Pettäjät
Miten jotkut ihmiset jotka pettävät puolisoaan voivat sanoa rakastavansa tätä puolisoa, vaikka on valmis tekemään yhden paskamaisimman mahdollisen asian tätä kohtaan? Varsinkin jos liitto on hyvä ja saatte puolisoltanne seksiä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies leimataan turhan usein pettäjäksi,jos käy joskus pistämässä toista naista.Jos vaimo ei välitä seksistä,niin onko väärin jos mies saa toteuttaa luonnollisia tarpeitaan.
Mikset eroa? Miksi ihmeessä eroaisin rakastamastani vaimosta,koska pidämme toisistamme,ja tulemme hyvin toimeen keskenämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan tekisi omalle kumppanille mitään noin paskamaista.
AP
Niin, mutta jos epäilet naisen pettävän voit varmuuden vuoksi kiskaista turpaan. Tuo on paljon pienempi paha.
Oli kyllä taas niin saatanan hauska juttu!
AP
Sinua huvittaa, mutta asiat voi aina suhteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan tekisi omalle kumppanille mitään noin paskamaista.
AP
Niin, mutta jos epäilet naisen pettävän voit varmuuden vuoksi kiskaista turpaan. Tuo on paljon pienempi paha.
AP
Sinua huvittaa, mutta asiat voi aina suhteuttaa.
Niimpä, niimpä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies leimataan turhan usein pettäjäksi,jos käy joskus pistämässä toista naista.Jos vaimo ei välitä seksistä,niin onko väärin jos mies saa toteuttaa luonnollisia tarpeitaan.
Mikset eroa? Miksi ihmeessä eroaisin rakastamastani vaimosta,koska pidämme toisistamme,ja tulemme hyvin toimeen keskenämme.
Sitten et varmaan petä häntä, niin ei ollut sinulle tarkoitettu.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tämä saattaa tulla sinulle uutena tietona:
Ihminen ei ole yksiavioinen nisäkäs vaan tuntee kiintymystä moneen lajitoveriin ja voi myös lisääntyä heidän kanssa.
Onko ihminen sitten sen verran kevytkenkäinen että puolison tunteet menee lihanhalujen edelle?
AP
Olen varma että olet tehnyt joskus jotain, mistä puolisosi ei ole tykännyt.
Kyllä? Kyllähän vaikka ylinopeus ja murha molemmat harmittavat poliisia, mutta ylinopeus vähän vähemmän. On eri asia tehdä jotain mikä harmittaa puolisoa, kun pettää.
Kaiketi pettäminenkin harmittaa? Riippuen ihmisestä, pettymyksen määrä vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tämä saattaa tulla sinulle uutena tietona:
Ihminen ei ole yksiavioinen nisäkäs vaan tuntee kiintymystä moneen lajitoveriin ja voi myös lisääntyä heidän kanssa.
Onko ihminen sitten sen verran kevytkenkäinen että puolison tunteet menee lihanhalujen edelle?
AP
Olen varma että olet tehnyt joskus jotain, mistä puolisosi ei ole tykännyt.
Kyllä? Kyllähän vaikka ylinopeus ja murha molemmat harmittavat poliisia, mutta ylinopeus vähän vähemmän. On eri asia tehdä jotain mikä harmittaa puolisoa, kun pettää.
Kaiketi pettäminenkin harmittaa? Riippuen ihmisestä, pettymyksen määrä vaihtelee.
Harmittaa pettäminen varmaan vähän enemmän kuin se että toinen ei oo vaikka laittanut pyykkejä kuivumaan.
AP
Missä kohtaa Raamatussa puhutaan että ihminen tai nainen on nk kevytkenkäinen? Olisi kiva tietää? Sen sijaan on 10 käskyä joita ihmisen tulee noudattaa. Jos ei niin ihminen voi huonosti tajusipa sen tai ei ja seuraa huonoja asioita. Sitten on vielä rakkauden kaksoiskäsky eli rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
VUODEN 2000 KATEKISMUKSEN MUKAAN (Suomen ev.lut. kirkko):
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita Jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi
5. Älä tapa
6. Älä tee aviorikosta
7. Älä varasta
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään mikä hänelle kuuluu.
HIRMU VAIKEITA YMMÄRTÄÄ JA TUSKIN EDES OPETETTU KOULUSSA. Ihan ihmisten oman 'mielenkiinnon' varassa tässä yhteiskunnassa sattuvatko edes törmäämään tämmöisiin ihmiselämän perusohjeisiin, jotka vaan jotain höpöhöpöhöpötystä joidenkin hihhuleiden päästä. Ei mitään Jumalaa ole edes olemassa joten haistakaa huilut... eikä mistään tule koskaan joutumaan mihinkään vastuuseen. Elämä on tässä ja nyt. Nyt nautitaan ja annetaan himojen viedä meitä... ei ole mitään helvettiä... se on vaan hihhuleiden päässä ja ne on jotain aivottomia idioootteja. Ja näillä mennään...
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa Raamatussa puhutaan että ihminen tai nainen on nk kevytkenkäinen? Olisi kiva tietää? Sen sijaan on 10 käskyä joita ihmisen tulee noudattaa. Jos ei niin ihminen voi huonosti tajusipa sen tai ei ja seuraa huonoja asioita. Sitten on vielä rakkauden kaksoiskäsky eli rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
VUODEN 2000 KATEKISMUKSEN MUKAAN (Suomen ev.lut. kirkko):
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita Jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi
5. Älä tapa
6. Älä tee aviorikosta
7. Älä varasta
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään mikä hänelle kuuluu.
HIRMU VAIKEITA YMMÄRTÄÄ JA TUSKIN E
Nyt oli kylla paskaa... Elämä on vaan kerran, niin tehdään mitä alapää sanoo ja satutetaan lähimmäisiä! Niinkö?
AP
"1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita Jumalia"
Nyt kun olen tuon julistanut, riittääkö se jumaloimaan minua?
Vierailija kirjoitti:
"1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita Jumalia"
Nyt kun olen tuon julistanut, riittääkö se jumaloimaan minua?
En nyt ole ihan varma että mitä tällä tarkoitetaan, mutta itse olen ateisti.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"vaikka on valmis tekemään yhden paskamaisimman mahdollisen asian tätä kohtaan?"
Ehkä kaikki ei koe tuon olevan paskamaisin mahdollinen asia? Useat kuitenkin jatkavat liitossa, mahdollisesti onnellisessakin vaikka puoliso jää kiinni pettämisestä
Niin, kyllä minullakin oli riemunkiljahduksissa pidättelemistä kun lyösin puolisoni sängystä naapurini kanssa! Taitaa tämä vaan kertoa petetyn itsekunnioituksen puutteesta, mutta sehän on oikeen jees, jos vaan tykkää.
Kysymykseen jos palataan, niin jos olet hyvässä liitossa ja rakastat kumppaniasi, miksi päätyisit pettämään?
AP
Minulla ei ole seksiä vaimon kanssa, mutta onneksi on rakastajatar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"vaikka on valmis tekemään yhden paskamaisimman mahdollisen asian tätä kohtaan?"
Ehkä kaikki ei koe tuon olevan paskamaisin mahdollinen asia? Useat kuitenkin jatkavat liitossa, mahdollisesti onnellisessakin vaikka puoliso jää kiinni pettämisestä
Niin, kyllä minullakin oli riemunkiljahduksissa pidättelemistä kun lyösin puolisoni sängystä naapurini kanssa! Taitaa tämä vaan kertoa petetyn itsekunnioituksen puutteesta, mutta sehän on oikeen jees, jos vaan tykkää.
Kysymykseen jos palataan, niin jos olet hyvässä liitossa ja rakastat kumppaniasi, miksi päätyisit pettämään?
AP
Minulla ei ole seksiä vaimon kanssa, mutta onneksi on rakastajatar
Miksi et eroa?
AP
AP tehtaa vastuksia, mutta vättää kovasti vastaan jos joku hänelle vastaa.
Naapurin naiminen ei mielestäni ole iso juttu jos se ei ole vaikuttanut negatiivisesti suhteeseemme. Eli jos vaimo tuosta jäisi kiinni, niin se ei olisi minulle niin suuri ongelma jos muuten menee hyvin.
Mieti miksi tuo sinua loukkaa niin paljon? Toinen koski sinun omaisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Naapurin naiminen ei mielestäni ole iso juttu jos se ei ole vaikuttanut negatiivisesti suhteeseemme. Eli jos vaimo tuosta jäisi kiinni, niin se ei olisi minulle niin suuri ongelma jos muuten menee hyvin.
Mitä järkeä on solmia avioliitto jos ei ole lojaali?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Vaikutat melko mustavalkoiselle? Saiko vaimo jo turpaan, vai vasta myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mitä helvettiä? Se että en ymmärrä pettämistä tekee minusta vaimonhakkaajan... Selvä.
Se rakastamislässytys on vain sitä kynnysmattoa varten joka antaa anteeksi tuon toiminnan ja voi taas jatkaa hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mitä helvettiä? Se että en ymmärrä pettämistä tekee minusta vaimonhakkaajan... Selvä.
Ei vaan se että et oikeasti haluakkaan ymmärtää miksi vaimosi on noin käyttätynyt. Voit tuolla tavoin kaivaa itsellesi syvän kuopan ja hypätä sinne. Oma valinta, mutta ei se tee oloa helpommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan puolisoani mutta ilmeisesti hän ei minua koska haluaa rakastella kanssani vain 1-2 kertaa kuukaudessa. Siksi haen seksiä muualtakin
Oletko koittanut keskustella asiasta hänen kanssaan? Miksi et eroa? Ja jos ei oo avioehtosopimuksia tehty niin sillon hukut omaan paskaas.
Että ihan keskustella? Tämähän onkin aivan ennenkuulemattoman hyvä idea eikä itselle eikä varmaan kenellekään muullekaan samassa tilanteessa olevalle ole tullut mieleen! Lasten takia en halua erota ja arkikin sujuu hyvin sitä seksiä lukuunottamatta. Avioehtoja ei ole koska olemme avoliitossa mutta esim. tämä omakotitalo on 100 % minun omistuksessani että ei siihen eroon ainakaan minun talouteni kaatuisi
AP