Miten monet treffit ennen seksiä?
Tai vaikka pelkkää suutelua?
Oon saanut siipeeni ja en halua enää seksiä, mutta missä vaiheessa sitten uskaltaa?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ekatreffeillä täytyy kokeilla miten seksihommat sujuu. Sitten näkee kannattaako jatkaa.
Jos tuo olisi totta, niin kukaan ensikerralla seksiin ryhtynyt ei koskaan eroaisi kumppanista, josta ensin ajatteli, että tätä kannattaa jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te mietitte liikaa. Miten olisi jos menisitte sen mukaan miltä itsestä tuntuu?
Eiköhän aloituksessa ollut juuri se juoni, että ap oli toiminut kuten itsestä sillä hetkellä tuntui, mutta se osoittautuikin virheeksi.
Meinaatko, ettei ihmisen pitäisi siis tehdä mitään mukavaa toimintaa, jos se kuitenkin aiheuttaa morkkiksen myöhemmin? Eli ihmisen ei pidä kokea mitään, JOS se aiheuttaa myöhemmin jotain. Eiköhän ap kuitenkin nauttinut seksistä.
Riippuu kuinka usein tapaa mutta sanoisin että 5-6 kk päästä seksiä ja naisen pitää tehdä selkeä aloite. Ja olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Jos seksiä pitää jotenkin keinotekoisesti "säännöstellä", niin silloin aiheeseen liittyy usein myös henkilökohtaisia haasteita. Eli oma seksuaalisuus ei ole koskaan tuntunut itsestä luontevalta, tai sitten koko seksi on ollut aina suunnilleen yhdentekevää.
Jos vaikkapa aikuisiällä (35v ->) pitää yksilön ylipäätään miettiä, että voiko harrastaa seksiä ja milloin se on hyväksyttyä, niin itse en ainakaan edes halua tutustua tämmöiseen ihmiseen. Seksi on mukava ja ihana asia, sekä näin keski-ikäisenä hyvin tärkeä osa elämää ja ihmissuhteita.
Joten älkää turhaan miettikö, vaan antakaa "virran viedä", jos sopivalta tuntuva ihminen osuu kohdalle. Sillä elämä on myös nautintoa varten, ja yhdessä silmänräpäyksessä kaikki voi olla ohi - kannattaa elää tässä ja nyt.
N_48
Juuri näin! N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, mikä on tavoitteesi?
Etsin parisuhdetta
Ap
parisuhteeseen kuuluu seksi, joten lopeta etsiminen ennen kuin pilaat jonkun toisen elämän
Yleensä naiset antavat minulle ekoilla, viimeistään tokilla, treffeillä. Joskus hämmentää tämä helppous.
Nainen ehdottanut petipuuhia minulle ekoilla ja kolmansilla treffeillä. Olen kyllä sitä mieltä että tutustua pitää pitempään mutta en voi kieltäytyä jos nainen ehdottaa seksiä. Olisi noloa antaa pakit siinä naiselle suoraan.
Jos menisi aina sänkyyn uuden ihmisen kanssa kun siltä tuntuu, niin seksikumppaneita voi kertyä paljon, mikä voi kaduttaa myöhemmin. Uskon, että jos on monien ihmisten kanssa intiimisti, niin ne jutut ja se tietty kutkuttava jännitys lässähtää. Uskon myös, että rakastamisen kyky, herkkyys ja kauneus kärsivät.
Minulle oli parasta se, että menin naimisiin saman henkisen uskovan miehen kanssa, jonka kanssa sovimme, ettemme harrasta seksiä ennen avioliittoa. Mielestäni tässä asiassa kannattaa olla avoin, eikä harrastaa mitään pelejä ja pihtaamista.
Jos haluat parisuhdetta niin älä anna ekoilla treffeillä. Näin karsiutuu pois ne jotka olivat vain seksin perässä. Minulla on ollut periaate että vasta kolmansilla treffeillä seksiä, mutta kukin tekee tavallaan.
No ajattelen että kuukausi pitää vähintään tuntea, eli treffailla ja viestitellä. Jos on joku tutumpi tyyppi niin sitten fiiliksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin parisuhdetta
Ap
parisuhteeseen kuuluu seksi, joten lopeta etsiminen ennen kuin pilaat jonkun toisen elämän
Ei hän sanonut mtn seksittömästä parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ehdottanut petipuuhia minulle ekoilla ja kolmansilla treffeillä. Olen kyllä sitä mieltä että tutustua pitää pitempään mutta en voi kieltäytyä jos nainen ehdottaa seksiä. Olisi noloa antaa pakit siinä naiselle suoraan.
Tämä on ikävää, kun et ole tavannut kaltaistasi jakaen samaa arvomaailmaa ja sitten tulee miehenä mahd.paineita, kun nainen haluaa.
Kolmansilla oli seksiä, mutta oltaisiin pantu jo toisilla treffeillä, jos olisi ollut mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin parisuhdetta
Ap
Ei hän sanonut mtn seksittömästä parisuhteesta.
Ei, mutta kokemus kertoo, että jos seksiä ei harrasteta kuin vasta pitkän tapailuvaiheen jälkeen, on todennäköisyys seksittömälle parisuhteelle aseksuaalin kanssa iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten älkää turhaan miettikö, vaan antakaa "virran viedä", jos sopivalta tuntuva ihminen osuu kohdalle. Sillä elämä on myös nautintoa varten, ja yhdessä silmänräpäyksessä kaikki voi olla ohi - kannattaa elää tässä ja nyt.
N_48
Niin kai se on ohi, kun joku pelkkää seksiä haluava mies ghostaa yhteisen yön jälkeen, joka ei edes ollut nautintoa naiselle, koska miestä ei kiinnostanut muu kuin oma himo.
Anna sinä muiden valita omat seksikertansa. Kenenkään ei pidä hypätä sänkyyn vain siksi, että sinä haluat.
Ei mua ole kukaan mies ghostannut, vaan suunnilleen riesoiksi ovat aina jääneet, jos en ole halunnut jatkaa tutustumista.
Ja löysää sitä nutturaa, hyvä ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Naimisiin menon jälkeen. Ja olen tosissani. Jos et halua sydänsuruja, niin naimisiin menon jälkeen. Kenen kanssa mennä naimisiin? Raamattu neuvoo siinä. Ihminen, joka ilmentää Hengen hedelmiä (fruits of the spirit) on vakaa ja hyvä ihminen. Häneen voi luottaa. Seksi yhdistää pariskuntaa monella tasolla niin paljon, että sen kanssa ei kannata leikkiä. Siihen on syynsä, että Raamattu sanoo seksin kuuluvan avioliittoon. Ja se on vain meidän oman hyvinvointimme parhaaksi.
Nimim. kokemusta on, N31
Sellaisen neitsyen kun vaan jostain löytäisi. Olisi se niin mukava sitten naimisiin menon jälkeen yhtyä sellaisen naisen kanssa.
t. mies.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset antavat minulle ekoilla, viimeistään tokilla, treffeillä. Joskus hämmentää tämä helppous.
Sua hämmentää, että naiset haluaa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla yleensä annan, siksi olen varsin suosittu miesten keskuudessa
Ihan siis myönnät ja sisäistät minkä takia olet suosittu? Onko se nyt järin ihailtava asia?
Kun harrastaa heti seksiä, ei saa kokea sitä ihanaa jännitystä, kun eka kerta uuden ihmisen kanssa on vielä edessä. Vetovoiman kyllä tuntee ilman seksiä, joten tietää, kannattaako tapailla.