Miten monet treffit ennen seksiä?
Tai vaikka pelkkää suutelua?
Oon saanut siipeeni ja en halua enää seksiä, mutta missä vaiheessa sitten uskaltaa?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset antavat minulle ekoilla, viimeistään tokilla, treffeillä. Joskus hämmentää tämä helppous.
Sua hämmentää, että naiset haluaa seksiä?
Hän sanoi helppoudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset antavat minulle ekoilla, viimeistään tokilla, treffeillä. Joskus hämmentää tämä helppous.
Sua hämmentää, että naiset haluaa seksiä?
Hän sanoi helppoudesta
Ööö...niin? Eli on hämmentynyt, että naiset niin helposti haluaa seksiä.
Mulla ollut tapana tapailla 1-3kk ja vasta sitten seksiä. Ette osaa kuvitellakaan naisen kiiman voimakkuutta, kun vihdoin on saamassa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, mikä on tavoitteesi?
Etsin parisuhdetta
Ap
parisuhteeseen kuuluu seksi, joten lopeta etsiminen ennen kuin pilaat jonkun toisen elämän
Ei hän sanonut mtn seksittömästä parisuhteesta.
Ei, mutta kokemus kertoo, että jos seksiä ei harrasteta kuin vasta pitkän tapailuvaiheen jälkeen, on todennäköisyys seksittömälle parisuhteelle aseksuaalin kanssa iso.
Asia on juuri toisinpäin.
Jos tavoitten haea partneria seksialalle, ensin pitää tarkkaan miettiä roolitukset ja minkälaisilla tempuilla julkisuuteen mennään. Käytännön seksi on sitten peace of cake.
Tinder on seksinharrastajien seura. Kysymystä milloin harrastaminen aloitetaan voisi verrata siihen, että uuden jäsenen liittyessä seuraan kalastuksenharrastajat kokoontuisivat vain puhumaan kalastuksesta. Ei onnistu. Eli siis seksissäkin siis heti toimeen ja vieläpä kaikki järvelle soutamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljännellä kerralla vasta sain. Kolme ensimmäistä oli pihtareita.
Sinä tollo et edes ymmärtänyt kysymystä.
Sinä tillo et edes ymmärtänyt huumoria.
Me tapailtiin n. 2kk ja seurusteltiin 1kk ennen ensimmäistä seksikertaa.
Annan munaa yleensä kolmansilla treffeillä.
Suihin saa ottaa toisilla.
Ja käteen ekoilla.
Yli 8 kk salasuhteessa ilman seksiä. Mieli tekis, ei ole siitä kiinni
Tööttään yleensä ahteriin ekoilla. Sitten rakastellaan seuraavat treffit.
Kääntäisin asian toisinpäin. Miten paljon seksiä ennen treffejä? Seksi on nykyään yleisempää kuin käsipäivää sanominen. Seksin käyttö treffikumppanin valinnassa parantaa huomattavasti treffien onnistumista. Ei tarvitse jännittää montaa asiaa.
Yleensä ei tule toisia treffejä, kun alotan sen kakkosen kerjäämisen heti kahvin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden kuiva kausi heti alkuun erottaa jyvät akanoista.
Nieletkö?
No kyllä sitä handjobbia oli heti ekoilla refveillä ja sormet luiskahti myös sinne. 14 vuotta nyt yhdessä.
After Sex on nyt se kova juttu. After Sex. After Skii joka on vaan hienompi nimi ryyppäämiselle.
Taas näitä naisia, jotka eivät saa seksistä mitään ja tuntevat itsensä hyväksikäytetyksi jos mies jättää.
Kertoisitko miten määrittelet tämän pitkän tapailuvaiheen, mikä sinusta on se pitkä aika?