Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joita puistattavat "tyttöjen illat"?

Vierailija
03.05.2024 |

Pelkkiä naisia, aivan kauheaa 

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä haukutaan kilpaa omaa miestä ja nauretaan porukalla.

Miksi? Ei rakkauteen kuulu toisen pilkkaaminen ja haukkuminen.

Vierailija
42/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niissä naisena ollut. En halua mitään kotkotuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä kyllä puidaan kaikkien suhteet, seksielämät ja sukulaiset läpi täysin avoimesti, mikä on juuri parasta ystävien kesken. 

Itse en liiiku piireissä, joissa kerrotaan omasta seksielämästä muille, ainakaan, jos ollaan parisuhteessa. Silloinhan tulisi kertoneeksi sellaista, joka on puolison asia, eikä hän ole paikalla antamassa lupaa asioidensa puimiseen.

Ihmettelin samaa. Ei tulisi mieleenkään alkaa puimaan omaa seksielämää, koska se tavallaan ei ole vain minun, vaan siihen liittyy poissa oleva henkilö. Enkä edes tajua miksi pitäisi? 

Vierailija
44/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä kyllä puidaan kaikkien suhteet, seksielämät ja sukulaiset läpi täysin avoimesti, mikä on juuri parasta ystävien kesken. 

Sinulla on kuvottava kaveripiiri.

Ei kun oikein hyvä, rakastava ja luotettava ystäväpiiri on, ei tietenkään epäluotettaville mitään kerrota, mutta he eivät olekaan ystäviä😉

Vierailija
45/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kun tyttöjen illassa on kyse siitä, että alkuilta ollaan tyttöjen kesken ja laittaudutaan, ennen kun mennään iskemään miehiä baariin. Tietenkään sinne ei siis omia äijiä oteta mukaan.

Tyttöjen ilta saattaa tarkoittaa iltaa jonkun luona, kun tehdään ruokaa, saunotaan, kuunnellaan musiikkia ja jutellaan. Se ei todellakaan tarkoita varattuna juhlimista ja miesten iskemistä.

Vierailija
46/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä.Näin sekaporukoissa aikaansa viettämään tottuneelle se on lähinnä outo konsepti.Siis miksi se sukupuoli koetaan niin tärkeäksi asiaksi, että halutaan viettää iltaa porukassa,jossa on vain naisia?

Itse viihdyn erilaisissa porukoissa, ja joskus on kiva että on jollakin tapaa rajattu esim. vain naisia, vain työkavereita, vain saman harrastuksen parista... Silloin on helpompaa jutella sellaisista asioista, jotka ovat kyseisen porukan kesken yhdistäviä tekijöitä.

Joskus kyllä todettiin, että tuttu homomies on ihan tervetullut mukaan.

Vierailija
47/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap lisääntymiskuume vai miksi "pelkät naiset" ei kelpaa? 

Olen eri,mutta ei kai se oo mitään vähättelyä.Lähinnä ihmetyttää se, että miksi siellä on vain yhtä sukupuolta? Järjestetään illanvietto kavereiden kesken ,mutta vain naiset kutsutaan? Vai onko joillain kavereina vain naisia?

Vähän kuin järjestäisi ruskeasilmäisten tai pitkähiuksisten illan.

No, miten poikien illat tai reissut? Niitä on tietääkseni järjestetty aina ja järjestetään edelleen. Pelkkiä miehiä. Eikö se ole outoa?

Vierailija
48/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana jaksoin ja kiinnosti, enää ei.

Jos ja kun koko illan tarkoitus on nuzzia tuntemattomia random miehiä hotellihuoneessa puolisolta salaa, niin ei se pidemmän päälle ole enää hauskaa.

N27

Vierailija
49/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne tyttöjen iltaan ketään aseella uhkaamalla pakoteta. 

Meillä on kyllä kaveriporukan kesken tyttöjen iltoja, kutsutaankin ihan sillä nimellä. Minusta se on hauska nimi. Oikeastaan kaikki kaverini ovat naisia, kun viihdyn naisten seurassa paljon paremmin kuin miesten. On meillä joskus kyllä ollut tyttöjen illassa mieskin, ei ole pahastunut kuullessaan mihin on tullut vaan ihan huumorilla ottanut. 

N29 

Vierailija
50/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyttöjenillat, mutta saunaillat. Istuvat vierivieressä lauteilla hikisinä. Yök. En tykkää.

Vierailija
51/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain naispuolisia ystäviä, siksi se on tyttöjen ilta. Meillä siihen kuuluu yleensä patikointi, sitten mökille saunaan ja grillaamaan. On helppo jutella kaikesta mahdollisesta, koska olemme tunteneet pitkään ja kenenkään ei tarvitse sinä iltana keskittyä lapsiinsa eikä siihen puolison viihtymiseen. Saa vain olla ja rentoutua. 

Vierailija
52/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä.Näin sekaporukoissa aikaansa viettämään tottuneelle se on lähinnä outo konsepti.Siis miksi se sukupuoli koetaan niin tärkeäksi asiaksi, että halutaan viettää iltaa porukassa,jossa on vain naisia?

Itse viihdyn erilaisissa porukoissa, ja joskus on kiva että on jollakin tapaa rajattu esim. vain naisia, vain työkavereita, vain saman harrastuksen parista... Silloin on helpompaa jutella sellaisista asioista, jotka ovat kyseisen porukan kesken yhdistäviä tekijöitä.

Mitkä on asioita,jotka yhdistää vain naisia?

Vierailija
53/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap lisääntymiskuume vai miksi "pelkät naiset" ei kelpaa? 

Olen eri,mutta ei kai se oo mitään vähättelyä.Lähinnä ihmetyttää se, että miksi siellä on vain yhtä sukupuolta? Järjestetään illanvietto kavereiden kesken ,mutta vain naiset kutsutaan? Vai onko joillain kavereina vain naisia?

Vähän kuin järjestäisi ruskeasilmäisten tai pitkähiuksisten illan.

No, miten poikien illat tai reissut? Niitä on tietääkseni järjestetty aina ja järjestetään edelleen. Pelkkiä miehiä. Eikö se ole outoa?

Ihan yhtä outoja nekin.

Vierailija
54/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, ymmärrän täysin! 

Elämäni kamalin (pakollinen, koska olin yksi kaasoista) biletyspäivä oli ehkä kaverin polttarit, ja siellä oltiin juurikin mm. saunomassa ja siitä lähdettiin yökerhoon. Vielä pahempaa voisi olla Suomessakin yleistyneet "vauva-suihkut"! Kerran on kutsuttu mutta kieltäydyin kohteliaasti.

Baby shower. Voiko typerämpää wt soossia ollakkaan.

Minä järjestin tyttärelleni juhlat, kun hänestä tuli äiti. Suvun naiset tulivat paikalle toivottamaan onnea tulevalle äidille. Kaunis tilaisuus kaikin puolin. Paikalla oli eri-ikäisiä naisia, jotkut äitejä, toiset eivät. Kaikki tulivat iloitsemaan sukuun syntyvästä uudesta jäsenestä.

Vierailija
55/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, ymmärrän täysin! 

Elämäni kamalin (pakollinen, koska olin yksi kaasoista) biletyspäivä oli ehkä kaverin polttarit, ja siellä oltiin juurikin mm. saunomassa ja siitä lähdettiin yökerhoon. Vielä pahempaa voisi olla Suomessakin yleistyneet "vauva-suihkut"! Kerran on kutsuttu mutta kieltäydyin kohteliaasti.

Baby shower. Voiko typerämpää wt soossia ollakkaan.

Minä järjestin tyttärelleni juhlat, kun hänestä tuli äiti. Suvun naiset tulivat paikalle toivottamaan onnea tulevalle äidille. Kaunis tilaisuus kaikin puolin. Paikalla oli eri-ikäisiä naisia, jotkut äitejä, toiset eivät. Kaikki tulivat iloitsemaan sukuun syntyvästä uudesta jäsenestä.

Huh.Onneksi omassa sivussa ei ole ollut tuollaisia.Äitien bondatessa keskenään arjessa saa tuntea jo ihan tarpeeksi ulkopuoliseksi itsensä.

T. Tahattomasti lapseton

Vierailija
56/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma ap?

Heti saunan jälkeen alkavat meikata puhdasta ihoa ja spreiata vastapestyjä hiuksia. Muutenkin typerää meininkiä. Ap

Mä olen ollut ihan erilaisissa tyttöjen illoissa. Juodaan perseet, pyöritään kännissä lattialla ja huudatetaan musiikkia (örinää). Meikeillä tai hiuksilla ei ole niinkään väliä.

Vierailija
57/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pick me girlit kauhistelee ajatusta illasta, johon ei päästetä miehiä.

Vierailija
58/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana jaksoin ja kiinnosti, enää ei.

Jos ja kun koko illan tarkoitus on nuzzia tuntemattomia random miehiä hotellihuoneessa puolisolta salaa, niin ei se pidemmän päälle ole enää hauskaa.

N27

Tämä oli aika kehno. Luulevatko jotkut miehet oikeasti, että tuota se tyttöjen ilta tarkoittaa? Herättää kumman epäilyksen näiden poikien illan touhuista vuorostaan. 

Vierailija
59/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on asioita,jotka yhdistää vain naisia?

Patriarkaatin sorto.Keskustelemne siitä.

Vierailija
60/82 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös.

Mieluummin vietän illan oman miehen kanssa.

Ex-bestis yritti saada mua näihin. Suuttui kun en suostunut. Syystäkin ex-bestis.

N40