Lääkäriltä loksahti suu auki, kun kerroin paljon. Juon viikossa.
Eli sisäelimet on lääkärin mukaan oikein mainiossa kunnossa eikä edes veriarvoissa ole moitittavaa.
Ulkoisesti näytän siistiltä ja hyvin voivalta, en yhtään juopolta, mutta kerroin, että juon viikossa lähemmäs 100 annosta alkoholia.
70 voisi olla aika osuva. Saatan juoda töiden jälkeenkin helposti 6-10 kaljaa tai saman annos määrän viiniä.
Sain lähetteen katkolle, lääkäri kuitenkin sanoi, että ei iki päivänä uskoisi, että olen alkoholisti.
Ikää 42v ja liikakäyttöä jatkunut jo 15 vuotta.
Kommentit (55)
Voi voi odotas, että tulee 55v mittariin. Voi alkaa olla asiat toisin. Ei se kroppa loputtomiin kestä. Nyt olisi hyvä lopettaa hyvän sään aikana.
Minä taas olen raivoraitis urheilija mutta näytän ihan spurgulta.
Mua ei lääkäri aikoinaan uskonut, kun otin puheeksi, huoleni liiasta, kokoajan lisääntyvästä alkoholin kulutuksesta. Neuvoi liikkumaan enemmän. Liikuin jo liikaa muutenkin.
Onneksi nykyisin ymmärretään vähemmästäkin. Parin vuoden juopottelu on jo katastrofi.
Onnea. Kirjoita kirja.
Se, että käyt töissä etkä näytä juopolta? Meinastko, että se on yhtä, kuin et ole juoppo? Sulla on vaan hyvät geenit ja kestävä kroppa. Sekin aikanaan rapistuu.
Miksi hel ve tissä latkit noin paljon viinaksia? Ei mitään järkeä. Aikaa ja rahaa hukkaantuu tuollaiseen lipittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi odotas, että tulee 55v mittariin. Voi alkaa olla asiat toisin. Ei se kroppa loputtomiin kestä. Nyt olisi hyvä lopettaa hyvän sään aikana.
Mulla on kestänyt. Hyvin menee.
Moni näyttää kestävän kovaakin juomista melko pitkään. Sinä ilmeisesti kuulut niihin. Mutta ennen pitkää kroppa romahtaa. Etanoli on hermomyrkky ja karsinogeeni. Rankka juominen aiheuttaa vääjäämättä vakavia terveysongelmia jokaiselle ennemmin tai myöhemmin.
miksi sitten menit lääkärille valittamaan jos kerran olet freesissä kunnossa??? mitä jätit kertomatta meille??
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei päihdeongelma näy ulos päin eikä terveys kränää, niin se ei tee sinusta silti yhtään sen parempaa, kuin muistakaan. Olet alkoholisti.
Ja mitä se sinulle kuuluu? Onko alkoholisti jotenkin huonompi ihminen kuin joku muu?
Vierailija kirjoitti:
miksi sitten menit lääkärille valittamaan jos kerran olet freesissä kunnossa??? mitä jätit kertomatta meille??
Olin pakollisella, työterveystarkastuksessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi hel ve tissä latkit noin paljon viinaksia? Ei mitään järkeä. Aikaa ja rahaa hukkaantuu tuollaiseen lipittämiseen.
Jep, nimenomaan hukkaantuu melkoisesti rahaa.
paljon maksa-arvot alat?
mulla oli noussu vkl juopottelun ja kolestroli lääkkeiden takia 129
Jos on hyvät geenit niin elimistö voi kestää pitkään. Ei minullakaan nelikymppisenä vielä tuntunut missään mutta kyllä kuuskymppisenä jo alkaa tuntua.
55v tuli ensimmäiset verenpaine, kolesteroli ja kakkostyypin diabeteslääkkeet kun sokerit alkoivat heittelemään.
Tämmöisistä katkoista ei ole mitään hyötyä vaan siellä toivutaan lomailemalla täysihoidossa siihen että jaksaa taas kaksin käsin juoda kun olen tuttavapiirissä nähnyt näitä katkolla kävijöitä. Alkoholiongelma ei poistu olemalla välillä täysihoidossa jossa sitä addiktoitunutta passataan kuin hotellissa.
kävikö lääkärille mittään kun suu loksahti auki?
Vierailija kirjoitti:
paljon maksa-arvot alat?
mulla oli noussu vkl juopottelun ja kolestroli lääkkeiden takia 129
Alat oli 20 tasan.
Olen nainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei päihdeongelma näy ulos päin eikä terveys kränää, niin se ei tee sinusta silti yhtään sen parempaa, kuin muistakaan. Olet alkoholisti.
Ei se alkoholismi tee hänestä yhtään huonompaakaan. Terv. Lähes absolutisti. Ps. Lähes absolutismini ei tee minustakaan huonompaa tai parempaa ihmistä.
Niin kuin lääkäri sanoi omalle faijalle: "kyllä viina aivot pehmentää". Ja niin kävi. Oli samanlainen viikonloppu ja lopuksi viikkojuoppo.
Katso tämä ja kuuntele ajatuksella, jos ymmärrät lontoota.
Tämä video tuki päätöstäni lopettaa alkoholin käyttö kokonaan aikanaan.
Meinaatko ettei lääkäri nähnyt sitä kaljapöhöä ? Kyllä näki. Sitä ei peitä edes siistit vaatteet.