Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abortti on ihmisoikeus

Vierailija
03.05.2024 |

Joku uskos teki trolliketjun, johon kirjoittaa/kirjoitti suu vaahdossa, miten abortti on mukamas murha. Miten voi olla Suomessa noin tyhmiä ihmisiä vuonna 2024?

Kommentit (893)

Vierailija
881/893 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein aikoinani abortin miehen painostuksesta. Ei siitä tullut enää mitään, katkeroiduin liikaa. Suhde kesti vuoden abortin jälkeen, jos sitä nyt voi suhteeksi sanoa... Usean vuoden mietin, että mitä jos olisin vain lähtenyt ja pitänyt lapsen.

Vierailija
882/893 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun 🤮sekopäiden logiikalla keskenmeno on murha

Sinun pitäisi ymmärtää ,että puhutaan raskauden keskeyttämisestä eikä keskenmenosta.

Ymmärrätkö ollenkaan eroa?

Onhan nuo lapset jo varhain olleet mahassa omia persooniaan. Olen tiennyt jo varhain liikkeistään ja teagoinneistaan, millaisia tulevat olemaan. Vilkas ja impulsiivinen iloinen, rauhallinen ja päättäväinen, kärsivällinen ja tunteellinen...

Silityksiatäkin ovat pitäneet, erityisesti yksi heistä. Aina kääntyi selkä niin, että silitykset tuntuiukavasti mahan läpi. Toinen työnsi jalan päättäväisesti mahaan ja otimme kädellä vastaan. Hänellä oli mahdottoman hyvät jalkalihakset ja päättäväisyys jo synnytysosastolla. Kun lenkkeilin, lenkkeili yksi mukana innostuen ja vipeltäen. Hän onkin nyt innok

Ällöttävää lässytystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/893 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on

Vierailija
884/893 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 10-vuotiaan voi tappaa, kun se ei ole valmis ihminen? Vai kuka määrittelee ja millä oikeutuksella, milloin ihminen on valmis?

Vierailija
885/893 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli 10-vuotiaan voi tappaa, kun se ei ole valmis ihminen? Vai kuka määrittelee ja millä oikeutuksella, milloin ihminen on valmis?

Tuo tuskin sopii kovinkaan monen agendaan. Mutta silloin kun ihminen on varhaisimmissa kehitysvaiheissaan, sellaisen ihmisoikeuden kieltäminen naisen "itse"määräämisoikeuden varjolla toimii modernille feministille!

Vierailija
886/893 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap itse olla abortinvastustajahihhuli. Trolliantennini hälyyttää. 

Vierailija
887/893 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymä sen "määrittelee", taulapää. 

Vierailija
888/893 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse murhasta jankuttava trolli.

Mitä jos sinäkin keskittyisit syntyneiden lasten ihmisoikeuksiin, ja vaikka adoptoisit kaikki jotka joutuu elämään huostassa ja laitoksissa. 

Vierailija
889/893 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on jo ihminen, alkio ei ole. Valmiin ihmisen oikeudet menevät kesken olevan edelle.

Eli naista ei saa tappaa mutta esim vauvan saa?

Vierailija
890/893 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ap itse olla abortinvastustajahihhuli. Trolliantennini hälyyttää. 

Ja sinä tappamisesta ilahtuva hihhuli!

Vierailija
891/893 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon eri mutta miten niin? 

Vierailija
892/893 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos lapsi on vielä äitinsä kohdussa niin sen saa tappaa koska ei ole tullut vielä ulos?

Vierailija
893/893 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee ihmisoikeus tulla abortoiduksi :D