Miten monet treffit ennen seksiä?
Tai vaikka pelkkää suutelua?
Oon saanut siipeeni ja en halua enää seksiä, mutta missä vaiheessa sitten uskaltaa?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, mikä on tavoitteesi?
Etsin parisuhdetta
Ap
Neljännellä kerralla vasta sain. Kolme ensimmäistä oli pihtareita.
Itsehän sinun on se päätettävä, eli sitten kun se tuntuu oikealta. Eipä tässä ulkopuoliset mitään tarkkaa numeroa voi antaa.
Mun linja on kyllä ollut, että seksi ensin, sitten vasta voidaan miettiä mitään treffejä.
Miksi seksi on sinulle noin iso asia, että sitä täytyy miettiä, milloin sitä voi harrastaa? Pidä huolta ehkäisystä, niin homma on hauskaa.
Ekoilla treffeillä naisen pitää vetää miehelle käteen ja tokalla kerralla sitten seksiä.
Vuoden kuiva kausi heti alkuun erottaa jyvät akanoista.
Riippuu täysin, kuinka pitkään juteltu ennen treffejä, kuinka paljon jutellaan ja kuinka usein treffeille. Jos jutellaan päivittäin ja käydään vaikka kahdet treffit viikossa niin ehkä joskus treffit 7-8 olettaisin säpinää.
M35
Tapauksesta riippuen. Joskus synkkaa heti, joskus ei🤔
Ei ole olemassa mitään sääntöä. Asiat tapahtuu, kun niiden tapahtuminen tuntuu oikealta.
Vierailija kirjoitti:
Mun linja on kyllä ollut, että seksi ensin, sitten vasta voidaan miettiä mitään treffejä.
naisten hyväksikäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla treffeillä naisen pitää vetää miehelle käteen ja tokalla kerralla sitten seksiä.
Katsokaa vähemmän aikuisviihdettä, naiset ei ole mitään seksileluja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, mikä on tavoitteesi?
Etsin parisuhdetta
Ap
Ei sekään mitään vielä kerro. Mies voi haluta seksiä joko heti tai vuoden päästä ihan riippumatta siitä onko miehen tavoitteena parisuhde.
Seksin haluaminen ja parisuhde eivät ole mitenkään toisiaan määrittäviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden kuiva kausi heti alkuun erottaa jyvät akanoista.
Niin, se erottaa normaalit aseksuaaleista.
Naimisiin menon jälkeen. Ja olen tosissani. Jos et halua sydänsuruja, niin naimisiin menon jälkeen. Kenen kanssa mennä naimisiin? Raamattu neuvoo siinä. Ihminen, joka ilmentää Hengen hedelmiä (fruits of the spirit) on vakaa ja hyvä ihminen. Häneen voi luottaa. Seksi yhdistää pariskuntaa monella tasolla niin paljon, että sen kanssa ei kannata leikkiä. Siihen on syynsä, että Raamattu sanoo seksin kuuluvan avioliittoon. Ja se on vain meidän oman hyvinvointimme parhaaksi.
Nimim. kokemusta on, N31
Vierailija kirjoitti:
Naimisiin menon jälkeen. Ja olen tosissani. Jos et halua sydänsuruja, niin naimisiin menon jälkeen. Kenen kanssa mennä naimisiin? Raamattu neuvoo siinä. Ihminen, joka ilmentää Hengen hedelmiä (fruits of the spirit) on vakaa ja hyvä ihminen. Häneen voi luottaa. Seksi yhdistää pariskuntaa monella tasolla niin paljon, että sen kanssa ei kannata leikkiä. Siihen on syynsä, että Raamattu sanoo seksin kuuluvan avioliittoon. Ja se on vain meidän oman hyvinvointimme parhaaksi.
Nimim. kokemusta on, N31
Miten se, että menee naimisiin, vaikuttaa mitenkään siihen tuleeko sydänsuruja? Olet vähän tai vähän enemmänkin daiju.
Ekoilla yleensä annan, siksi olen varsin suosittu miesten keskuudessa
Mulla oli yhdet. Siis toisilla treffeillä päädyttiin sänkyyn.