Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäjät

Vierailija
02.05.2024 |

Miten jotkut ihmiset jotka pettävät puolisoaan voivat sanoa rakastavansa tätä puolisoa, vaikka on valmis tekemään yhden paskamaisimman mahdollisen asian tätä kohtaan? Varsinkin jos liitto on hyvä ja saatte puolisoltanne seksiä.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin  miesten huomiosta ja tykkään harrastaa seksiä eri ihmisten kanssa. Ja kun kyse on vain seksistä niin miksi minä siitä miellyttävän miehen kohdalle osuessa kieltäytyisin ? Miten se on mun omalta mieheltä pois tai miten se häntä satuttaa jos ei asiasta mitään tiedä? Seksiä se vain on siinä missä itsetyydytyskin

N32

Vierailija
42/67 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni ja harrastan seksiä ilman omantunnon tuskia, mutta vaan yhden vakipartnerin kanssa. Mies ei tiedä joten ei häntä satuta. Mistä minä tiedän jos hänellä sama tilanne. Ei näitä aina ulospäin huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan miestäni ja harrastan seksiä ilman omantunnon tuskia, mutta vaan yhden vakipartnerin kanssa. Mies ei tiedä joten ei häntä satuta. Mistä minä tiedän jos hänellä sama tilanne. Ei näitä aina ulospäin huomaa.

Mitä jos saa tietää ja hän ei hyväksy asiaa?

AP

Vierailija
44/67 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rakastatko tätä panokaveria? Ei ole kuulustelu, mutta kiinnostaa

Vierailija
45/67 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyväksyykö täällä oleva porukka vastaavasti puolisoiden seksisuhteet, jos semmoinen teille selviää?

AP

Vierailija
46/67 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äskeinen #42vastaa

en hyväksyisi tietenkään jos miehellä olisi seksikumppani. Eron haluaisin tai vapaan suhteen. Siksi onkin omituista että itse pystyn tähän eikä kaduta. Ja tämä on jatkunut lähes vuoden.

Tykkään kyllä panokaveristani ja himoitsen häntä, mutta en parisuhdemielessä näkisi ikinä meitä yhdessä. Vaihtelua hänestä saan ja se on jopa tärkeämpää kuin seksi itsessään. Hän on naimisissa myös.

Vierailija
47/67 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni petti minua minkä sain selville vakoilemalla. Keskusteltiin tästä asiallisesti ja koitettiin jatkaa liittoa. Hän perusteli sitä sillä, että hän voi pahoin liitossamme ja halusi muutosta. Hänellä oli vaihtoehtoina avioero tai suhde. Hän ei halunnut lasten takia eroa, joten suhde sitten. Minun oli kyllä mahdoton ymmärtää sitä, että hän on itse ottanut yhteyttä mieheen ja järjestänyt heille seksisuhteen ja samalla hän on valehdellut minulle päin naamaa, ettei ole mitään suhdetta. Epäilin hänellä olevan suhde ja kysyin, onko sellaista. Kyse oli vain seksistä. Me oltiin oltu minusta onnellisesti liitossa 15 vuotta. Oli kyllä ollut viime aikoina vaikeaa, mutten voinut käsittää, miksei hän ottanut asiaa puheeksi vaan ryhtyi tuollaiseen. Olisin ollut valmis vaikka mihin parantaaksemme suhdettamme. Ei vain pysty ymmärtämään tuollaista kaksoiselämää ja miten hän pystyi itsensä kanssa elämään. En ikimaailmassa itse kykenisi tuollaiseen.

Vierailija
48/67 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimoni petti minua minkä sain selville vakoilemalla. Keskusteltiin tästä asiallisesti ja koitettiin jatkaa liittoa. Hän perusteli sitä sillä, että hän voi pahoin liitossamme ja halusi muutosta. Hänellä oli vaihtoehtoina avioero tai suhde. Hän ei halunnut lasten takia eroa, joten suhde sitten. Minun oli kyllä mahdoton ymmärtää sitä, että hän on itse ottanut yhteyttä mieheen ja järjestänyt heille seksisuhteen ja samalla hän on valehdellut minulle päin naamaa, ettei ole mitään suhdetta. Epäilin hänellä olevan suhde ja kysyin, onko sellaista. Kyse oli vain seksistä. Me oltiin oltu minusta onnellisesti liitossa 15 vuotta. Oli kyllä ollut viime aikoina vaikeaa, mutten voinut käsittää, miksei hän ottanut asiaa puheeksi vaan ryhtyi tuollaiseen. Olisin ollut valmis vaikka mihin parantaaksemme suhdettamme. Ei vain pysty ymmärtämään tuollaista kaksoiselämää ja miten hän pystyi itsensä kanssa elämään. En ikimaailmassa itse kykenisi tuollaiseen.

Tuollainen suhde olisi itelleni todella vaikea ellei jopa mahdoton anteeksiannettavaks. Ei sillä että yhdenyönjuttukaan mitenkään hyväksyttävä olisi mutta sen voi jollain tavalla kuitenkin nähdä virheenä tai vahinkona yhteen kertaan jäädessään.  Suhde on kuitenkin selkeästi harkittu systemaattinen juttu, ihan niinkuin toistuva vieraissa käyntikin

Vierailija
49/67 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sitten että ei uskalleta erota tai se toisen ylivalta esim riitatilanteissa jyrää yli? Voihan siinä olla jotain tällaistakin syynä että vakuutellaam, mutta asiat on todellisuudessa ihan päin prinkkalaa

Vierailija
50/67 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hyväksyykö täällä oleva porukka vastaavasti puolisoiden seksisuhteet, jos semmoinen teille selviää?

AP

Syyt kiinnostaisivat mikäli vaimo tuollaisesta jäisi kiinni. En ymmärtäisi mikäli olisi käynyt vieraissa kun meidän suhde on huono. Ymmärtäisin jos pitkän suhteessa olisi kokenut hetken seksuaalisen hurmion johonkin toiseen, mutta palannut sitten kiltisti takaisin.

Vierailija
51/67 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on, ja tämä oli suunniteltu juttu eikä mikään kännisen mielijohde. Aikamme koitettiin jatkaa, mutta liian paljon oli mennyt rikki. Oli kyllä ex-vaimokin pieninä palasina sen jälkeen, kun oli asiaa kuukauden verran pyöritelty ja hän oli joutunut tekemään minulle ja itselleen tiliä tekemisistään. Mutta aikaa menee tuollaisen jälkeen ennen kuin pystyy tai haluaa luottamukseen perustuvan parisuhteen. Vapaiden ihmisten väliset irtosuhteet on helpompia, koska ei tarvitse luottaa.

Vierailija
52/67 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se on, ja tämä oli suunniteltu juttu eikä mikään kännisen mielijohde. Aikamme koitettiin jatkaa, mutta liian paljon oli mennyt rikki. Oli kyllä ex-vaimokin pieninä palasina sen jälkeen, kun oli asiaa kuukauden verran pyöritelty ja hän oli joutunut tekemään minulle ja itselleen tiliä tekemisistään. Mutta aikaa menee tuollaisen jälkeen ennen kuin pystyy tai haluaa luottamukseen perustuvan parisuhteen. Vapaiden ihmisten väliset irtosuhteet on helpompia, koska ei tarvitse luottaa.

Tämä siis kommenttina viestiin 48

Vierailija
53/67 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanana verbi "pettää" on jo toiselle pahan tekemistä, ja sellainen ei koskaan ole hyvä, vaikka keksisi minkälaisen selityksen teolleen. Ei kukaan halua tulla petetyksi.

Kyllä! Kuten dramaattinen "uskottomuus". Pitäisikin ottaa oppia vaikkapa vanhoista kulttuurimaista Iltaliasta ja Ranskasta, joissa "piipahdellaan vieraissa" ta pidetään rakastajia/rakastajattaria tyyliin kävin espressolla/lasillisella kotimatkalla. <3

Vierailija
54/67 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli melkoisen dramaattinen juttu. Oli jouaatto ja mies osti mulle lahjaksi timanttisormuksen. Joulupäivänä sitten soitti vanhalle panolleen, ja sopi tapaamisen melko kauaksi tapaniksi...kuskina meidän häissä ollut vieras, sekä bestmaninsä. Minulle sanoivat menevänsä vaan kaljalle. No arvasinhan heti mikä oli jutun juoni..ikinä ennen ei minua minnekkään jätetty, olimmehan vasta menneet naimisiin ja mies himoitsi ja rakasti hulluna...ja seuraavana päivänä piti olla perhe ja suku koossa kello 12.

!1. 45 tuli mies kotiin, siis seuraavana päivänä...

No enhän uskonut kahvittelu juttuihin, en tietenkään. Paska keissi. Ukko sai kyllä maistaa ihan sitä omaa lääkettään, muutamat vuodet myöhemmin, ja osui ja upposi.'

Mutta yhdessä vielä, mutta riekaileina eikä ikinä unohdu kummaltakaan.

Kallis oli samban hinta kuten Vesku aikoinaan lauloi. Kaikuu korvissa aina vaan.

Vierailija
55/67 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tämä saattaa tulla sinulle uutena tietona:

Ihminen ei ole yksiavioinen nisäkäs vaan tuntee kiintymystä moneen lajitoveriin ja voi myös lisääntyä heidän kanssa. 

Onko ihminen sitten sen verran kevytkenkäinen että puolison tunteet menee lihanhalujen edelle?

AP

Kevytkenkäisyys on jotain luterilaisen moralismin mukanaan tuomaa käänteistä alistamista.

Tarkoitit kai jotain muuta kuin mitä kirjoitit?

Onko puolisosi muuten nainen?, vaikka sillähän ei kovin paljon ole merkitystä em. lajityypilliseen käyttäytymiseen. 

Juu, ei kyllä sanasto ollut ihan kohdallaan kun äkkiä kommentin kirjoitin. Mutta vastaa kysymykseen että, jos oikeasti rakastaa puolisoa, niin mitäs helvetti

Vastaus:

Älä kiroile, se on rumaa. 

Vierailija
56/67 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitemmän päälle parisuhteessa joutuu aina tekemään niin paljon kompromisseja ja rajoittamaan itseltään kaikkea sellaista mitä haluaisi tehdä, että rakkaus laimenee ja suhde muuttuu väkisin kumppanuudeksi. Silloin on oikeutettu joskus ajattelemaan ihan vain itseään ja omaa nautintoaan.

Kuten joku totesi, seksin ja masturbaation ero on teknisesti se, että seksissä ei tarvitse käyttää käsiä.

Vierailija
57/67 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei ole yksiavioinen nisäkäs vaan tuntee kiintymystä moneen lajitoveriin ja voi myös lisääntyä heidän kanssa. 

En kyllä ole vielä törmännyt pettäjään, joka menisi naapuriin lisääntymään! 

Vierailija
58/67 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta heitäkin vaan on jotka eivät petä ja kykenevät sitoutumaan.Kaikki eivät myöskään sorru huumeisiin vaikka elämä olisi kuinka perseellään. Pettäjät ja narkit löytävät aina sopivan tarinan ja syyn,joka varmasti ei ole heissä.

sivusta

Vierailija
59/67 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Niinpä, täällä kun voi sanoa ihan mitä huvittaa,totuus on usein toinen.

sivu

Vierailija
60/67 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin  miesten huomiosta ja tykkään harrastaa seksiä eri ihmisten kanssa. Ja kun kyse on vain seksistä niin miksi minä siitä miellyttävän miehen kohdalle osuessa kieltäytyisin ? Miten se on mun omalta mieheltä pois tai miten se häntä satuttaa jos ei asiasta mitään tiedä? Seksiä se vain on siinä missä itsetyydytyskin

N32

Hyi helvetti