Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yli 40 vee odottajia?

Vierailija
24.01.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi oli ennen ja kolme jälkeen synnytystä. Ei löytynyt syytä. Ei kannata luottaa tuntemuksiin. Voithan mennä ultraan, jos olet tarpeeksi pitkällä. Ellet ole, voit mennä vaikka määrälliseen raskaustestiin, jolloin selviää, onko riittävästi raskaushormonia veressä, vai onko kenties keskenmeno tulossa tuntemustesi mukaan. (Voihan se yhtäkkiä muutenkin tulla, mutta tarkoitan, onko tuntemuksillesi siis perusteita.) Tsemppiä.

Vierailija
2/10 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ihan nelikymppinen, mutta melkein. Luomusti raskauduin, esikoinen tulossa.

Vierailija
4/10 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole odottaja.

Vierailija
5/10 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko muuta, mikä mieltäsi askarruttaa?

Vierailija
6/10 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta kolmekymppinen esikoista odottava.

Vierailija
7/10 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on 5 keskenmenoa ja 5-vuotias lapsi. Keskenmenot ovat tapahtuneet ennen ja jalkeen lapseni syntymää.

Vierailija
8/10 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni takana kaksi keskenmenoa ja nyt pelkään, että tämä kolaskin menee kesken. Oireet loppivat ihan yhtäkkiä tänä aamuna. Vielä illalla oli rinnat todella kipeät ja nyt ei mitään tunteuksia. en tied miten kestäisin kolmannen keskenmenon. Onko sulla tullut monta keskenmenoa peräkkäin?

Vierailija
9/10 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt elämäni 7. raskaus. Eli 6 aikaisempaa, joista synnytykseen asti 2. Vuosien mittaan yksi tuulimuna, loput keskenmenoja. Niistäkin selviää hengissä :)

2&6

Vierailija
10/10 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä piristyä :)

Lepää, rauhoitu hetkeksi, rentoudu.

Kuinka pitkällä raskautesi nyt on?

Onko aiempiin keskenmenoihin löytynyt joku syy?

Niin kamalalta kuin nyt kuulostaakin, syitä aletaan kyllä jo kolmannen keskenmenon jälkeen tutkia ja samalla mietitään, miten tulevat estettäisiin. Olet varmasti hyvissä käsissä :)

12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän