Muita, joita puistattavat "tyttöjen illat"?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Siellä haukutaan kilpaa omaa miestä ja nauretaan porukalla.
En tunne yhtäkään naista, joka haukkuisi puolisoaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ap lisääntymiskuume vai miksi "pelkät naiset" ei kelpaa?
Olen eri,mutta ei kai se oo mitään vähättelyä.Lähinnä ihmetyttää se, että miksi siellä on vain yhtä sukupuolta? Järjestetään illanvietto kavereiden kesken ,mutta vain naiset kutsutaan? Vai onko joillain kavereina vain naisia?
Vähän kuin järjestäisi ruskeasilmäisten tai pitkähiuksisten illan.
Meillä tyttöjen illat on käytännössä sellasia joissa tavataan ne kaikkein pisimpään pysyneet ystävät. En mä eka-tokaluokalla leikkinyt juurikaan poikien kanssa. Nämä on siksi kaikki naispuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä haukutaan kilpaa omaa miestä ja nauretaan porukalla.
En tunne yhtäkään naista, joka haukkuisi puolisoaan.
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri,mutta ei kai se oo mitään vähättelyä.Lähinnä ihmetyttää se, että miksi siellä on vain yhtä sukupuolta? Järjestetään illanvietto kavereiden kesken ,mutta vain naiset kutsutaan? Vai onko joillain kavereina vain naisia?
Jos ystävinä on esim. vain 3 naista, eikä yhtään miestä. Eikö ole aika luonnollista, että vietetään tyttöjen iltaa ilman toista sukupuolta? Tulisiko raahata mukaan kadulta joku random tyyppi?
En itse moisia harrasta, mutta onhan poikien iltoja joskus elämässä tullut vietettyä syystä tai toisesta. Ymmärrän kyllä niitä jotka näitä harrastavat, koska kyllä se dynamiikka vaan on vähän erilainen kun ei tarvitse miettiä mistä juttelee ja miten ettei se toinen sukupuoli tylsisty tai ärsyynny tai arvostele. Missä tahansa juhlissakin yleensä tulee jossain kohtaa vaihe, jossa miehet ja naiset ovat eriytyneet hetkeksi johonkin omaan nurkkaansa. Se on ihan luonnollista, koska sukupuolissa ja heidän kiinnostuksen aiheissaan on eroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ystävinä on esim. vain 3 naista, eikä yhtään miestä. Eikö ole aika luonnollista, että vietetään tyttöjen iltaa ilman toista sukupuolta? Tulisiko raahata mukaan kadulta joku random tyyppi?
Toki jos tuo on tilanne,mut eiks se sit oo "kaveri-ilta"? Miksi sitä sukupuolta korotetaan?
Onko tyttöjen illoissa siis kyse siitä, että pariutuneet kaverukset kokoontuu syömään ja ryyppäämään, ja paikalla on vain naisia siksi ettei kenenkään ukko olisi mustasukkainen?
Vierailija kirjoitti:
En itse moisia harrasta, mutta onhan poikien iltoja joskus elämässä tullut vietettyä syystä tai toisesta. Ymmärrän kyllä niitä jotka näitä harrastavat, koska kyllä se dynamiikka vaan on vähän erilainen kun ei tarvitse miettiä mistä juttelee ja miten ettei se toinen sukupuoli tylsisty tai ärsyynny tai arvostele. Missä tahansa juhlissakin yleensä tulee jossain kohtaa vaihe, jossa miehet ja naiset ovat eriytyneet hetkeksi johonkin omaan nurkkaansa. Se on ihan luonnollista, koska sukupuolissa ja heidän kiinnostuksen aiheissaan on eroja.
Paitsi että noissa sekailloissa itse kyl vetäydynnusein miesten seuraan.Nyt kun kaverit on alkaneet saada lapsia,tuo on entisestään korostunut...naiset jauhaa jotain tympeitä lapsijuttuja, miehet ei (vaikka ovat yhtälailla perheellistyneet).
Ei. Kun tyttöjen illassa on kyse siitä, että alkuilta ollaan tyttöjen kesken ja laittaudutaan, ennen kun mennään iskemään miehiä baariin. Tietenkään sinne ei siis omia äijiä oteta mukaan.
Siellä kyllä puidaan kaikkien suhteet, seksielämät ja sukulaiset läpi täysin avoimesti, mikä on juuri parasta ystävien kesken.
En ole ikinä ollut. Tietty olen sellaisissa illanvietoissa missä on vain naisia, mutta yleensä niillä on ollut joku muu teema kuin tyttöjen ilta. En silti näe mitään tarvetta väheksyä tyttöjen iltoja, siinä määritteessä on jotain söpöä kasari/ysäri henkeä.
Pakottaako joku ap:n aseella uhaten tällaisiin vai mikä on ongelma? Itsellä miesvaltaisella alalla opiskelleena ja töitä tekevänä naisena on paljon miespuolisia kavereita, mutta on myös pari vanhaa kaveriporukkaa, jotka koostuvat vain naisista. Silloin kun vietetään niillä porukoilla iltaa, ne on tyttöjen iltoja, vaikka niitä siksi varsinaisesti kutsuttaisi ja korostettaisi. Sinkkuna olen iloinen, etteivät kaverit tunne pakottavaa tarvetta aina ottaa puolisoita mukaan.
On ihanaa istua kylkikyljessä saunanlauteilla ja välillä käsi hieman lipsahtaa... Sitten muutaman lasillisen jälkeen mitä vaan voi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Siellä kyllä puidaan kaikkien suhteet, seksielämät ja sukulaiset läpi täysin avoimesti, mikä on juuri parasta ystävien kesken.
Hyi kamala! Itse en kykenisi tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Itse en liiiku piireissä, joissa kerrotaan omasta seksielämästä muille, ainakaan, jos ollaan parisuhteessa. Silloinhan tulisi kertoneeksi sellaista, joka on puolison asia, eikä hän ole paikalla antamassa lupaa asioidensa puimiseen.
Herrajestas sentään, onko ne nykyään jo pakollisia, ja vain naisille. Onneksi minun nuoruudessani me tyttöjen kanssa mentiin vaan jonnekin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on kuvottava kaveripiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en liiiku piireissä, joissa kerrotaan omasta seksielämästä muille, ainakaan, jos ollaan parisuhteessa. Silloinhan tulisi kertoneeksi sellaista, joka on puolison asia, eikä hän ole paikalla antamassa lupaa asioidensa puimiseen.
Voi kuule, kyllä naiset tekevät juuri noin ystäviensä kanssa, se on hyvin yleistä eikä niistä miehille huudella 😂