Vaimoni petti
Olen kolmekymppissä oleva mies, jolla on vaimo ja kaksi alle alakoulu ikäistä lasta.
Vaimoni tunnusti noin kolme viikkoa sitten että oli pettänyt minua sitä aiemmalla viikolla työkaverinsa kanssa, sellaisessa työpaikkansa virkistysillassa. Kävimme siitä suhteellisen asiallisen keskustelun, vaikka olinkin aika pettynyt ja vihainen.
Vaimoni kertoi että yhdyntä tapahtui työkaverinsa asunnossa, josta hän oli heti sen jälkeen poistunut. Vaimoni kertoi rehellisesti että hän oli selvinpäin, eikä mies häntä mihinkään pakottanut, mutta häntä oli tapahtuman jälkeen kaduttanut, aina tunnustukseen saakka.
Keskustelimme asiasta ja syistä aika pitkään ja pääsimme itseasiassa puolitiehen. Molemmat olimme sitä mieltä, että vaimoni teko oli väärin, mutta keskustelu myös avasi silmiäni sille että en ole itse ollut mallikas aviomies. Olen paljon töissä ja jos olen kotona, niin olen useimmiten keskittynyt lapsiin tai omiin harrastuksiin. Lapsiin tuleekin keskittyä, mutta ne omat harrastukset (lähinnä menopelien kanssa värkkäily ja elokuvien vahtaaminen) ovat vieneet aikaa jonka voisin viettää vaimoni kanssa.
Keskustelusta ei ikinä syntynyt riitaa ja menimme sen jälkeen nukkumaan, yhteiseen aviovuoteeseemme. Arki on siitä lähtien rullannut normaalisti, mutta minun ja vaimoni välit olivat jonkinaikaa hieman kiusalliset. Hän varmaan katui pettämistä ja minä yritin viettää enemmän aikaa hänen kanssaan. Harrastimme viime iltana ensimmäisen kerran seksiä sitten sen kun pettäminen tuli ilmi. Seksi oli mukavaa niinkuin se on aina ollut ja makoilimme sen jälkeen aika kauan, vain halaillen.
Rakastan vaimoni yhtä paljon kuin lapsiani, mutta olenko pinnallinen kun mieltäni edelleen painaa, se että vaimoni petti? Päädyimme kuitenkin lopputulokseen, että siihen olimme molemmat syyllisiä. Seksi ja sen jälkeinen läheisyys oli parasta aikoihin, mutta sitäkin mielessäni tahraa, se että vaimoni on maannut toisen miehen kanssa. Olenko siis pinnallinen?
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sen miehen vaimo sai selville asian ja soitti vaimollesi, tapasi hänet, tai vieraalle miehelle yksinkertaisesti riitti pelkkä seksi. Parisuhteesta haaveili vain vaimosi. Vieras ukko päättikin jäädä oman vaimonsa luo, kuten niin monessa näissä tapauksissa kun salasuhde paljastuu.
Vieraan miehen vaimo uhkasi kertoa sinulle, ellei vaimosi itse kerro. Näistä kahdesta vaihtoehdosta vaimosi valitsi itselleen helpomman kelattuaan, että voi pasha tämä rysähti ja kunnolla. Ainoastaan tekemällä näin hän voi edes yrittää pelastaa oman persuuksensa, eli käyttöön suunnitelma b. Onneksi kaikesta oppii. Seuraavalla kerralla vaimosi antaa vain sinkuille...
Sillä tismalleen samaa mieltä, tuo selvinpäin painotus naisella tarkoittaa todella vakaata harkintaa ja tunteita. Naiset eivät juokse munansa vedettävissä kuten me miehet. Mies kykenee seksiin itselleen ei niin haluttavakin naisen kanssa pelkän kiiman takia, ilman minkään
Tää kuulostaa itse asiassa yllättävän loogiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo äijä, jonka kanssa petos on ollut,pitää ottaa puhutteluun. Muuten se virttelee vaimoa edelleen ja kukaties kuinka monen toisen vaimoja. Ei tuollainen äijä sais noinvain päästä livistämään ! Tietysti hän väittää ,että nainen se vain tätä tahtoi . Mutta se ei saa hämätä. Useampi mies mukaan jos tarvii.
Maailmassa on paljon miehiä joita sinunkaltaisten pitää ottaa puhutteluun. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka joku muu aloittaisi virittelyn vaimon kanssa. Säälittävää. Reppahousun uhoamista.
Suosittelen pistämään vaimon kanssa suhteen kuntoon ja asiat selväksi niin ei tarvitse alkaa sekoilemaan.
Typerä kommentti ! Taidat olla itsekkin niitä k-päitä, jotka koittaa vietellä toisten vaimoa ja ollakseen sitten jalustalla ja toisia miehiä parempia. Helppoahan tuo naisten viettely on. Olen kyllä sen kokenut, vaikka en ole huorin tehnyt. Aviosuhteen säilyttäminen vaatii mistä. Kyllä jokainen rikkomaan pystyy.
"Typerä kommentti ! Taidat olla itsekkin niitä k-päitä, jotka koittaa vietellä toisten vaimoa ja ollakseen sitten jalustalla ja toisia miehiä parempia. Helppoahan tuo naisten viettely on. Olen kyllä sen kokenut, vaikka en ole huorin tehnyt. Aviosuhteen säilyttäminen vaatii mistä. Kyllä jokainen rikkomaan pystyy."
Et tainut ymmärtää pointtia? Uhoamien toisaalta ei vaadi ajattelua. Apinakin sen osaa.
Älä ole vässykkä. Nyt, kun vaimo pettämisestä sinulle kertoi ja suhtautumisesi oli siihen positiivinen, niin vaimosi sai nyt "luvan" jatkaa pettämistä sen saman alfan kanssa. Herää nyt jo. Et kyllä tunne naisia yhtään...
Vierailija kirjoitti:
Älä ole vässykkä. Nyt, kun vaimo pettämisestä sinulle kertoi ja suhtautumisesi oli siihen positiivinen, niin vaimosi sai nyt "luvan" jatkaa pettämistä sen saman alfan kanssa. Herää nyt jo. Et kyllä tunne naisia yhtään...
Sinä vässykäksi muita nimittelevä olet selvästikin tullut pahasti haavoitetuksi ja itsetunto on kolhiintunut, luultavasti jonkin naisen toimesta. Saman tyylisiä viestejä on luultavasti sinulta muissakin ketjuissa. Vaikka sinua on joku nainen tai useampikin loukannut, et tunne kaikkia naisia. Ei ole mitään yhtä käyttäytymistapaa naisille sen enempää kuin miehillekään.
Ap ja moni muu on ketjussa pohtinut asiaa hyvin. Vaikka juttu ei pitäisikään paikkaansa, on keskustelu ansiokasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään loogista. Miksi nainen sitten olisi kertonut? Itse kyllä vaatisin jotain muutosta työolosuhteisiin, esim. työpaikan tai työpisteen vaihtoa. Muuten en voisi ikinä luottaa ja siinä samalla näkee sitoutumisen asteen vaimolla.
Syy on yksiselitteisesti naisen. Jos hän arvostaa sinua, hänen pitää vaihtaa työpaikkaa, osastoa, tiimiä yms jotta ei lankea uudelleen kiusaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään loogista. Miksi nainen sitten olisi kertonut? Itse kyllä vaatisin jotain muutosta työolosuhteisiin, esim. työpaikan tai työpisteen vaihtoa. Muuten en voisi ikinä luottaa ja siinä samalla näkee sitoutumisen asteen vaimolla.
Jep, samaa ajattelen. Nainen syyllinen ja vaihtaa työpaikkaa. Jos kieltäytyy, niin se on sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sillä tismalleen samaa mieltä, tuo selvinpäin painotus naisella tarkoittaa todella vakaata harkintaa ja tunteita. Naiset eivät juokse munansa vedettävissä kuten me miehet. Mies kykenee seksiin itselleen ei niin haluttavakin naisen kanssa pelkän kiiman takia, ilman minkäänlaista aikomustakaan missään vaiheessa suhteeseen. Nainenkin kykene siihen, mutta silloin hän on lähes aina päihtynyt. Selvinpäin vaimosi ei ikinä olisi avannut haarojaan vieraalle miehelle, ellei hän olisi halunnut siitä jotain muutakin. Totuus satuttaa, kiellät sen miten haluat."
Tunnet huonommin naisia kuin kuvittelet. Kyllä joissain tilanteessa naisenkin voi kiima viedä, vaikka olisi selvinpäin.
Ja Aina löytyy puolustus pettämiselle. Ihan AINA. Milloin vika on alkossa, milloin hetkessä, milloin itse miehessä, mutta ei VAHINGOSSAKAAN omassa itsessä. Täysin syytön nainen. K
Mitähän helvatin tekemistä meetoolla on asian kanssa? Aika kovaa torjuntaa, kun pitää sekoittaa asioita noin pahasti.
Niin kauan, kuin tää (oletettu) nainen ei omaa versiota kerro, ei voi sanoa, syyttääkö itseään vai ei. Morkkis yleensä tulee nimenomaan katumisesta ja itsesyytöksistä. Ilman niitä olis helppoa olla kertomatta ollenkaan.
Annat tietysti anteeksi tämän ja seuraavan ja seuraavan ja sitä seuraavan kerran hamaan tulevaisuuteen. Sillä ne tulevat tapahtumaan prosentuaalisesti murskaavin luvuin.
Vaikka vaimosi on selvästikin oppinut läksynsä. Ei pidä koskea varattuihin, tai ainakaan mennä tunnustelemaan mitään. Kotona pitää teeskennellä orgasmia, vaikka kyllähän sen hätäisesti kotonakin saa, kunhan muistaa kuvitella sängyssä sitä mahtikalua jota oli tarjolla.
Onnenkantamoisena leikillään aloittaneet kesä- ja syysretkien suunnittelut. Pikkusen jo pikkareissa kosteutta havaittavissa. Toivonkipinä kunnon panosta taas alkaa siintää vaimosi silmissä. Kotiinhan näköjään voi aina palata, ei mitään hätää karahtaako seuraavakin.
Vierailija kirjoitti:
Et taida sinäkään. Jos haluaa jatkaa toista suhdetta, miksi olis ottanut riskin kertomalla ekasta kerrasta? Eihän tossa ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta kääntyy edellisen peilikuvaksi. Naiset haluavat päättää kehostaan ja seksuaalisuudestaan. On ihan ok käydä vähän kokeilemassa. Eihän mies häntä omista. Aviovaloista, seksitaudeista tai ehkäisystä ei tarvitse välittää.
Naisesi kaveripiirissä keskustellaan ja vertaillaan. Kuka on hyvä sängyssä ja ketä kantsii kopasta. Maha kippurassa nauravat vaimosi kaverit Emma ja Tiina ihmettelevät mikä nössö vaimollasi on miehenä.
Emma jo kertoi vaimollesi miten hänen miehensä oli tulistunut parista mokomasta panosta vain muutaman miehen kanssa. "Onnex et palanut siitä lapsesi isyydestä, jos noin nuiva on suhtautuminen" kommentoi Tiina. Ei ukkos tajua tätä päivää ollenkaan, toteavat yhdessä.
Naiset saa pettää ja olla moniavioisia. Sosiaalisessa mediassa tätä tuetaan. Mikä sankarillinen teko vaimoltasi. Pitkään aikaan saanu kunnolla kotona, eikä edes miehen huomattavasti pienempi pippelikään paljon kiinn
Sulla on järkyttävä käsitys naisista yleensä, tai tuttavapiirisi on sairas. Pysythän erossa kokonaan naisista, jooko. Kukaan ei ansaitse noin kyynistä ja katkeraa miestä.
Johannes 8:3 fariseukset toivat aviorikoksesta kiinniotetun naisen kivitettäväksi ... Mihinkähän tuo mies jäi. Mies kuului yhtähyvin 3Moos20:10 rangaistavaksi Kaipa se tiedettiin ketä oli. Niin nytkin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta kääntyy edellisen peilikuvaksi. Naiset haluavat päättää kehostaan ja seksuaalisuudestaan. On ihan ok käydä vähän kokeilemassa. Eihän mies häntä omista. Aviovaloista, seksitaudeista tai ehkäisystä ei tarvitse välittää.
Naisesi kaveripiirissä keskustellaan ja vertaillaan. Kuka on hyvä sängyssä ja ketä kantsii kopasta. Maha kippurassa nauravat vaimosi kaverit Emma ja Tiina ihmettelevät mikä nössö vaimollasi on miehenä.
Emma jo kertoi vaimollesi miten hänen miehensä oli tulistunut parista mokomasta panosta vain muutaman miehen kanssa. "Onnex et palanut siitä lapsesi isyydestä, jos noin nuiva on suhtautuminen" kommentoi Tiina. Ei ukkos tajua tätä päivää ollenkaan, toteavat yhdessä.
Naiset saa pettää ja olla moniavioisia. Sosiaalisessa mediassa tätä tuetaan. Mikä sankarillinen teko vaimoltasi. Pitkään aikaan saanu kunnolla kotona, eikä edes mieh
Se oli jyrkkää sarkasmia, mutta eihän sitä kaikkea voi vaatia. Viestin tarkoitus oli vain osoittaa, miten tällä ja muilla keskustelupalstoilla käsitellään uskottomuutta. Miehen pettäminen on syvältä, mutta naista on pakko ymmärtää, vaikka hän toimisi aivan yhtä sikamaiksesti kuin kuka tahansa mies.
Naisen tekemiselle on aina joku pätevä syy, miehet vaan ovat tunteettomia porsaita. Miten muuten voi päätyä lopputulokseen, että mies on yhtä syllinen kuin itse pettäjä? Aivan uskomatonta sontaa. Jokainen täysi - ikäinen nainen kuin MIES on vastuussa OMISTA teoistaan YKSIN. Olisin pettäjää vastaan, vaikka hän olisi mies tässä tilanteessa.
On enemmän kuin odotettavaa ja reilua edes keskustella OMAN kumppanin kanssa ennen kuin mennään seksin asteelle toisen ihmisen kanssa, mikäli tästä ei ole ennakkoon sovittu, saati edes ikinä viitattu. Miten toinen voi parantaa epäkohtiaan toisen silmissä, ellei niistä tiedä tuon taivaallista? Miehet eivät osaa lukea ajatuksia, vaikka miten toivoisit. Mies kuvitteli kaiken olevan hyvin. Ja sama toisinpäin, jos tekijänä olisi mies.
Tästä ei saa tulla yhteisöllinen vastuu naisen niin toimiessa. Nainen on tähän noin 99,99 % syyllinen.
Kyllähän esimies asemassa olevat voivat vihjata jopa paremmasta asemasta tai palkasta, jos nainen suostuu.
Kerronpa vastaavan tositarinan ja nähdään kuinka monta alapeukkua saan. Kun ensimmäisen kerran petin ekaa vaimoani sain siitä valtavat morkkikset. Pelkäsin myös jääväni kiinni. Olin jopa avautua ja tunnustaa.
Toisen ja kolmannen kerran jälkeen oli ehkä parin päivän morkkis ja sitten kaikki tiessään. Kerralla 10+ en ajatelut asiaa yhtään sen kummempana kuin avioseksiä. Vanhoista asioista joista oli ennen tullut morkkikset muisti vain ne hyvät puolet. Miten kuumaa ja kiimaista oli vieraan kanssa, oli se sitten totta tai ei.
Olen keskustellut usean miehen sekä naisen kanssa, joilla avioliiton ulkopuolisia suhteita ja kaikilla osapuilleen sama stoori. Ekat kerran morkkis, mutta kyllä se siitä. Miten koskaan ap voisi luottaa vaimoonsa? Mitä mahtaa päässä pyöriä kun vaimo kohtaa panonsa töissä päivittäin. Mitä seuraavalla kerralla tapahtuu? Entäs tosiaan ne pikkujoulut ja ne lisääntyneet yölityöt. Käyttävätkö edes ehkäisyä kiimoissaan.
Koskaan ei voisi pettäjään enää luottaa pienimmässäkään asiassa, kun tietää että hän voi valehdella vaikka miten suurista asioista. Tulet aina ja ikuisesti vaimosi kanssa seksiä harraastaessa tuntemaan toisen miehen läsnäolon. Oliko hän todella parempi ja isompi? Miettiikö vaimosi vain häntä tai jotakuta muuta "rakastellessaan" kanssasi.
Kun näin kävi ensimmäisen kerran, niin valitettavasti se tulee toistumaan. On sama mitä toiveita elätät.
Vierailija kirjoitti:
Kerronpa vastaavan tositarinan ja nähdään kuinka monta alapeukkua saan. Kun ensimmäisen kerran petin ekaa vaimoani sain siitä valtavat morkkikset. Pelkäsin myös jääväni kiinni. Olin jopa avautua ja tunnustaa.
Toisen ja kolmannen kerran jälkeen oli ehkä parin päivän morkkis ja sitten kaikki tiessään. Kerralla 10+ en ajatelut asiaa yhtään sen kummempana kuin avioseksiä. Vanhoista asioista joista oli ennen tullut morkkikset muisti vain ne hyvät puolet. Miten kuumaa ja kiimaista oli vieraan kanssa, oli se sitten totta tai ei.
Olen keskustellut usean miehen sekä naisen kanssa, joilla avioliiton ulkopuolisia suhteita ja kaikilla osapuilleen sama stoori. Ekat kerran morkkis, mutta kyllä se siitä. Miten koskaan ap voisi luottaa vaimoonsa? Mitä mahtaa päässä pyöriä kun vaimo kohtaa panonsa töissä päivittäin. Mitä seuraavalla kerralla tapahtuu? Entäs tosiaan ne pikkujoulut ja ne lisääntyneet yölityöt. Käyttävätkö edes ehkäisyä k
En hyväksy että petit, mutta kerrot rehellisesti ja asiaa. Ei syytä alapeukuttaa.
Niin se taitaa olla, että se omatunto sitten turtuu ja paatuu kuten kaikessa muussakin pahan harjoittamisessa . Tosi ikävältä tuntuu , jos sitten petetyksi tulemisen jälkeenkin hengessään tuntee, että puolison petoskumppanikin on paikalla rakasteluhetkessa. Kyllä siinä on jaksamista. Sietää varoa !
Kaiken reiluuden nimissä teette miehelle Tindertonder proffiilit, ellei miehellä ole tiedossa jotain ex - panoa jonka kanssa hommat voisi hoitaa. Olet illat poissa ja sanot, että sinun täytyy löytää itsesi, kuten vaimosi kanssa kävi. Sanot, että ehkä tulet takaisin, kunhan tilit on osapuileen tasattu.
Deiteillä on aina vaarassa ihastua tai rakastua, mutta niin oli vaimollasikin. Ja että itse teosta ottaa todisteeksi jonkinmoisen valokuvan, vaikka maksullisen kanssa jos ei muuten, ja lähettää "vaimokullalle". Kasvoja ei tartte näyttää, kunhan käy selväksi että kuvassa on tosiaan sinä ja joku alaston nainen. Muutenhan aina jää epäilys teitkö muka jotain.
Sitten kotiin katuvana syyllistämään vaimoa kun ei ole ollut mitä sinä olet halunnut. Ei siitä ole tarvis ollut olla koskaan puhe mitenkään. Ei vaimosikaan vaivautunut. Katsokaa sen jälkeen onko teistä vielä pariksi. Lupaat enemmän läheisyyttä ja yrität ehdotella enemmän seksiä. Näytä myös nauttivasi siitä, mutta väliin voi lipsauttaa "että kyllä se toinen otti suihin" tai vastaavaa. Kaikki ihan tasapuollisuuden nimissä, sukupuoleen katsomatta sama kohtelu.
Siis hetkinen, maksat viulut voidaksesi olla platonisessa ystäväsuhteessa naiseen joka petti sua ja käytännössä hajotti teidän liiton? Ylläpidät tuota isoa taloutta, mutta seksisi joudut hakemaan muualta? Käsitinkö nyt oikein? Toihan on vähän niinku sais pettäjäpokerissa värisuoran. Minun mielestä aivan uskomatonta että pettämisen tehnyt ihminen saa tahtonsa läpi, siihen elintason päälle, ja vapautuu seksin harrastamisen velvollisuudesta.