Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortti on ihmisoikeus

Vierailija
03.05.2024 |

Joku uskos teki trolliketjun, johon kirjoittaa/kirjoitti suu vaahdossa, miten abortti on mukamas murha. Miten voi olla Suomessa noin tyhmiä ihmisiä vuonna 2024?

Kommentit (893)

Vierailija
301/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten oikeuksien tallaajat uuniin! UUNIIN!

Lasten oikeuksista onkin nyt kyse.

Vierailija
302/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Esimerkiksi minua on painostettu seksiin ollessani synnyttänyt pari kuukautta aiemmin. Pelkäsin että tilanne eskaloituu joten ainoa vaihtoehto oli kärsiä. Jokin aika tämän jälkeen erosin silloisesta miehestä, mutta olin silloin jo raskaana. Valitsin abortin, koska olin silloin alle puolivuotiaan vauvan käytännössä yksinhuoltaja. En olisi jaksanut toista lasta, varsinkaan sen jälkeen mitä oli tapahtunut."

Eihän tuossakaan tilanteessa olisi tarvinnut yhdyntää harrastaa. Oli miten oli, tilanne eteni siihen että vauva menetti henkensä, koska et oikein jaksanut. Toivottavasti on hyvä olo nyt.

Tiivistit juuri teidän hullujen ajatuksenjuoksun: naisella ei ole MITÄÄN merkitystä, sikiöllä (=solumöykyllä) on

Eihän se nainen henkeään menettänyt... nyt on hänellä on hyvä olla ja vauva on kuollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abortista on tehty turvallinen tila naisille, jossa ikään kuin kerrotaan valkoisia valheita; ei tämä tässä ole juu ihminen, ihminen katsos on vasta kun syntyy niih. Tämähän on täysin psykologista, jotta abortin tehneille äideille ei tule pahoja traumoja asiasta. Oikeasti tässä keskustelussa pitäisi olla aidosti rehellinen - abortti tehdään usein pelkästä mukavuussyystä ja kyseessä on tappo/murha, jota toki voi lievittää sillä että uhri ei tiedosta kaikkea. Vähän sama kuin pistäisi luodin nukkuvan ihmisen päähän.

Olet ihan omissa fantasioissasi nyt. Abortti on turvallinen tila, jotta sen uskaltaisi valita eikä tulisi painostetuksi pitämään lasta jota ei syystä tai toisesta haluaisi pitää. Se ei myöskään ole helppo päätös tai edes helppo kokemus, joten senkin puolesta abortin on syytä olla mahdollisimman turvallinen kokemus. Noista sinun valkoisista valheista en tie

Eli vaikka kuinka kitiset, tapat ihmisen. Se on ihminen. Se on solumöykky mutta pian, alle vuodessa se on "ihmisennäköinen". Totuus on että täällä hiihtää hemmetisti ihmisiä jotka ei ole edes aikuisena ihmisennäköisiä solumöykkyjä.

Mun kaveri oli lääketieteellisessä koomassa, tietoisuus zero. noin 9kk. letkuissa, oliko hän vähemmän arvokas, ilman tietoisuutta, ilman mitään, kasa soluja. Nyt hän on suht. kunnossa. Ainoa, mikä hänet erotti alkiosta on että häntä rakastetaan. Joku alkio olis tossa ajassa kehittynyt täydelliseksi rakastetuks vauvaksi. Mun kaveri oli alkion tasolla oleva mutta 9kk. ei ihan riittänyt että hän olisi kehittynyt täydelliseksi. 

Voi olla että vain mä mietin tätä mutta se alkio kantaa ihmisen DNA:ta se ei kehity syöpäkasvaimeksi, loiseksi vaan omaksi ihmisekseen ja yksilöksi. Ellei joku pidä lapsiaan ja lapsenlapsiaan loisina.

Vierailija
304/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuudessa hämmästellään sitä, että joskus ihmiset todella surmasivat vauvoja äitiensä kohtuihin, eivätkä nähneet siinä mitään kummallista. 

Mieluummin surmaisin sellaisen kuvottavan limalöntin kohtuuni kuin antaisin sen kasvaa ja syntyä 🤮

Eli olet itsekin ollut limalöntti, yäk🤢

Onko sulla mitään moraalia? 

Vierailija
305/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Esimerkiksi minua on painostettu seksiin ollessani synnyttänyt pari kuukautta aiemmin. Pelkäsin että tilanne eskaloituu joten ainoa vaihtoehto oli kärsiä. Jokin aika tämän jälkeen erosin silloisesta miehestä, mutta olin silloin jo raskaana. Valitsin abortin, koska olin silloin alle puolivuotiaan vauvan käytännössä yksinhuoltaja. En olisi jaksanut toista lasta, varsinkaan sen jälkeen mitä oli tapahtunut."

Eihän tuossakaan tilanteessa olisi tarvinnut yhdyntää harrastaa. Oli miten oli, tilanne eteni siihen että vauva menetti henkensä, koska et oikein jaksanut. Toivottavasti on hyvä olo nyt.

Miten ei olisi tarvinut? Kun sanoin etten halua, mies jatkoi painostamalla ja syyllistämällä. Lopulta tilanne muuttui niin pelottavaksi että suojellakseni itseäni en vastustellut.

Toivottavasti minun syyllistäminen tapahtuneesta helpotti sinun oloasi.

Vierailija
306/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiivistit juuri teidän hullujen ajatuksenjuoksun: naisella ei ole MITÄÄN merkitystä, sikiöllä (=solumöykyllä) on

Nainenkin on solumöykky, kai tiesit että me aikuiset ihmiset ollaan soluista tehty? Miksi kehittyneempi solumöykky on arvokkaampi kun vähemmän kehittynyt??? Ihmisiä kaikki tyynni.

Vierailija
307/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne koivet yhteen, jos ei pysty tekemään jotain mikä on maailman luonnollisinta naiselle koska "jokin painava syy". Jos tilanne on tuo, niin sitten ei perkele harrasta sitä seksiä, miten tuo asia voi olla niin vaikea ymmärtää??? V*ttu mitä pässejä. Ja abortteja tekee tyypit jotka saa sitä massia, se on bisnestä kun tapatatte lapsianne.

Ensinnäkin, elämän mittainen selibaatti ei-aseksuaalille ihmiselle on melkoinen haaste ja nykypäivän ehkäisykeinoilla myös vaikeasti perusteltavissa. Toisekseen, moniko suostuu parisuhteeseen naisen kanssa, jonka kanssa ei saa toteuttaa seksuaalista puoltaan? Moniko nainen haluaa kärvistellä parisuhteessa, jossa ei saa toteuttaa seksuaalista puoltaan? Kukaan ei kuole seksin puutteeseen, mutta on se seksuaalisuus ihan oikea tarve enemmistölle ihmisistä sukupuolesta riippumatta. Tuo teidän kapea näkemys seksistä ei oikein tue sitä, että seksuaalisuus ja oikean kumppanin kanssa oleminen on myös valtava voimavara ja tapa osoittaa rakkautta ja läheisyyttä. Ja sitten vielä kolmanneksi, se ettei nainen ole halunnut antaa ei ole ennenkään estänyt miestä saamasta. Jos nyt oikeasti kävisi niin, että kaikki lapsia haluamattomat pistäisi jalat ristiin ihan vaan periaatteesta (nuo edelliset seikat eivät nyt tässä vaikuttaisi), niin jotenkin epäilen että raskauksia alkaisi silti ja lisäksi erotilastot sekä pahoinpitelytilastot alkaisivat näyttää karummilta.

Suomessa abortteja tekee julkinen terveydenhuolto ja yksityiset terveyspalvelut kuten Terveystalo. Meillä on tapana maksaa työntekijöille palkkaa, myös silloin kun he ovat töissä paikassa missä tehdään abortteja.

Vierailija
308/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän aborttia vastustetaan eniten raamuattualueilla, missä lapsilla on kuitenkin kurjimmat olot. Mistähän johtuu?

Niinpä ja silti suomessa missä siitä jopa maksetaan että teet lapsia tapetaan 10 000 lasta vuosittain, jäätävää kylmyyttä ja itsekkyyttä

On se jännä, että halua saada lasta ei voi ostaa rahalla. Tai ei ainakaan näillä rahoilla mitä nyt tarjotaan. Vähän viittaisi siihen, että ne jotka ei lapsia halua ei halua niitä, vaikka saisi kaiken annettuna ja kyse ei ole rahasta vaan jostain vähän perustavanlaatuisemmasta elämänvalinnasta.

Jep, sairaasta itsekkyydestä ja murhanhimosta

Vierailija
309/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne epätoivotut lapset sitten hoitaisi ja miten? Lastensuojelu ja sosiaalityö sekä terveydenhuolto toimii jo äärirajoilla. Miten siis hoidettaisiin kaikki epätoivottuihin abortoimattomiin lapsiin liittyvät asiat yhteiskunnassa?

Jos ihmiset ottaisivat vastuuta teoistaan niin epätoivotuja lapsia ei olisi. Kaikki tietävät että seksin biologinen tarkoitus on tuottaa jälkeläisiä. Ja jos päättää harrastaa seksiä tietää varmasti että se voi johtaa raskauteen ja lapsen syntymään, ja että vanhempien on otettava lapsestaan itse vastuu.

Vierailija
310/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi ottaa ahteriin tai käyttää suuta jos ei halua raskauksia.

Vierailija
311/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaisin biologian tunnille nyt siitä kaikki abortin kannattajat!

Biologian tunnit eivät ole uskonnontunteja, siellä ei opeteta vakaumusta abortin vastustamiseen. Biologian opiskelu voisi tosin olla osalle täälläkin kirjoittavista ihan tervetullut lisä sivistykseen, varsinkin tuolla lisääntymisbiologian puolella on asioita, jotka abortin vastustajalle voivat olla vähän hankalia.

Vierailija
312/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne epätoivotut lapset sitten hoitaisi ja miten? Lastensuojelu ja sosiaalityö sekä terveydenhuolto toimii jo äärirajoilla. Miten siis hoidettaisiin kaikki epätoivottuihin abortoimattomiin lapsiin liittyvät asiat yhteiskunnassa?

Jos ihmiset ottaisivat vastuuta teoistaan niin epätoivotuja lapsia ei olisi. Kaikki tietävät että seksin biologinen tarkoitus on tuottaa jälkeläisiä. Ja jos päättää harrastaa seksiä tietää varmasti että se voi johtaa raskauteen ja lapsen syntymään, ja että vanhempien on otettava lapsestaan itse vastuu.

Missä on se taikasauva mikä saa kaikki ottamaan vastuun ja hoitamaan lapsiaan hyvin?

Ajatuksellasihan esimerkiksi lastensuojelu ja moni muu sosiaalipalvelu voitaisiin lakkauttaa kokonaan.

Vierailija
313/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murhaaja, katsotko sitä lastasi ennen kuin se viedään jätteisiin?

Sinnehän se limaklöntti meni :) olen niin helpottunut, että pääsin siitä loisesta eroon

Vierailija
314/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän abortista tehdä mitään muuta kuin suoritetaan kohdun tyhjennys. On alkion oma moka jos se tulee ulos. Naisella on täysi oikeus poistaa kohdun limakalvo niin halutessaan.

Samoin kuin rikollisen ampuma luoti. Se on vain piipun tyhjennys. On ihmisen oma moka jos sattuu olemaan sen luodin tiellä. Rikollisella on täysi oikeus tyhjentää aseen piippu.

Aseella ampuminen ihmistä kohti on yleensä vakava rikos. Oman kohtunsa tyhjentäminen taas menee oman kehollisen autonomian piikkiin, kohtuhan toteuttaa tyhjentymistä melko säännöllisesti muutenkin, joskus myös silloin kun sitä ei haluaisi.

Vierailija
315/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen kuole raskauteen.

Voi hyvinkin kuolla. Tämä ilmeisesti unohtuu monilta abortin vastustajilta.

Vierailija
316/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultistit uuniin! UUNIIN!

Vierailija
317/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän abortista tehdä mitään muuta kuin suoritetaan kohdun tyhjennys. On alkion oma moka jos se tulee ulos. Naisella on täysi oikeus poistaa kohdun limakalvo niin halutessaan.

Samoin kuin rikollisen ampuma luoti. Se on vain piipun tyhjennys. On ihmisen oma moka jos sattuu olemaan sen luodin tiellä. Rikollisella on täysi oikeus tyhjentää aseen piippu.

Aseella ampuminen ihmistä kohti on yleensä vakava rikos. Oman kohtunsa tyhjentäminen taas menee oman kehollisen autonomian piikkiin, kohtuhan toteuttaa tyhjentymistä melko säännöllisesti muutenkin, joskus myös silloin kun sitä ei haluaisi.

Se on vain näin koska laki sallii. Lähi-idässäkin naisen saa kivittää jos joku on raiskannut hänet. Laki sallii, eli se on susta ok?

Vierailija
318/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen kuole raskauteen.

Voi hyvinkin kuolla. Tämä ilmeisesti unohtuu monilta abortin vastustajilta.

Äärimmäisen harvinaista Suomessa.

Vierailija
319/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nainen henkeään menettänyt... nyt on hänellä on hyvä olla ja vauva on kuollut.

Ei tuossa tilanteessa ollut mitään uutta vauvaa, opettele lukemaan. Ja kukaan puolivuotiaan äiti ei varmasti ole hyvässä jaksamisessa raiskauksen, väkivallan uhan ja eron jälkeen. Siitä puolivuotiaastakin pitää huolehtia ja pistää hänet jonkun raiskaus-raskauksen edelle. Jos tuolla naisella on nyt hyvä olla, niin toivotan hänelle vain lisää hyvää elämään.

Vierailija
320/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tuossa tilanteessa ollut mitään uutta vauvaa, opettele lukemaan. Ja kukaan puolivuotiaan äiti ei varmasti ole hyvässä jaksamisessa raiskauksen, väkivallan uhan ja eron jälkeen. Siitä puolivuotiaastakin pitää huolehtia ja pistää hänet jonkun raiskaus-raskauksen edelle. Jos tuolla naisella on nyt hyvä olla, niin toivotan hänelle vain lisää hyvää elämään."

olihan vauva, ei-elävää ei voi abortoida..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä