Kätkytkuolema
Meidän vauva kuoli hiljattain kätkytkuolemaan. Ikää oli vajaa 5kk. Ei tälläistä pysty ymmärtämään mitenkään.
Kommentit (36)
Hei!
Meidänkin vauvamme kuoli kätkytkuoleman 27.7.2007. Sain olla äitinä 3kk ja yhden päivän. Jos haluat jutella kanssani kahdestaan,vaikka puhelimen välityksellä,ilmoittele! Paljon voimia Teille!!! Haluan auttaa,jos jaksat ottaa vielä apuani vastaan..Kaikki tunteet ovat nyt sallittuja!!
T.Eliaksen äiti
En osaa lohduttaa, mutta tiedän miltä sinusta tuntuu. Vauvan kuolema ei koskaan unohdu, mutta tuska hellittää ajan kanssa ja suru muuttuu siedettäväksi.
En voi laittaa sähköpostiosoitetta koska se on nimellä mutta laita viestiä pilipali97@wippies.com osoitteeseen. On pojan osoite.
Hei!
Olen pahoillani menetyksesi johdosta. Oletko jo saanut apua Käpy Ry:stä? Saman kokeneiden kanssa, voit jakaa suruasi esim. internetin enkelivauva keskusteluryhmässä: http://health.groups.yahoo.com/group/enkelivauva/
Tapahtumasta on vasta 3vko ja 2päivää. On niin tyhjä olo ettei ole oikein mitään sanottavaa asiaan.
T:Ap
Järkyttävää, ei tällaista varmasti kykene käsittämään, miksi tapahtui. Ei oikein löydä oikeita sanoja, kuinka lohduttaa, haluaa vain antaa tukea näin. Voimahaleja ja jaksamista surun keskellä!
En voi käsittää surusi määrää.
Meillä tuolla sängyssä tuhisee juuri 5 kk täyttänyt poika, ja sitä luulee tässä vaiheessa että kaikki on hienpsti eikä tuollaista tapahdu näin "vanhoille" vauvoille.
Kiitos kun osoitat meille mikä elämässä on tärkeää.
Kaikki tekee tavallaan ja sitä haastattelua en olis antanut jollei sitä olis pyydetty.
se tehtiin sähköpostitse ja mun on aina ollu helpompi purkaa itseeni kirjoittamalla kuin puhumalla.
Olen kirjautunut eräälle nettipalstalle ja kerroin siellä asiasta ja sain yksityisviestinä haastattelupyynnön. Koko lehti on mulle tuntematon. Asiasta kirjoittaminen helpotti mua itseäni, olkoon kuka muu mitä mieltä tahansa.
Päivä vain ja hetki kerrallansa... Se soi myös Paavon hautajaisissa. Samoin kun kuljeta ja johda joka on pekka ruuskan esittämänä myös youtubessa.
Haudalla ei pääse kynttilät sammumaan, käydään siellä kerran-pari päivässä.
T:Ap
En tiedä mitä sanoa, jotenkin liian vaikea asia edes tajuttavaksi. Mutta voimia koko teidän perheellenne.
Voimia ja lämmin halaus pienen Paavon menetyksen johdosta.
Niin surullista :'((
En voi kuvitella surunne ja järkytyksenne määrää, kun se kaikista tärkein lahja otetaan yhtäkkiä pois. Niin väärin.
Mä olen niin pahoillani teidän puolestanne, ja toivon paljon voimia suruun.