Milloin olet tuntenut vahingoniloa?
Harvoin tuota tunnetta tunnen mutta eilen kuulin että yhden todella ikävän ja ylimielisen puolitutun konsulttifirmalla menee huonosti, oli kuulemma menettänyt käytöksensä vuoksi isoimman asiakkaansa.
Kommentit (54)
Viimeksi tunsin kun häissä oli vieras pukeutunut valkoiseen ja vaatteeseen tuli iso tahra 😊
Kiusaajan yrityksellä asiakaskato, viime vuonna kovat tappiot.
Rekryprosessissa mukana olleena tunnen pientä vahingoniloa aina kun joku hakija (yleensä mies) on ilmoittanut keskeisen kielitaitonsa huomattavasti todellista paremmaksi. Kesken haastattelun vaihdetaan kieltä ja se kakistelu ja änkytys on toisinaan ihan huikeaa.
Aina kun naiselle käy onnettomuus tai vahinko.
Tunsin vahingoniloa kun joku tuntematon nainen kompastui portaissa, löi päänsä portaaseen ja valui hervottomana pitkin portaikkoa 😂
Stalkkeri jäi hetki sitten kiinni verekseltään, sain kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun itsellesi käy onnettomuus tai vahinko, muista kerjätä empatiaa, reiluutta ja lämpöä vain pojilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun itsellesi käy onnettomuus tai vahinko, muista kerjätä empatiaa, reiluutta ja lämpöä vain pojilta.
En kerjää sitä yhtään keneltäkään. En ole säälittävä nainen.
Jatkuvasti ja koko ajan
Sanoma Oy
Vierailija kirjoitti:
Esimies piti minua löysässä hirressä, eikä muka osannut sanoa jatkuuko määräaikainen sopparini vai ei. Koko ajan vetkutteli kun yritin asiasta kysyä. "Katsotaan ensi kuussa, katsotaan kun kaikkien kesälomat varmistuu, soitan parin viikon päästä, jne jne." Kyllästyin ja suoraan sanottuna vttuunnuin touhuun, hain töitä muualta, ja sain vakipaikan. Tulen tuntemaan suurta vahingoniloa, kun kerron esimiehelle sopparini loppuessa, että sori, en voi enää jatkaa, aloitan huomenna toisaalla.
tein kerran nuorena näin, oli kyllä makoisaa! Voi sitä itkua ja parkua että et voi tehdä näin.
Inhoittavaa. Pitäisi kannustaa toinen toista, ei nauraa kun onnettomuus käy :( Mutta tietenkin olen itse nauramassa maha hötkyen kun vihattuni kokee vastoinkäymisiä :) pitäisi päästää irti ja olla voi ei! Enivei
Oon mun kiusaajan kanssa samalla alalla tienaan sitä ~1000€ enemmän kuussa
Viime viikolla. Toki kuningatar nousee aina tuhkasta ylväin päin. Joo ja tässä tapauksessa en edes sääli.
Kaunistusta😂😂😂 Mitä helvet.tiä?