Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten monet treffit ennen seksiä?

Vierailija
02.05.2024 |

Tai vaikka pelkkää suutelua?

Oon saanut siipeeni ja en halua enää seksiä, mutta missä vaiheessa sitten uskaltaa?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidettoista.

Vierailija
22/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mitä tinder-treffeillä käynyt, niin omassa iläluokassa naiset tahtoo tosi nopeastikin seksiä. Osa vihjannut jo ennen treffejä, että miten ilta voisi jatkua ja monet vähintään toisten tai kolmansien treffien jälkeen sanoo kohtalaisen suoraan, että seksiä tekisi mieli; tuu yöksi mun hyvältäväksi jne.

Itse en etsi seksiseuraa, vaan elämänkumppania. En myöskään osaa ihastua hirveän nopeasti. Mulle olis ihan hyvä, että pari kk ensin tapaillaan, tutustutaan ja katsotaan onko jutussa mitään. Itse tahtoisin ihastua ensin, ennen kuin mennään sänkyyn. Etenkin kun se eka seksikerta tuppaa olemaan ns. romanttista seksiä. Eli perusseksiä. Sellainen seksi henkilön kanssa kehen ei ole ihastunut, niin ei kyllä oikein nappaa.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ekatreffeillä täytyy kokeilla miten seksihommat sujuu. Sitten näkee kannattaako jatkaa.

Vierailija
24/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun linja on kyllä ollut, että seksi ensin, sitten vasta voidaan miettiä mitään treffejä. 

naisten hyväksikäyttäjä.

Ei se hullu, joka pyytää, vaan joka maksaa?

Vierailija
25/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun linja on kyllä ollut, että seksi ensin, sitten vasta voidaan miettiä mitään treffejä. 

naisten hyväksikäyttäjä.

Höpö. Oon nainen, ja harrastan seksiä enimmäkseen miesten kanssa. Ei siis tietääkseni oo tullut hyväksikäytettyä naisia. 

Vierailija
26/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisiin menon jälkeen. Ja olen tosissani. Jos et halua sydänsuruja, niin naimisiin menon jälkeen. Kenen kanssa mennä naimisiin? Raamattu neuvoo siinä. Ihminen, joka ilmentää Hengen hedelmiä (fruits of the spirit) on vakaa ja hyvä ihminen. Häneen voi luottaa. Seksi yhdistää pariskuntaa monella tasolla niin paljon, että sen kanssa ei kannata leikkiä. Siihen on syynsä, että Raamattu sanoo seksin kuuluvan avioliittoon. Ja se on vain meidän oman hyvinvointimme parhaaksi.

Nimim. kokemusta on, N31

Miten se, että menee naimisiin, vaikuttaa mitenkään siihen tuleeko sydänsuruja? Olet vähän tai vähän enemmänkin daiju.

Eri-   Kukaan ei voi sellaisia takuita antaa, ettei koskaan tule sydänsuruja. Avioliitto kyllä kertoo sitoutumishalusta toiseen ihmiseen. Sen saa jokainen itse päättää heiluttaako peittoa ekoilla treffeillä vai hääyönä.

Vierailija
27/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä pitää jotenkin keinotekoisesti "säännöstellä", niin silloin aiheeseen liittyy usein myös henkilökohtaisia haasteita. Eli oma seksuaalisuus ei ole koskaan tuntunut itsestä luontevalta, tai sitten koko seksi on ollut aina suunnilleen yhdentekevää.

Jos vaikkapa aikuisiällä (35v ->) pitää yksilön ylipäätään miettiä, että voiko harrastaa seksiä ja milloin se on hyväksyttyä, niin itse en ainakaan edes halua tutustua tämmöiseen ihmiseen. Seksi on mukava ja ihana asia, sekä näin keski-ikäisenä hyvin tärkeä osa elämää ja ihmissuhteita.

Joten älkää turhaan miettikö, vaan antakaa "virran viedä", jos sopivalta tuntuva ihminen osuu kohdalle. Sillä elämä on myös nautintoa varten, ja yhdessä silmänräpäyksessä kaikki voi olla ohi - kannattaa elää tässä ja nyt.

N_48

Vierailija
28/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa.

Vierailija
29/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatan samaa periaatetta kuin autokaupoissa: Mahdollisimman nopeasti koeajo ennen ostopäätöstä

M53v

Vierailija
30/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu nainen, haluaa heti testa tärkeät taidot sängyssä ja munan koon täydessä touhussa, ettei sitten turhaan juokse treffeillä!

Vierailija
31/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiinnostunut toisesta niin henkisesti kuin fyysisesti, niin eiköhän seksi tule nopeasti kuvioon. 

Vierailija
32/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitossa.

Terveisin varakas nainen jonka eunukki höynäytti vaimokseen ilman avioehtoa

Vierailija
33/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ollut treffeillä ellei sitä ennen ole ollut seksiä.

Vierailija
34/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noudatan samaa periaatetta kuin autokaupoissa: Mahdollisimman nopeasti koeajo ennen ostopäätöstä

M53v

Koeajossa voi tuntua vielä ihan hyvältä. Viikon päästä voi sitten alkaa kuulua pientä naputusta ja vinkunaa. Parin kuukauden kuluttua kalkatusta joka kolkalta..... hmmm

Vierailija
35/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka treffeillä. Olisi pitänyt tutustua paremmin ennen seksiä. Mies ei halunnut käyttää kondomia ja kun vaikutti niin kunnolliselta, suostuin sitten kondomittomuuteen. Sain klamydian, joka ei ollut miehellä oireillut, mutta itse sain oireet 10 vrk päästä seksistä. Kaiken kukkuraksi mies oli jo tavannut uuden naisen ja minulle tuli kiire toimittaa miehelle lääkkeet epidemian leviämisen estämiseksi. 

Vierailija
36/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sinun on se päätettävä, eli sitten kun se tuntuu oikealta. Eipä tässä ulkopuoliset mitään tarkkaa numeroa voi antaa.

No voi.. Aika hektistä on nykyään. Valikoimaa on niin paljon tinderin takia. Kolmansilla.

Vierailija
37/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te mietitte liikaa. Miten olisi jos menisitte sen mukaan miltä itsestä tuntuu? ei kai kaikkien treffi-ihmisten kanssa edes mennä sänkyyn..? Ja jonkun kanssa vaan kolahtaa heti ja kunnolla. Ei siinä kannata miettiä että ollaanko vielä ensi vuonna yhdessä tai 10 vuoden kuluttua. Eläkää elämää älkää tehkö siitä liian vaikeaa

Vierailija
38/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljännellä kerralla vasta sain.  Kolme ensimmäistä oli pihtareita.

Sinä tollo et edes ymmärtänyt kysymystä. 

Vierailija
39/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joten älkää turhaan miettikö, vaan antakaa "virran viedä", jos sopivalta tuntuva ihminen osuu kohdalle. Sillä elämä on myös nautintoa varten, ja yhdessä silmänräpäyksessä kaikki voi olla ohi - kannattaa elää tässä ja nyt.

N_48

Niin kai se on ohi, kun joku pelkkää seksiä haluava mies ghostaa yhteisen yön jälkeen, joka ei edes ollut nautintoa naiselle, koska miestä ei kiinnostanut muu kuin oma himo. 

Anna sinä muiden valita omat seksikertansa. Kenenkään ei pidä hypätä sänkyyn vain siksi, että sinä haluat. 

Vierailija
40/78 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te mietitte liikaa. Miten olisi jos menisitte sen mukaan miltä itsestä tuntuu? 

Eiköhän aloituksessa ollut juuri se juoni, että ap oli toiminut kuten itsestä sillä hetkellä tuntui, mutta se osoittautuikin virheeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän