Hyvinvointimies Aki Manninen tilasi mömmöjä netistä - tuli yllätyksenä että olikin dopingia. Nyt syyte päällä.
Aki Mannista syytetään rikoksesta
Kommentit (567)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn:
Mikä motiivi näillä/teillä fanaattisimmilla vihaajilla on, ketä tahansa julkkista kohtaan? Aki tyri, ja tyrii varmasti jatkossakin. En ole suuremmin kiinnostunut, eikä varsinaisesti sterkat yllättänyt - en muutenkaan osta heidän tuotteitaan.
Ylilaudalla keskustelua seuranneena, siellä viedään vahtaaminen jo sille tasolle, että kytätään Mannisen paikalla oloa whatsapissa, ja tehdään johtopäätelmiä hänen mielentilastaan.
Onko joku pyhittänyt elämänsä tällaiseen julkkisvahtiin, miksi.
- No eipä tuo sinunkaan valitsema tapa kovin fiksulta näytä. Kuljet toisten mielipiteitä lukemassa ja arvostelet jotta näyttäisit itse fiksummalta, mutta lopputulos on kaikkea muuta. Mieti nyt tarkemmin jatkossa, mihin oma vapaa-aika kannattaa hyödyllisemmin käyttää.
Hieno vasta-argumentti. Täällä keskustelupalstoilla erinäisiä ketjuja lukiessa, tulee huomattua jatkuva pommitus tietystä aiheesta, mikä herättää huomion. Tämä on ilmiönä mielenkiintoinen, että miksi joku pyhittää elämänsä soittelemalla lehtiin, yhteistyökumppaneille, sosiaaliviranomaisille, kyttää WA:ia jne. Ihan sama, vaikka yrität kääntää asian minuun, niin minä en siltikään ole se, joka vimmaisesti kyttää vieraita ihmisiä.
Huomaa sinustakin, että et osannut tehdä kuin pelkän henkilöön kohdistuvan argumentin. Et vastannut mitään itse kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä motiivi näillä/teillä fanaattisimmilla vihaajilla on, ketä tahansa julkkista kohtaan? Aki tyri, ja tyrii varmasti jatkossakin. En ole suuremmin kiinnostunut, eikä varsinaisesti sterkat yllättänyt - en muutenkaan osta heidän tuotteitaan.
Ylilaudalla keskustelua seuranneena, siellä viedään vahtaaminen jo sille tasolle, että kytätään Mannisen paikalla oloa whatsapissa, ja tehdään johtopäätelmiä hänen mielentilastaan.
Tuskin mömmöpoikaa juurikaan (enää) fanitetaan tai vihataan (ehkä itse tunnet vahvasti ja luulet, että kaikki muutkin), he vain itse lässyttävät aivan kaikki asiansa julkisuuteen (paitsi mömmöt vasta kärähdettyään ja haastemiehen kanssa kivasti kahviteltuaan), joten ei tarvitse pyhittää / seurata, silti vaikeampi välttyä, vaikka jokapaikantyrkyt oivaa sirkusviihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- No eipä tuo sinunkaan valitsema tapa kovin fiksulta näytä. Kuljet toisten mielipiteitä lukemassa ja arvostelet jotta näyttäisit itse fiksummalta, mutta lopputulos on kaikkea muuta. Mieti nyt tarkemmin jatkossa, mihin oma vapaa
Ihan sama, vaikka yritän harhauttaa asian minäminäminäminään, niin minäminäminäminä en siltikään ole se, joka vimmaisesti kyttää vieraita ihmisiä. Kaikki ne muut "mömmökateelliset". Kyllä ihan muuten vaan yhtään "kyttäämättä" tiedän mömmöritarieni aineiluasiat ja muiden "väärät mielipiteet ja väärin hyysäämättä jättämiset" asianomaisia itseään paremmin. Niin on sietämättömän kova tarve puolustaa ykkösidoleitani mömmömöttösiä, vaikka kuinka mömmöävät ja mitä ikinä tekisivätkään.
Aiheena on hämähäkkimiehen mömmöilyt eikä mitkään muut irrelevantit lillukanvarret, kuten yksittäiset kommentoijat.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010325471.html
Podcast: Samu Haber kertoo suoraan huumeidenkäytöstään: "Ei oo niinku vaan se yks kerta"
PODCASTISSA hän muotoilee huumeidenkäytöstään näin:
Mä en oo siis tota... Mä en oo laskmulla ei oo mitään siis syytä olla käyttämättä huumeita. Että se ei oo niinku vaan se yks kerta kun mä oon bilehuumeita elämässäni vetänyt. Ja oon sen aikaisemminkin myöntänyt, eikä se nyt oo niinku...
En oo siitä mitenkään ylpee, että oon joskus niitä vetänyt, mutta se nyt on osa tarinaa. Ja, jälleen kerran, sitä paljon tuolla tapahtuu. En sitä kenellekään suosittele.
Tässä hyvä esimerkki sujuvasta mömmösössötyksestä. Tässä tosin se ansio, että ei silti yllytetä/suositella muille mitään.
Jokaisella aikuisille on täysi oikeus käyttää ihan mitä aineita haluaa. Myös dopingia ja huumeita.
Jos Aki Manninen olisi ollut tosi mies, niin hän olisi haistattunut vitut viranomaisille ja sanonut, että se ei kuulu muille mitä dopingia hän käyttää. Sen sijaan nynny Aki alkoi pyytelemään anteeksi kun pelottaa että "hyvinvointibisnekset" alkaisivat sakkaamaan. Hahahahahaha!
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella aikuisille on täysi oikeus käyttää ihan mitä aineita haluaa. Myös dopingia ja huumeita.
Jos Aki Manninen olisi ollut tosi mies, niin hän olisi haistattunut vitut viranomaisille ja sanonut, että se ei kuulu muille mitä dopingia hän käyttää. Sen sijaan nynny Aki alkoi pyytelemään anteeksi kun pelottaa että "hyvinvointibisnekset" alkaisivat sakkaamaan. Hahahahahaha!
Totta. Aki Manninen on todella vässykkä ja lällykkä. Minulle on yksi viitun sama mitä dopingia Aki tai muut käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan kuuluu, koska laittomat mömmöt ovat laittomia mömmöjä ja niiden tilaaminen, käyttö, levittäminen, jne.,( ja pelkkä näiden yritys) on rangaistavaa, joten kiinni jäädessä se syyte napsahtaa (mömmörageilusta ja haistattelusta huolimatta), kuten tässäkin tapauksessa. Syytettä ei tule tyhjästä, ja samat säännöt kaikille, can't do the time, don't do the mömmö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan kuuluu, koska laittomat mömmöt ovat laittomia mömmöjä ja niiden tilaaminen, käyttö, levittäminen, jne.,( ja pelkkä näiden yritys) on rangaistavaa, joten kiinni jäädessä se syyte napsahtaa (mömmörageilusta ja haistattelusta huolimatta), kuten tässäkin tapauksessa. Syytettä ei tule tyhjästä, ja samat säännöt kaikille, can't do the time, don't do the mömmö.
Niin, doping ja huumeet on laittomia? Entäs sitten? Lakia voi ihan hyvin rikkoa jos haluaa käyttää niitä. Jokaisella on oikeus käyttää ihan mitä "mömmöjä" ja huumeita itse haluaa. Hahahahahaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, doping ja huumeet on
Älä sitten ulizZze seurauksista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso sanakirjasta termit "laiton" ja "rangaistava" tai pyydä jotain elämänhallinnaltaan parempaa (mömmötöntä?) selittämään sinulle For Dummies -versio. Poliisi- ja tulliviranomainen vastaa varmasti myös kysymyksiin, jos kansalaisilla on epäselvyyksiä mömmöistä vaikka päätehtävänsä on nimenomaan valvoa, että mömmöset eivät mömmöttele laittomilla aineilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Aki pyysi anteeksi, vaan käänsi Akimaisesti sen takaisin vähättelyksi :D
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/59731d3a-cc21-4897-94ab-d6c14d…
Semmoista Akin suusta.
Naurettavaa pyydellä anteeks muutaman napin takia. Yhtä naurettavaa tuhlata tullin ja oikeuslaitoksen resursseja moiseen. Sakot on pienemmät mitä kului rahaa.
Alapeukkujen mukaan naiset haluavat tuhlata rahaa ja resursseja turhuuteen, ei yllätä.
Oletko hyysärireppana oikeasti noin irrallasi todellisuudesta? Jos joku "haluaa tuhlata rahaa ja resursseja turhuuteen" on se vääristelemättä vain ja ainoastaan herra Mmömmölä itse. Tälläkään kertaa tämänkään syyllisen syyllisyyteen eivät ole millään syyllisiä ketkään muut kuin syyllinen itse, ei vaikka kuinka "niimmutkuentäs ku alapeucculinaiset pakottivat, yhyy".
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/puheillaan-tyrmistyttanyt-aki-manni…
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007861314.html
Rautalankaa: ämericcäläisen Survivor -sarjan motto: OUTWIT, OUTPLAY, OUTLAST (ei suoraselkälarppisovinistikingi).
Vahvin ei ole se, joka äänestetään ulos 'aito'tekotissinpuutettaan parkumaan vaan se, joka on viimeinen = ulosti muut.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5342756/aki-manninen-syyllistaa-raiskau…
Mömmöillä tai ilman mömmöjä, ei todellakaan mitään järkeä / suodatinta / älyä. Kumpi siis pahempi vai yhtä katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu sitte tänne ulisee ku pikkumunasi on kutistunut rusinaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doping aineiden käyttö ei ole rangaistavaa kuin lajiliitoissa joissa sen käyttö on kielletty. Kivekset voivat kutistua, penis ei.
https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-dopingrikos
https://dopinglinkki.fi/tietopankki/dopinglainsaadanto/rangaistuksia-do…
Dopingrikoksesta voidaan tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi. Yrityksestä rangaistaan samalta asteikolta, sillä dopingrikoksissa yritys on rinnastettu täytettyyn tekoon. Laiton dopingaine voidaan tuomita menetettäväksi.
Säälittää se niiden tuleva koira ja sen olosuhteet pentuna. Ja sen koiran vanhempien tuska, kun korvat revitään pois.
- No eipä tuo sinunkaan valitsema tapa kovin fiksulta näytä. Kuljet toisten mielipiteitä lukemassa ja arvostelet jotta näyttäisit itse fiksummalta, mutta lopputulos on kaikkea muuta. Mieti nyt tarkemmin jatkossa, mihin oma vapaa-aika kannattaa hyödyllisemmin käyttää.