vanhuksen piikana saamatta itse mitään. Tuo suhde on kuvottava.
Oletpas sinä hölmö kun et tajua.
Dannyn imago. En itse ymmärrä muutenkaan koko touhua, mutta mitäpä tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helmi saa siitä. Mielestäni sitä käytetään hyväksi jos ei se palkkaa saa. Jos danny auttaa sitä musiikki urassa niin eipä ole kovin häävisti alkanut koska helmi on jo 20 v eikä yhtään keikkaa vielä.
Maksaahan se sille Helmille asumisen, ruuan ja pitkiä hienoja ulkomaanmatkoja. Ei minulla ole varaa olla kuukautta Thaimaassa tai paria viikkoa Rodoksella, vaikka käyn töissä ja saan palkkaa. Varmaan syövätkin paljon laadukkaampaa ruokaa kuin minä.
Avustaja voi olla myös pimeesti ja saada asunnon, ruuan ja rahaakin. Lisäksi vielä matkat ulkomaille. Voivat myös olla ystäviä ja ystävän menoja voi maksaa.
Danny-vanhus ei ole enää seurustelukykyinen, joten Helmi on palkattu seuraneidiksi ja pönkittämään vanhan miehen egoa. Dannyllä ei myöskään ole omaisiinsa kovin läheistä suhdetta, joten hän tarvitsee jonkun ulkopuolisen elämäänsä.
Kun tämä avustaminen on brändätty seurusteluksi, niin ei tarvitse palkanmaksustakaan selitellä mitään verottajalle, molemmat hyötyvät.
Vierailija kirjoitti:
Miksei palkkaa? - Helmi on alle 23 eikä eläke kerry. Mitä järkeä siis tehdä verokortilla, jos palkan voi maksaa jotenkin muuten?
Ovatko suhteessa? - Arvaukseni on, että eivät de juro mutta kyllä de facto, sillä en usko että Helmillä on mahdollisuutta deittailla muita.
Mitä ihmettä? Tietenkin eläke kertyy, jos maksaa eläkemaksuja.
Näähän paistattelee viikosta ja vuodesta toiseen lehtien palstoilla nimenomaan kun eivät kerro suhteestaan suoraan. Elävät varmaan lehtipalkkioilla. Toivottavasti Helmi saa osuuden lehtituloista. Dannyllä ei ota eteen, mutta maine suurena naistenmiehenä säilyy. Mitä Helmi saa? Tyrkkyjulkisuutta. Musiikkiuraan en hirveästi sataisi.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt eivät takuulla seurustele. Helmi on jo kolmas nainen josta D yrittää tehdä tähden (aiemmin Armi, sitten Erika). Kaikki kolme samannäköisiäkin hiuksia myöten.
D kuvittelee häntä pidettävän yhä rokkikukkona kun jatkuvasti lehdessä vihjaillaan hänen saavan nuoria naisia. Eli työsuhde ja molemmille win-win, edellyttää toki että Helmi menestyy laulajana.
Ei se mitään tähteä yritä tehdä. Muutenhan olisi biisejä ja esiintymisiä.
Eikä varmasti 23v nainen asuisi kolmiossa yhdessä miehen kanssa työsuhteen takia. Eihän siinä ole edes molemmille makkaria ja yhtä työhuonetta. Hänellä olisi muutenkin omaa elämää. Nythän H asuu ja matkustaa D:n kanssa vain. Ilmiselvä seurustelusuhde tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Tietenkin eläke kertyy, jos maksaa eläkemaksuja.
Työeläke alkaa tosiaan kertyä 17-vuotiaana.
Tämä video kuvaa Dannya hyvin.
Viisari värähtää
Olen joskus ajatellut, että hyväksyisin mitä vaan (ei rikoksia toki), koska muutenhan se suhde omaan lapsiin kärsii. Ei hän kumppaniaan jättäisi kuitenkaan vaikka olisin mitä mieltä. Nyt jos miettii, että 20v tytär toisi itseäni 10v vanhemman miehen "poikaystävänään" (tuon ikäistä en huolisi edes itselleni), niin olisi valehtelua ja teeskentelyä olla vaan, että ei siinä mitään. Ihan sama miten kävisi. Sanoisin kyllä ääneen, että 36v ikäeroa en hyväksy.