Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni petti

Vierailija
03.05.2024 |

Olen kolmekymppissä oleva mies, jolla on vaimo ja kaksi alle alakoulu ikäistä lasta. 

Vaimoni tunnusti noin kolme viikkoa sitten että oli pettänyt minua sitä aiemmalla viikolla työkaverinsa kanssa, sellaisessa työpaikkansa virkistysillassa. Kävimme siitä suhteellisen asiallisen keskustelun, vaikka olinkin aika pettynyt ja vihainen. 

Vaimoni kertoi että yhdyntä tapahtui työkaverinsa asunnossa, josta hän oli heti sen jälkeen poistunut. Vaimoni kertoi rehellisesti että hän oli selvinpäin, eikä mies häntä mihinkään pakottanut, mutta häntä oli tapahtuman jälkeen kaduttanut, aina tunnustukseen saakka.

Keskustelimme asiasta ja syistä aika pitkään ja pääsimme itseasiassa puolitiehen. Molemmat olimme sitä mieltä, että vaimoni teko oli väärin, mutta keskustelu myös avasi silmiäni sille että en ole itse ollut mallikas aviomies. Olen paljon töissä ja jos olen kotona, niin olen useimmiten keskittynyt lapsiin tai omiin harrastuksiin. Lapsiin tuleekin keskittyä, mutta ne omat harrastukset (lähinnä menopelien kanssa värkkäily ja elokuvien vahtaaminen) ovat vieneet aikaa jonka voisin viettää vaimoni kanssa. 

Keskustelusta ei ikinä syntynyt riitaa ja menimme sen jälkeen nukkumaan, yhteiseen aviovuoteeseemme. Arki on siitä lähtien rullannut normaalisti, mutta minun ja vaimoni välit olivat jonkinaikaa hieman kiusalliset. Hän varmaan katui pettämistä ja minä yritin viettää enemmän aikaa hänen kanssaan. Harrastimme viime iltana ensimmäisen kerran seksiä sitten sen kun pettäminen tuli ilmi. Seksi oli mukavaa niinkuin se on aina ollut ja makoilimme sen jälkeen aika kauan, vain halaillen.

Rakastan vaimoni yhtä paljon kuin lapsiani, mutta olenko pinnallinen kun mieltäni edelleen painaa, se että vaimoni petti? Päädyimme kuitenkin lopputulokseen, että siihen olimme molemmat syyllisiä. Seksi ja sen jälkeinen läheisyys oli parasta aikoihin, mutta sitäkin mielessäni tahraa, se että vaimoni on maannut toisen miehen kanssa. Olenko siis pinnallinen?

Kommentit (179)

Vierailija
61/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surullinen puolestasi.

Ja kadun omia nuoruuden seikkailujani (naimisissa eli pettäjä), monesti myös muiden rouvien kanssa. 

Älä anna vaimosi kääntää tilannetta toisin päin. Syypää lopulta on aina pettäjän, vaikka parisuhdeolosuhteet ajaisivat siihen reunalle. Mutta sen viimeisen askeleen ottamisen syy on aina pettäjän.

Vierailija
62/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo petti, vaikka tein kaikki nuo aloituksessa mainitut asiat: pidin huolta, kuuntelin, kannustin, panostin seksissä hänen nautintoon, kehuin, tein pääosan kotitöistä ja maksoin isomman osan kuluista. Ei naisen hyvänä pitäminen takaa sitä, että nainen ei petä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni päivitys tilanteeseen. Olen pohdiskellut koko päivän sitä, että olisiko tämä kenties tapahtunut aiemminkin. Laitoin juuri lapset nukkumaan ja menin sen jälkeen ehdottamaan vaimolle, että puhuttaisiin asiasta vielä vähän lisää. Sain vastaukseksi, hieman ärtyneellä äänellä: "Ollaan siitä kyllä jo puhuttu, että istu nyt vaan alas katteleen tätä telkkaria mun kanssa". Siihen loppui keskustelu.

AP

Äijä on aika pahasti tossun alla. Luulis että petetyllä on tässä se suurempi valta.

Juokse.

Vierailija
64/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo petti, vaikka tein kaikki nuo aloituksessa mainitut asiat: pidin huolta, kuuntelin, kannustin, panostin seksissä hänen nautintoon, kehuin, tein pääosan kotitöistä ja maksoin isomman osan kuluista. Ei naisen hyvänä pitäminen takaa sitä, että nainen ei petä.

Sua petettiin koska nostit p_llun jalustalle ja olit liian kiltti. Kilttikset ei sytytä.

Vierailija
65/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni päivitys tilanteeseen. Olen pohdiskellut koko päivän sitä, että olisiko tämä kenties tapahtunut aiemminkin. Laitoin juuri lapset nukkumaan ja menin sen jälkeen ehdottamaan vaimolle, että puhuttaisiin asiasta vielä vähän lisää. Sain vastaukseksi, hieman ärtyneellä äänellä: "Ollaan siitä kyllä jo puhuttu, että istu nyt vaan alas katteleen tätä telkkaria mun kanssa". Siihen loppui keskustelu.

AP

Ja sinä tottelit. Hyvä poika.

Vierailija
66/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua petettiin koska nostit p_llun jalustalle ja olit liian kiltti. Kilttikset ei sytytä.

Onko joku syy, miksi tuollaista naista ei heittäisi kylmiltään menemään? Eiköhän niitä ole sellaisiakin naisia, joille huomioonottava mies kelpaa.

Vierailija
67/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku syy, miksi tuollaista naista ei heittäisi kylmiltään menemään? Eiköhän niitä ole sellaisiakin naisia, joille huomioonottava mies kelpaa.

Huomioonottava mies kelpaa aina alussa, mut pitkässä juoksussa tulee pettämiset ja epäkunnioitus koska se Ei oo riittävän Mies.

Vierailija
68/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avaaja ei muka ole saanut vierasta, hän taitaa olla aika nössö?

Vierailija
69/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo äijä, jonka kanssa petos on ollut,pitää ottaa puhutteluun. Muuten se virttelee vaimoa edelleen ja kukaties kuinka monen toisen vaimoja. Ei tuollainen äijä sais noinvain päästä livistämään !  Tietysti hän väittää ,että nainen se vain tätä tahtoi . Mutta se ei saa hämätä. Useampi mies mukaan jos tarvii.

Vierailija
70/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi pettäjään, ihmisjätteeseen.

Olen pahoillani sinun puolesta. Etenkin, kun teillä on lapsia. 

Vierailija
71/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitekähän ne Pohojanmaan pojat teki sellaisille lurjuksille, jotka vietteli toisen akan?

Vierailija
72/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kouluttaa miehiä sisäsiisteksi ja harmittomiksi. Mut kun ne onnistuu siinä, niin alkavat sit ettimään jännitystä muualta.

Ei miehet ole mitään koulutettavia koiria. Kamala näkemys miehistä.

Vierailija
73/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi otti tietoisen riskin. Parisuhde ja perhe vai työkaverin kanssa paneminen. Selvinpäin tehtynä kertoo että hänellä on voimakkaat tunteet työkaveria kohtaan. Muuten ei riskeeraa kaikkea vain panon vuoksi.

Joka suhteessa on huonoja hetkiä mutta mikään ei oikeuta pettään vaan kaikesta pitää voida keskustella. Ilmeisesti helpompaa katsella pettäjän naamaa kun ottaa syyn itselleen vaikka näin ei ole. Ei ole mikään ihme jos nainen pettää uudestaan. Eiköhän silloinki ap ole tehnyt jotain väärää koska vaimon pitänyt päästä kokeileen työkaverin isoa meisseliä.

Muuten hyvä teoria, mutta miksi se sitten olisi tunnustanut. Tuli varmaan ennemmin morkkis eikä pystynyt olemaan kertomatta. Jos se olisi ihastunut olisi ollut kertomatta.

Jospa tunnusti koska tahtoisi parisuhteen päättyvän. Ei ta

Tuskin kukaan lapsiperheessä alkaa tuolla tavalla kieroilemaan, ellei sitten nimenomaan vihaa lapsiaan. 

Vierailija
74/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä ainekaan itseä pitäisi syyllisenä, vaimo olisi voinut avata ennemmin asiasta keskustelun. Mitä käydä panemassa työkaveria ja vielä selvinpäin. Itse laittaisin lusikat jakoon. Tai vähintään kävisin panemassa ensimmäistä ehdokasta kostoksi.

Surullisen huvittavaa on se, että tässä painotetaan tuota "selvin päin". Mitä se nyt sit kenellekin tarkoittaa, mut on pettäminen pettämistä, 0-3promillen humalassa. 

Kannattaa yhdessä pohtia, onko liiton jatkumiselle rahkeita. Sen on mahdollista, jos molemmilla on riittävä halu siihen.

Sulla on tossa kyl hyvä pointti, mut mä luulen et tuo selvin päin painotus on tarkotettu ennemmin niin et se teki sen tahallaan ja vahvaa harkintaa osoittaen. Ite veikkaan et oli oikeesti tosi ihastunut ja homma oli kypsynyt pitkään, mut itse seksi oli pe

Voi olla näinkin, mutta se ei selitä mitään morkkista. Jos pettyy siihen toiseen mahdollisuuteen, ei varmaan riskeeraa olemassa olevaa, vaan pitää suunsa kiinni. 

Vierailija
75/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomioonottava mies kelpaa aina alussa, mut pitkässä juoksussa tulee pettämiset ja epäkunnioitus koska se Ei oo riittävän Mies.

Tästä syystä huomioonottavan miehen kannattaa pitää tarkkaa kirjaa rahoista. Kyllä se siinä pettäjälläkin valahtaa naama valkoiseksi, kun vaihtuu mersu nissaniin ja omakotitalo vaihtuu yksiöön. Ja tietty vastuullista kertoa tuttavapiirille, että älyävät välttää kyseistä naista.

Vierailija
76/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh... Menetin muutaman aivosolun kun kahlasin tämän ketjun läpi. Nyt kun täällä on selvästi kilttimiesten kokoontumisajot niin vinkki: 

Youtuben hakukenttään: No More Mr Nice Guy

Ja alatte opiskelemaan, niin kuin koko elämänne riippuisi siitä. Koska se itse asiassa riippuu.

Vierailija
77/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tulee vielä pitkään painamaan, että vaimo petti, mutta ei se välttämättä kohta enää estä olemasta onnellinen. Voisit ehkä vaatia, että sun pitää myös saada kerran vierasta. Ehket halua vierasta, mutta saisi vaimosikin tuntea niitä tunteita, kun häntä ehkä petetään. Me samassa tilanteessa sovittiin, että saa vähäsen käydä vieraissa. Oli hauska nähdä, miten vaimo kiemurteli, kun hän tajusi minunkin juttelevan naisten kanssa hänen selkänsä takana. Hän pelkäsi minun rakastuvan ja häipyvän. 

M53

Vierailija
78/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pettäminen tarkoita että haluaa erota. Jännitystä, seikkailua, kiimaa, kiihkoa, halua, intohimoa, sitä haen pettäessä ja kotona mies jonka kanssa haluan silti elää. 

Kaksi eri asiaa. Nyt ymmärrän kun sen koen. En olisi aiemmin itsekään ymmärtänyt.

Nyt en tarkoita puolustella pettämistä. Mutta ilman moralisointia haluaisin asiaa pohtia. Voisko olla niin, että elämä on ihan hyvää ja turvallista sen miehen ja lasten kera. Silti tulee tarve kokea olevansa haluttu ja haluta itsekin jotain, mitä ei avioliitossa saa. Jos ap on oikea ja kertoo elämästään rehellisesti, onhan tuossa myös sellainen urautuminen nähtävissä. Kaksi aikuista hoitaa lapsiaan, talouuttaan ja töitään. Mitään yllättävää tai syvempää yhteyttä ei ole mihinkään. Ei siitä halua luopua, mut välillä haluaa tuntea jotain muuta.

Vierailija
79/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pettäminen tarkoita että haluaa erota. Jännitystä, seikkailua, kiimaa, kiihkoa, halua, intohimoa, sitä haen pettäessä ja kotona mies jonka kanssa haluan silti elää. 

Kaksi eri asiaa. Nyt ymmärrän kun sen koen. En olisi aiemmin itsekään ymmärtänyt.

Nyt en tarkoita puolustella pettämistä. Mutta ilman moralisointia haluaisin asiaa pohtia. Voisko olla niin, että elämä on ihan hyvää ja turvallista sen miehen ja lasten kera. Silti tulee tarve kokea olevansa haluttu ja haluta itsekin jotain, mitä ei avioliitossa saa. Jos ap on oikea ja kertoo elämästään rehellisesti, onhan tuossa myös sellainen urautuminen nähtävissä. Kaksi aikuista hoitaa lapsiaan, talouuttaan ja töitään. Mitään yllättävää tai syvempää yhteyttä ei ole mihinkään. Ei siitä halua luopua, mut välillä haluaa tuntea jotain muuta.

Siinä tapauksessa voi olla parempi olla esittämättä haluavansa olla monogamisessa suhteessa. 

Vierailija
80/179 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä ainekaan itseä pitäisi syyllisenä, vaimo olisi voinut avata ennemmin asiasta keskustelun. Mitä käydä panemassa työkaveria ja vielä selvinpäin. Itse laittaisin lusikat jakoon. Tai vähintään kävisin panemassa ensimmäistä ehdokasta kostoksi.

Surullisen huvittavaa on se, että tässä painotetaan tuota "selvin päin". Mitä se nyt sit kenellekin tarkoittaa, mut on pettäminen pettämistä, 0-3promillen humalassa. 

Kannattaa yhdessä pohtia, onko liiton jatkumiselle rahkeita. Sen on mahdollista, jos molemmilla on riittävä halu siihen.

Sulla on tossa kyl hyvä pointti, mut mä luulen et tuo selvin päin painotus on tarkotettu ennemmin niin et se teki sen tahallaan ja vahvaa harkintaa osoittaen. Ite veikkaan et oli oikeesti tosi ihastunut ja

Morkkis voi tulla pettymisestä, tai pelosta et sana alkaa kiertämään ja jää toista kautta kiinni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän