Milloin olet tuntenut vahingoniloa?
Harvoin tuota tunnetta tunnen mutta eilen kuulin että yhden todella ikävän ja ylimielisen puolitutun konsulttifirmalla menee huonosti, oli kuulemma menettänyt käytöksensä vuoksi isoimman asiakkaansa.
Kommentit (54)
Esimies piti minua löysässä hirressä, eikä muka osannut sanoa jatkuuko määräaikainen sopparini vai ei. Koko ajan vetkutteli kun yritin asiasta kysyä. "Katsotaan ensi kuussa, katsotaan kun kaikkien kesälomat varmistuu, soitan parin viikon päästä, jne jne." Kyllästyin ja suoraan sanottuna vttuunnuin touhuun, hain töitä muualta, ja sain vakipaikan. Tulen tuntemaan suurta vahingoniloa, kun kerron esimiehelle sopparini loppuessa, että sori, en voi enää jatkaa, aloitan huomenna toisaalla.
Vierailija kirjoitti:
Luin että tunkenut vaginaan.
Niin varmaan. Hekoheko.
Vierailija kirjoitti:
En muuta iloa tunnekaan.
t. vassari
Sellaisiahan te vassarit olette.
Kyllä mä vähän tunsin vahingoniloa kun kaveri ensin kehuskeli yli 10k palkastaan kun vaihtoi työpaikkaa. Sai sitten yli 10k mätkyt kun ei ollut veroprosenttia muuttanut.
T. Pienituloinen
Vierailija kirjoitti:
Tätäkään tunnetta en ole koskaan tuntenut... en myöskään oikeastaan kateutta, kostoniloa enkä kostonhimoa, mustasukkaisuutta... mulle tarttis selittää nää kaikki ja kuvata miltä tuntuu. Mielipahaa olen useinkin tuntenut, mutten sääliä ketään kohtaan, kaunistusta. Jne... onhan noita kaikenlaisia tunteita ja tuntemuksia...
Muistan kyllä tämän kun lapset ilkkuivat että ähäkuttii ähäkuttii siitä sait - Olisko se ollut just tätä?
hm, etkö muista tuollaisia tunteita edes lapsuudesta? Vaikka jos joku vei sinulta jotain, niin eikö tehnyt mieli antaa takaisin jossain muodossa? Yleensä nämä kohdistuvat henkilöön joka on satuttanut, loukannut tai ollut muuten inhottava.
En itsekään tunne ko.tunteita kovin usein näin aikuisena ja vähän kavahdan jos joku toinen aikuinen kokee tai ilmaisee näitä voimakkaasti. Usein ns. vaikeita ihmisiä jos tunne-elämää värittää kovin herkästi kateus ja kosto. Kohtuullisessa mittakaavassa ihan normaaleita tunteita.
Kun joku saa uhostaan huolimatta ansionsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Esimies piti minua löysässä hirressä, eikä muka osannut sanoa jatkuuko määräaikainen sopparini vai ei. Koko ajan vetkutteli kun yritin asiasta kysyä. "Katsotaan ensi kuussa, katsotaan kun kaikkien kesälomat varmistuu, soitan parin viikon päästä, jne jne." Kyllästyin ja suoraan sanottuna vttuunnuin touhuun, hain töitä muualta, ja sain vakipaikan. Tulen tuntemaan suurta vahingoniloa, kun kerron esimiehelle sopparini loppuessa, että sori, en voi enää jatkaa, aloitan huomenna toisaalla.
Hyvä muuten, mutta sinun pitää lain mukaan ilmoittaa esimiehelle ainakin kaksi viikkoa, joillakin aloilla jopa kuukausi ennen työsopimuksen loppumista.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä kun näen noita turhia ihmisiä ympärilläni. Ai että halveksin ja vihaan heidän yksinkertaisuuttaan.
No tämä kertoo sinusta ja luonteestasi enemmän kuin tuhat sanaa. Otan osaa 💔
Ei tarvitse kun on määräaikainen työsopimus.
Vierailija kirjoitti:
tämä on kieltämättä makoisa tilanne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä muuten, mutta sinun pitää lain mukaan ilmoittaa esimiehelle ainakin kaksi viikkoa, joillakin aloilla jopa kuukausi ennen työsopimuksen loppumista.
Kyse on määräaikaisesta sopimuksesta. Se loppuu sinä päivänä kun sen on sovittu loppuvan, ei siinä tarvitse mitään ilmoitella.
Vierailija kirjoitti:
No kun persu hillui pyssyn kanssa ja yön Timo sai uuden merkityksen.
Ai joku nekruko hillu pyssyn kanssa?
Vain silloin, kun persuille sattuu ja tapahtuu. Ja sitähän tapahtuu jatkuvasti.
Toisten ihmisten vastoinkäymiset eivät yleensä saa aikaan mitään vahingoniloista riemua.
Kun henkilö, joka pilasi nuoruuteni kertoi julkisesti varattomuudestaan. Jäin yksin, masennuin..
Itse onnekseni nousin, opiskelin masennuksestani huolimatta ammatin ja opeteltuani uudestaan sosiaalisia taitoja olen nykyisin ihan tavallinen keskituloinen alani ammattilainen.
Myöhemmin annoin hänelle anteeksi, kun ymmärsin, että elämäni saattaisi olla paljon huonompaa, jos ei olisi käynyt niin kuin kävi ja lähdin.
Mulkero exäni osti ensiasunnon muutama vuosi sitten juuri kun asuntojen hinnat oli korkeimmillaan, maksoi siitä lähemmäs 600k ja otti tietysti ison lainan. Nauroi silloin vielä päin naamaa kun kysyin meinaako ottaa lainalle korkosuojan ja sanoi että moiset lisäpalvelut on hölmöjen vedättämistä.
Asunnon markkinaarvo on nyt ehkä 450-480k jos sitäkään ja korkotaso tietysti pilvissä.
Tunnen todellakin vahingoniloa tilanteesta, varsinkin kun exän luonteen tuntien tiedän miten vittuuntunut hän varmasti on 🤣
Vaihdoin vastikään työpaikkaa huonon pomon takia. Nyt kuulin että tuon pomon tiimistä on irtisanoutunut kuukaudessa kolme muutakin ja isot projektit on alkamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kun kuulin miten entisellä kiusaajaluonteisella ihmisillä menee.
Yhden kiusaajan työpaikka meni konkurssiin, kyllä se hieman tuntui karmalta.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä kun näen noita turhia ihmisiä ympärilläni. Ai että halveksin ja vihaan heidän yksinkertaisuuttaan.
Kuulostaa surulliselta
Luin että tunkenut vaginaan.