Pettäjät
Miten jotkut ihmiset jotka pettävät puolisoaan voivat sanoa rakastavansa tätä puolisoa, vaikka on valmis tekemään yhden paskamaisimman mahdollisen asian tätä kohtaan? Varsinkin jos liitto on hyvä ja saatte puolisoltanne seksiä.
Kommentit (67)
Päädyin pettämään, koska halusin tietää miltä seksi tuntuu jonkun muun kuin oman puolison kanssa. En halunnut että vanhainkodissa tarvitsee miettiä, miltä joku toinen tuntuu.
Oma kokemus: aamuin illoin kutsui ihanaksi rakkaaseen ja suunnitteli yhteistä tulevaisuutta kanssani, samaan aikaan sääti työpaikalla nuoremman naisen kanssa. Minä lähdin, vaikka mies ei sitä alkuun olusi halunnut. Olisi halunnut molemmat naiset pitää ja uuttakin vähän kokeilla, jotta tietää kumman haluaa pitää. Lyhyenläntä, puoliveltto, Keski-ikäinen perusinssi. Nykyään naurattaa koko ukko, tuolloin ei naurattanut.
Vierailija kirjoitti:
Päädyin pettämään, koska halusin tietää miltä seksi tuntuu jonkun muun kuin oman puolison kanssa. En halunnut että vanhainkodissa tarvitsee miettiä, miltä joku toinen tuntuu.
Tiedätkö mitä; niin halusi minunkin mies. Ja tiedätkä mitä, päädyin teho-osastolle m aja kamppailen yhä monen vuoden jälkeen etten tekisi uudestaan ja paremmin. Koko elämä mennyt paskaksi enkätoivu ikinä. Petin sitten itsekkin, eipä tuo kuin pahentanut asiaa; nyt on ukollakin kauhea olo, vaan en minä kovasti huolhedi, ompa omaa lääkettään saanut.
Emme toivu koskaan! Vaikka rakastamme kovaa toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin miesten huomiosta ja tykkään harrastaa seksiä eri ihmisten kanssa. Ja kun kyse on vain seksistä niin miksi minä siitä miellyttävän miehen kohdalle osuessa kieltäytyisin ? Miten se on mun omalta mieheltä pois tai miten se häntä satuttaa jos ei asiasta mitään tiedä? Seksiä se vain on siinä missä itsetyydytyskin
N32
Tykkäisikö miehesi harrstaa seksiä muiden kanssa, oletko jutellut asiasta vai onko parisuhteesi avoin vain omalta osaltasi ja salaa mieheltäsi?
Vaimoni kai ajatteli ihan samoin "mitä ei tiedä, ei harmita". Antoi sanasta sanaan samoja ohjeita pojallemme. Tiedän kyllä. Vaimo kieltää pettämiset, että voi elää omaa illuusiotaan. Vaimo on hyvä selittämään asioita, ettei mikään ole koskaan ollut hänen syytään.
Tuo on narsistista käytöstä.
Miksi ette keskustele asioista ja tee yhdessä. Se on avointa ja ei ainakaan saksilla. Meillä sexi melkein loppui,jouduin sauvalla helpottamaan oloa.
Olin kolmekymppinen vasta ja tuntui että elämä menee hukkaan. Olimme menneet nuorena naimisiin ja heti lapset.
Mieheni on ainoa mies joka on käynyt minussa,enkä epäile että miehellä olis muita.
Mieheni otti sen esille ,taisi aavistaa että jos jotain ei tee niin sitten tulee kiusaus.
Mentiin lemmen lomalle vuokra mökkiin,illalla saunan jälkeen meikattuna lyhyessä hameessa . Olen pitänyt itsestäni huolta. Oli tanssittajia,ja sieltä se löytyi. Se mun tyydyttävä,ja hänen kaveri.
Mieheni päätöksellä molemmat kutsuttiin jatkoille mökkiin.
Homma hoidettiin tyylikkäästi,mahtavassa olosuhteissa valot päällä alkoi mutta kun tultiin saunasta kuului vaan mun voihke ja miehen ärjäisy kun sillä tuli.
Olivat innokkaita ja täynnä halua. Sitä mitä kaipasin. Pojista tuli mun vakkareita,käyvät tyhjentämässä itsensä .
Ja mun vaatimuksesta mies on aina mukana. Ja mikä parasta oma vuode on muuttunut . Aina kun pikkuisen hymyillen ja katson viekkaasti niin ..
En koe tuota peittämiseksi, onneksi mieheni ymmärtää. Eikä tarvi kenenkään tulla moralisoimaan.
Ja kun kysytte ,saako mieheni vierasta .
Saa,olen parhaan kaverin puhunut hänelle,,ja olen katsonut.