Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abortti on ihmisoikeus

Vierailija
03.05.2024 |

Joku uskos teki trolliketjun, johon kirjoittaa/kirjoitti suu vaahdossa, miten abortti on mukamas murha. Miten voi olla Suomessa noin tyhmiä ihmisiä vuonna 2024?

Kommentit (893)

Vierailija
281/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän aborttia vastustetaan eniten raamuattualueilla, missä lapsilla on kuitenkin kurjimmat olot. Mistähän johtuu?

Vierailija
282/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iahn aiheen sivusta: Mistä saisi halpoja henkareita?

Ikeasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alkio/sikiö on vain "solumöykky" jonka saa deletoida. Tämä ei tietenkään koske "parempaa solumöykkyä" kuten itseäni.

alkio/sikiö on loinen, jonka saa poistaa. Itse loisin mutsin rahoilla mutsin kämpässä mut se on "parempaa loisimista" ja mulla on oikeus elää. 

Vierailija
284/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortista on tehty turvallinen tila naisille, jossa ikään kuin kerrotaan valkoisia valheita; ei tämä tässä ole juu ihminen, ihminen katsos on vasta kun syntyy niih. Tämähän on täysin psykologista, jotta abortin tehneille äideille ei tule pahoja traumoja asiasta. Oikeasti tässä keskustelussa pitäisi olla aidosti rehellinen - abortti tehdään usein pelkästä mukavuussyystä ja kyseessä on tappo/murha, jota toki voi lievittää sillä että uhri ei tiedosta kaikkea. Vähän sama kuin pistäisi luodin nukkuvan ihmisen päähän.

Olet ihan omissa fantasioissasi nyt. Abortti on turvallinen tila, jotta sen uskaltaisi valita eikä tulisi painostetuksi pitämään lasta jota ei syystä tai toisesta haluaisi pitää. Se ei myöskään ole helppo päätös tai edes helppo kokemus, joten senkin puolesta abortin on syytä olla mahdollisimman turvallinen kokemus. Noista sinun valkoisista valheista en tiedä, ei mulle ole kukaan tuollaista väittänyt. Totta kai tiedän, että abortoitava alkio on tuleva ihminen, mutta se ei ole mikään vauva eikä muistuta vauvaa siinä vaiheessa kun se tulee ulos. Sehän ei myöskään ole tarkoituksena, että naista traumatisoitaisiin yhtään enempää. Mukavuussyyt on ihan jokaisen oma asia, sielläkin on taustalla hyvin painavia syitä eikä mitään "yhyy, raskausvatsa, en pysty". Koko sana "mukavuussyyt" antaa minusta ihan väärän kuvan niistä oikeista syistä. Tai tokihan on niin, että nykyinen elämän mukavuus voi monella hävitä kokonaan ja vaihtua syvään kurjuuteen, jos se lapsi joudutaan kantamaan ja synnyttämään ja vielä pitämäänkin.

Vierailija
285/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän aborttia vastustetaan eniten raamuattualueilla, missä lapsilla on kuitenkin kurjimmat olot. Mistähän johtuu?

Missä vtf? raamattuvyöhykkeillä??? Lestojen kieltämättä pitäis tajuta että e-pillerit ja kortsut on keksitty.

Vierailija
286/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdun formatointi on ihan ok.

Vierailija
287/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta-argumentti #2343 (ks. minä-minä argumentti): Entäs minä joka olen ateisti abortin vastustaja?

Vierailija
288/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta-argumentti #2343 (ks. minä-minä argumentti): Entäs minä joka olen ateisti abortin vastustaja?

Hävettäisi olla yhtä vajaa naisvihaajaidiootti kuten sinä

Vierailija
289/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettäisi olla lapsivihaajaidiootti ja murhaamisen puolustaja kuten sinä.

/eri

Vierailija
290/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen aasinsilta abortin vastustamisesta naisvihaan. Mutta onhan sinulla oikeus mielipiteeseesi vaikken siitä samaa mieltä ole.

Vierailija
291/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abortista on tehty turvallinen tila naisille, jossa ikään kuin kerrotaan valkoisia valheita; ei tämä tässä ole juu ihminen, ihminen katsos on vasta kun syntyy niih. Tämähän on täysin psykologista, jotta abortin tehneille äideille ei tule pahoja traumoja asiasta. Oikeasti tässä keskustelussa pitäisi olla aidosti rehellinen - abortti tehdään usein pelkästä mukavuussyystä ja kyseessä on tappo/murha, jota toki voi lievittää sillä että uhri ei tiedosta kaikkea. Vähän sama kuin pistäisi luodin nukkuvan ihmisen päähän.

Olet ihan omissa fantasioissasi nyt. Abortti on turvallinen tila, jotta sen uskaltaisi valita eikä tulisi painostetuksi pitämään lasta jota ei syystä tai toisesta haluaisi pitää. Se ei myöskään ole helppo päätös tai edes helppo kokemus, joten senkin puolesta abortin on syytä olla mahdollisimman turvalline

Sitten ne koivet yhteen, jos ei pysty tekemään jotain mikä on maailman luonnollisinta naiselle koska "jokin painava syy". Jos tilanne on tuo, niin sitten ei perkele harrasta sitä seksiä, miten tuo asia voi olla niin vaikea ymmärtää??? V*ttu mitä pässejä. Ja abortteja tekee tyypit jotka saa sitä massia, se on bisnestä kun tapatatte lapsianne.

Esimerkiksi minua on painostettu seksiin ollessani synnyttänyt pari kuukautta aiemmin. Pelkäsin että tilanne eskaloituu joten ainoa vaihtoehto oli kärsiä. Jokin aika tämän jälkeen erosin silloisesta miehestä, mutta olin silloin jo raskaana. Valitsin abortin, koska olin silloin alle puolivuotiaan vauvan käytännössä yksinhuoltaja. En olisi jaksanut toista lasta, varsinkaan sen jälkeen mitä oli tapahtunut.

Vierailija
292/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä ja silti suomessa missä siitä jopa maksetaan että teet lapsia tapetaan 10 000 lasta vuosittain, jäätävää kylmyyttä ja itsekkyyttä

On se jännä, että halua saada lasta ei voi ostaa rahalla. Tai ei ainakaan näillä rahoilla mitä nyt tarjotaan. Vähän viittaisi siihen, että ne jotka ei lapsia halua ei halua niitä, vaikka saisi kaiken annettuna ja kyse ei ole rahasta vaan jostain vähän perustavanlaatuisemmasta elämänvalinnasta.

Vierailija
293/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen aasinsilta abortin vastustamisesta naisvihaan. Mutta onhan sinulla oikeus mielipiteeseesi vaikken siitä samaa mieltä ole.

Abortin vastustaminen on naisvihaa

Vierailija
294/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän abortista tehdä mitään muuta kuin suoritetaan kohdun tyhjennys. On alkion oma moka jos se tulee ulos. Naisella on täysi oikeus poistaa kohdun limakalvo niin halutessaan.

Vierailija
295/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaisin biologian tunnille nyt siitä kaikki abortin kannattajat!

Syystä että? Ei naisen ole pakko kantaa sisällään loiseen verrattavaa sikiötä

Vierailija
296/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän abortista tehdä mitään muuta kuin suoritetaan kohdun tyhjennys. On alkion oma moka jos se tulee ulos. Naisella on täysi oikeus poistaa kohdun limakalvo niin halutessaan.

Samoin kuin rikollisen ampuma luoti. Se on vain piipun tyhjennys. On ihmisen oma moka jos sattuu olemaan sen luodin tiellä. Rikollisella on täysi oikeus tyhjentää aseen piippu.

Vierailija
297/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ampuu sua päähän, niin se on sun vika kun ei sun aivot kestäneet sitä, niinkö?

Vierailija
298/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten oikeuksien tallaajat uuniin! UUNIIN!

Vierailija
299/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne epätoivotut lapset sitten hoitaisi ja miten? Lastensuojelu ja sosiaalityö sekä terveydenhuolto toimii jo äärirajoilla. Miten siis hoidettaisiin kaikki epätoivottuihin abortoimattomiin lapsiin liittyvät asiat yhteiskunnassa?

Vierailija
300/893 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Esimerkiksi minua on painostettu seksiin ollessani synnyttänyt pari kuukautta aiemmin. Pelkäsin että tilanne eskaloituu joten ainoa vaihtoehto oli kärsiä. Jokin aika tämän jälkeen erosin silloisesta miehestä, mutta olin silloin jo raskaana. Valitsin abortin, koska olin silloin alle puolivuotiaan vauvan käytännössä yksinhuoltaja. En olisi jaksanut toista lasta, varsinkaan sen jälkeen mitä oli tapahtunut."

Eihän tuossakaan tilanteessa olisi tarvinnut yhdyntää harrastaa. Oli miten oli, tilanne eteni siihen että vauva menetti henkensä, koska et oikein jaksanut. Toivottavasti on hyvä olo nyt.

Tiivistit juuri teidän hullujen ajatuksenjuoksun: naisella ei ole MITÄÄN merkitystä, sikiöllä (=solumöykyllä) on