Abortti on ihmisoikeus
Joku uskos teki trolliketjun, johon kirjoittaa/kirjoitti suu vaahdossa, miten abortti on mukamas murha. Miten voi olla Suomessa noin tyhmiä ihmisiä vuonna 2024?
Kommentit (893)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun 🤮sekopäiden logiikalla keskenmeno on murha
Sinun pitäisi ymmärtää ,että puhutaan raskauden keskeyttämisestä eikä keskenmenosta.
Ymmärrätkö ollenkaan eroa?
Onhan nuo lapset jo varhain olleet mahassa omia persooniaan. Olen tiennyt jo varhain liikkeistään ja teagoinneistaan, millaisia tulevat olemaan. Vilkas ja impulsiivinen iloinen, rauhallinen ja päättäväinen, kärsivällinen ja tunteellinen...
Silityksiatäkin ovat pitäneet, erityisesti yksi heistä. Aina kääntyi selkä niin, että silitykset tuntuiukavasti mahan läpi. Toinen työnsi jalan päättäväisesti mahaan ja otimme kädellä vastaan. Hänellä oli mahdottoman hyvät jalkalihakset ja päättäväisyys jo synnytysosastolla. Kun lenkkeilin, lenkkeili yksi mukana innostuen ja vipeltäen. Hän onkin nyt innok
Ällöttävää lässytystä
Eli 10-vuotiaan voi tappaa, kun se ei ole valmis ihminen? Vai kuka määrittelee ja millä oikeutuksella, milloin ihminen on valmis?
Vierailija kirjoitti:
Eli 10-vuotiaan voi tappaa, kun se ei ole valmis ihminen? Vai kuka määrittelee ja millä oikeutuksella, milloin ihminen on valmis?
Tuo tuskin sopii kovinkaan monen agendaan. Mutta silloin kun ihminen on varhaisimmissa kehitysvaiheissaan, sellaisen ihmisoikeuden kieltäminen naisen "itse"määräämisoikeuden varjolla toimii modernille feministille!
Taitaa ap itse olla abortinvastustajahihhuli. Trolliantennini hälyyttää.
Vierailija kirjoitti:
Syntymä sen "määrittelee", taulapää.
Ap on itse murhasta jankuttava trolli.
Mitä jos sinäkin keskittyisit syntyneiden lasten ihmisoikeuksiin, ja vaikka adoptoisit kaikki jotka joutuu elämään huostassa ja laitoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on jo ihminen, alkio ei ole. Valmiin ihmisen oikeudet menevät kesken olevan edelle.
Eli naista ei saa tappaa mutta esim vauvan saa?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap itse olla abortinvastustajahihhuli. Trolliantennini hälyyttää.
Ja sinä tappamisesta ilahtuva hihhuli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon eri mutta miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos lapsi on vielä äitinsä kohdussa niin sen saa tappaa koska ei ole tullut vielä ulos?
Jee ihmisoikeus tulla abortoiduksi :D
Mä tein aikoinani abortin miehen painostuksesta. Ei siitä tullut enää mitään, katkeroiduin liikaa. Suhde kesti vuoden abortin jälkeen, jos sitä nyt voi suhteeksi sanoa... Usean vuoden mietin, että mitä jos olisin vain lähtenyt ja pitänyt lapsen.