Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet tuntenut vahingoniloa?

Vierailija
02.05.2024 |

Harvoin tuota tunnetta tunnen mutta eilen kuulin että yhden todella ikävän ja ylimielisen puolitutun konsulttifirmalla menee huonosti, oli kuulemma menettänyt käytöksensä vuoksi isoimman asiakkaansa.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätäkään tunnetta en ole koskaan tuntenut... en myöskään oikeastaan kateutta, kostoniloa enkä kostonhimoa, mustasukkaisuutta... mulle tarttis selittää nää kaikki ja kuvata miltä tuntuu. Mielipahaa olen useinkin tuntenut, mutten sääliä ketään kohtaan, kaunistusta. Jne... onhan noita kaikenlaisia tunteita ja tuntemuksia...

Muistan kyllä tämän kun lapset ilkkuivat että ähäkuttii ähäkuttii siitä sait - Olisko se ollut just tätä? 

Kaunistusta😂😂😂 Mitä helvet.tiä?

Vierailija
42/54 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tunsin kun häissä oli vieras pukeutunut valkoiseen ja vaatteeseen tuli iso tahra 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajan yrityksellä asiakaskato, viime vuonna kovat tappiot. 

Vierailija
44/54 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekryprosessissa mukana olleena tunnen pientä vahingoniloa aina kun joku hakija (yleensä mies) on ilmoittanut keskeisen kielitaitonsa huomattavasti todellista paremmaksi. Kesken haastattelun vaihdetaan kieltä ja se kakistelu ja änkytys on toisinaan ihan huikeaa.

Vierailija
45/54 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun naiselle käy onnettomuus tai vahinko.

Vierailija
46/54 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin vahingoniloa kun joku tuntematon nainen kompastui portaissa, löi päänsä portaaseen ja valui hervottomana pitkin portaikkoa 😂

Vierailija
47/54 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkeri jäi hetki sitten kiinni verekseltään, sain kuvan.

Vierailija
48/54 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun itsellesi käy onnettomuus tai vahinko, muista kerjätä empatiaa, reiluutta ja lämpöä vain pojilta.

Vierailija
49/54 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun itsellesi käy onnettomuus tai vahinko, muista kerjätä empatiaa, reiluutta ja lämpöä vain pojilta.

En kerjää sitä yhtään keneltäkään. En ole säälittävä nainen.

Vierailija
50/54 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti ja koko ajan

Sanoma Oy

Vierailija
51/54 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimies piti minua löysässä hirressä, eikä muka osannut sanoa jatkuuko määräaikainen sopparini vai ei. Koko ajan vetkutteli kun yritin asiasta kysyä. "Katsotaan ensi kuussa, katsotaan kun kaikkien kesälomat varmistuu, soitan parin viikon päästä, jne jne." Kyllästyin ja suoraan sanottuna vttuunnuin touhuun, hain töitä muualta, ja sain vakipaikan. Tulen tuntemaan suurta vahingoniloa, kun kerron esimiehelle sopparini loppuessa, että sori, en voi enää jatkaa, aloitan huomenna toisaalla.

tein kerran nuorena näin, oli kyllä makoisaa! Voi sitä itkua ja parkua että et voi tehdä näin.

Vierailija
52/54 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoittavaa. Pitäisi kannustaa toinen toista, ei nauraa kun onnettomuus käy :( Mutta tietenkin olen itse nauramassa maha hötkyen kun vihattuni kokee vastoinkäymisiä :) pitäisi päästää irti ja olla voi ei! Enivei

Vierailija
53/54 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mun kiusaajan kanssa samalla alalla tienaan sitä ~1000€ enemmän kuussa

Vierailija
54/54 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla. Toki kuningatar nousee aina tuhkasta ylväin päin. Joo ja tässä tapauksessa en edes sääli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän