Mitä mieltä olet miehen käytöksestä? Oliko töykeää?
Olen vuorostani miehen luona oleilemassa. Välillä hän on minun luonani. Kysyin mieheltä, miksi hän otti uuden kahvikupin, kun juuri äsken joi toisesta. Mies on aiemmin kertonut, miten häntä ärsyttää, kun hänen lapsensa tekevät paljon tiskiä. Mies vastasi minulle: ”Mitä se nyt sulle kuuluu”. Minusta se oli töykeästi sanottu ja loukkaannuin. Miehestä kuulemma ihan sopivaa puhua minulle niin, koska hän tiskaa itse tiskinsä kotonaan. Sanoin, että hän ei saa puhua ikinä minulle niin. Mies meni makuuhuoneeseen murjottamaan.
Kommentit (14)
Erotkaa ja kasvakaa molemmat aikuisiksi
Kasva aikuiseksi! Järkyttävää! Ja kehtaat vielä tehdä tuollaisen aloituksen! Myötähäpeää!
Kysymyksesi oli myös töykeä tai kontrolloiva. Olitte kuitenkin hänen kodissaan.
Työnnä kahvikuppi ahteriisi ja mene muualle trollaamaan.
Itse arvostelet ja haukut miestä ja kehtaat vielä loukkaantua jos mies arvostelee sinua
Joo ette ole avioliitto ainesta joten parempi nyt jakaa kupit eri osotteisiin. Ihan turhasta taas riitaa tuli.
Olihan tuo sellainen haista paska -vastaus varsinkin, kun mies on itsekin harmitellut tiskin määrää.
Oli kyllä sun huomautuskin vähän ilkeä, mutta on tuo vastauskin. Odotettavissa voi olla paljon vastaavia. Odottaakohan mies sun tiskaavan, ja oli vähän semmoinen että sulle ei mikään täällä kuulu, kun et asu etkä tee mitään.
Puhuit miehelle kuin lapselle ja tämä vastasi sen mukaisesti. Keksit varmaan arjessa minuutin välein jotain, josta nalkuttaa.
Olihan tuo töykeä vastaus, mutta niin oli myös sinun kommentointi. Onko niin että sinä kerrot miehelle miten pitää tehdä ja olla kun olette sinun luona ja mies ei halua että alat sanelemaan myös miten pitää olla hänen luonaan.
Varmaan on miehen oma asia, kuinka paljon kahvikuppeja omassa kodissaan käyttää. 🤷♀️ Minusta huomautuksesi oli turhanpäiväinen ja sait samanlaisen vastauksen.
Ei tosiaan. Ajattelen, että mies on minun vieraani, kun hän on luonani, enkä huomauttele. En ajatellut olla töykeä vaan sanoin astiasta lisäkommenttina aiheeseen, josta hän oli puhunut paljon ja menettänyt hermonsa juuri.
ap
Kuulostaa lähinnä 5 vuotiaiden leikkisuhteelta.