Muita, joita puistattavat "tyttöjen illat"?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä kyllä puidaan kaikkien suhteet, seksielämät ja sukulaiset läpi täysin avoimesti, mikä on juuri parasta ystävien kesken.
Itse en liiiku piireissä, joissa kerrotaan omasta seksielämästä muille, ainakaan, jos ollaan parisuhteessa. Silloinhan tulisi kertoneeksi sellaista, joka on puolison asia, eikä hän ole paikalla antamassa lupaa asioidensa puimiseen.
Ihmettelin samaa. Ei tulisi mieleenkään alkaa puimaan omaa seksielämää, koska se tavallaan ei ole vain minun, vaan siihen liittyy poissa oleva henkilö. Enkä edes tajua miksi pitäisi?
Ei miesten tarvitsekaan kaikkea ymmärtää😉 Meillä minun ei tarvitse pyytää lupaa mieheltäni mistä saan jutella muiden ihmisten kanssa, aivan sairaan mustasukkaiselta kuulostaisi, hyi! Eikä miestäni kyllä kiinnostaisikaan edes tietää, on sen verran hyvä itsetunto hänellä. Enkä minä kysele hänen saunailloistaan, pääasia että meillä riittää 💞
Satuin Lapissa kerran törmäämään neljään aviovaimoon jotka viettivät tyttöjen iltaa. Valomerkin jälkeen kolme poikaa pääsi tyttöjen kanssa jatkoille heidän mökilleen. Yhden mies yritti tavoittaa vaimoaan puhelimella, tähän toinen nainen tuumas - älä vastaa. Bileet jatkuivat...
Meillä on lapsuudesta tutulla porukalla tyttöjenilta tai viikonloppu, kerran vuodessa viikon-kahden loma. Eikä muuten saunota. :)
Me ollaan oltu eskarista saakka kavereita ja yhä ystävyys on luja. Ei ole muita mukaan otettu, kun tippuvat ekassa kurvissa jutuista. Perheistujaiset ovat sitten erikseen, että kyllä meidän kumppanitkin on oppineet tuntemaan toisensa ja lapset. Yksi piti taas perinteiset vappukekkerinsä ja muitakin ystäviä oli paikalla.
Meistä on tehty 32453 amerikkalaista elokuvaa Hallmark maisemissa. Vanhat ystävykset tapaavat ja juovat viiniä, tappelevat, itkevät ja pyytävät anteeksi ja kahden kuukauden pääsä uudestaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä kyllä puidaan kaikkien suhteet, seksielämät ja sukulaiset läpi täysin avoimesti, mikä on juuri parasta ystävien kesken.
Itse en liiiku piireissä, joissa kerrotaan omasta seksielämästä muille, ainakaan, jos ollaan parisuhteessa. Silloinhan tulisi kertoneeksi sellaista, joka on puolison asia, eikä hän ole paikalla antamassa lupaa asioidensa puimiseen.
Ihmettelin samaa. Ei tulisi mieleenkään alkaa puimaan omaa seksielämää, koska se tavallaan ei ole vain minun, vaan siihen liittyy poissa oleva henkilö. Enkä edes tajua miksi pitäisi?
Ei miesten tarvitsekaan kaikkea ymmärtää😉 Meillä minun ei tarvitse pyytää lupaa mieheltäni mistä saan jutella muiden ihmisten kanssa, aivan sairaan mustasukkaisel
Olen nainen. Miehellesi on siis ok, että kerrot eteenpäin hänen terveystietojaan, penismittojaan, seksifantasioita, jne?
Meillä on 1-2 kertaa vuodessa "tyttöjen iltoja" ihan siksi, että peruskouluaikainen kaveriporukka koostui pelkistä tytöistä, ja olemme ystäviä edelleen näin päälle kolmekymppisinä, vaikka elämä onkin vienyt eri puolille Suomea ja maailmaa.
Näissä illanistujaisissa syömme, juomme ja piereskelemme. Niin, ja myös kokkaamme yhdessä, saunomme, kuuntelemme musiikkia, katsomme (esim. kauhu)leffoja, pelaamme lautapelejä - ja vaihdamme taas edellisen (puolen) vuoden kuulumiset.
Teemme oikeastaan hyvin paljon samoja asioita, kuin silloin 14-vuotiaana yökylässä "Mirkun" vanhempien olkkarissa.
Tajusin ketjusta, että minullakin on vanhojen koulukaverien kanssa kerran vuodessa tyttöjen ilta. Sitä ei vasn kutsuta sillä nimellä. Syödään ja jutellaan vuoden kuulumiset läpi ja tavataan taas sitten vuoden päästä.
Suomessakin on tuollaisia brittilutkien näköisiä roskasakin edustajia. Tupakka käryää, kirosanat kaikuvat kunhorot valmistautuvat baariin lähtöön äänekkäästi tuntikausia kaakattaen ja naapureita rääkymisellään ilahduttaen. Yleinen ilmiö ihan keskiluokkaisissakin asuinympäristöissä, riittää että alueella asuu yksi lutkajoka ei piittaa muiden asumismukavuudesta. Kyse on nimenomaan käytöksestä ja äänenkäytöstä, ulkonäkö itsessään ei tee kenestäkään kyseiseen sakkiin kuuluvaa raakkujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.Näin sekaporukoissa aikaansa viettämään tottuneelle se on lähinnä outo konsepti.Siis miksi se sukupuoli koetaan niin tärkeäksi asiaksi, että halutaan viettää iltaa porukassa,jossa on vain naisia?
Itse viihdyn erilaisissa porukoissa, ja joskus on kiva että on jollakin tapaa rajattu esim. vain naisia, vain työkavereita, vain saman harrastuksen parista... Silloin on helpompaa jutella sellaisista asioista, jotka ovat kyseisen porukan kesken yhdistäviä tekijöitä.
Joskus kyllä todettiin, että tuttu homomies on ihan tervetullut mukaan.
Mitkä on asioita,jotka yhdistää vain naisia?
Vastauksia alapeukkujen sijaan,kiitos Aidosti kiinnostaa,koska itselle tulee mieleen vain kuukautiset (joita niitäkään ei kaikilla naisilla ole).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä minäkään tuota konseptia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.Näin sekaporukoissa aikaansa viettämään tottuneelle se on lähinnä outo konsepti.Siis miksi se sukupuoli koetaan niin tärkeäksi asiaksi, että halutaan viettää iltaa porukassa,jossa on vain naisia?
Itse viihdyn erilaisissa porukoissa, ja joskus on kiva että on jollakin tapaa rajattu esim. vain naisia, vain työkavereita, vain saman harrastuksen parista... Silloin on helpompaa jutella sellaisista asioista, jotka ovat kyseisen porukan kesken yhdistäviä tekijöitä.
Puistattavat synnytystarinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki naiset synnytä,se olisi synnyttäneiden ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, aina välillä vaan joutunut seuraan jossa puhutaan synnyttämisestä ja lapsista, äkkiä kyll pakenen itse synnyttämättömänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sukupuoli vaan se ystävyys/kaveruus sieltä vuosikymmenten takaa. Puolisot vaihtuneet, jääneet tai olleet matkassa puolet lyhyemmän aikaa. Ja ei ne puolisot ole keskenään kavereita. Tunnelma on aivan eri tuttujen kesken kuin että miehet olisi siinä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puista
Jep. Lapsettomana nuo on kamalia illanistujaisia.
Kerran osallistuin yhteen entisten työkavereiden Reunion -illanviettoon.Muut päivitti 10 vuoden ajalta kuulumisiaan,joihin kuului vain lasten syntymisiä.Ja oltiin mökillä jossain korvessa,ei voinut liueta pois .Tuon jälkeen en ole halunnut olla missään yhteydessä yhteenkään heistä.
Meillä on joskus tyttöjen iltoja, joskus jopa tyttöjen reissuja!
Emme ryyppää, emme paneskele vieraita, emme puhu paskaa miehistä (meillä on ihanat miehet).
Laitetaan hyvää ruokaa, ehkä saunotaan ja uidaan, parannetaan maailmaa, suunnitellaan tulevaisuutta, puhutan lapsista ja lastenlapsista, haaveillaan. Joskus oltu kokkikurssilla ja kerran tuttu kokki tuli meille tekemään ruokaa meidän kanssamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miesten tarvitsekaan kaikkea ymmärtää😉 Meillä minun ei tarvitse pyytää lupaa mieheltäni mistä saan jutella
Missä porukoissa liikut jos jutut on tuolla tasolla??
En tiedä ystävieni miesten peniksistä tai seksifantasioista mitään. En edes onko heillä seksielämää!?
Juu, etenkin kun kaikki muut siellä on heteromiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ap lisääntymiskuume vai miksi "pelkät naiset" ei kelpaa?
Olen eri,mutta ei kai se oo mitään vähättelyä.Lähinnä ihmetyttää se, että miksi siellä on vain yhtä sukupuolta? Järjestetään illanvietto kavereiden kesken ,mutta vain naiset kutsutaan? Vai onko joillain kavereina vain naisia?
Vähän kuin järjestäisi ruskeasilmäisten tai pitkähiuksisten illan.
No, miten poikien illat tai reissut? Niitä on tietääkseni järjestetty aina ja järjestetään edelleen. Pelkkiä miehiä. Eikö se ole outoa?
Ihan yhtä outoja nekin.
Ei ole yhtään outoa, jos miesväki omalla porukalla haluaa välillä vähän tuulettua ja vaikka vähän nusasta.
Illat tavallisesti päättyy tissivertailuun ja kynätestiin.
N38
No tuo kuulostaa omaperäisemmältä. Baby showerit järjestetään yleensä ennen syntymää, ja sinne roudataan joku vaippakakku.