Mikko Leppilampi ahdistelukohu?
Kommentit (2004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näihin me too -henkisiin rikosilmoituksiin kannattaa aina suhtautua hieman varauksella. Miesviha on nykyään muotia, ja kynnys miesten syyttelylle milloin mistäkin on madaltunut roimasti. Välillä tuntuu että jos vahingossa katseensa kääntää väärään suuntaan, on välittömästi feministien mielestä pervo sika, koska "kaikki miehet on sikoja".
Ei kaikki ole, mutta valitettavasti jotkut ovat. Minä kohtaan miehiä päivittäin työssäni, vapaa-ajallani, vaikka kaupassa ja ei todellakaan kaikki miehet ole mitään pervoja sikoja, mutta valitettavan usein sinne joukkoon mahtuu niitäkin...
Ja se 99% pilaa muiden maineen!
Ei nyt ihan niinkään. Kyllä minä lähtökohtaisesti näen miehet kunnollisina ihmisinä siinä missä naisetkin, mutta valitettavasti kaikilta ei onnistu naisen kanssa kommunikointi normaalisti. Kyllä sitä monesti kokee, että olisi jotenkin alempiarvoinen, koska on nainen juurikin miehen vähättelevän ja ylimielisen käytöksen takia. Monesti tähän kuuluu myös seksuaalissävytteinen puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näihin me too -henkisiin rikosilmoituksiin kannattaa aina suhtautua hieman varauksella. Miesviha on nykyään muotia, ja kynnys miesten syyttelylle milloin mistäkin on madaltunut roimasti. Välillä tuntuu että jos vahingossa katseensa kääntää väärään suuntaan, on välittömästi feministien mielestä pervo sika, koska "kaikki miehet on sikoja".
Hohhoh. Kyllä se ihan fakta on, että monet miehet - etenkin julkkismiehet käyttäytyvät naisia kohtaan todella röyhkeästi ja ylimielisesti. Saattaa häiritä seksuaalisesti, KOSKA VAAN VOI. Monelle taitaa tulla ihan yllätyksenä, ettei ole ok taputella kenenkään takapuolta tai ehdotella seksijuttuja tuosta vaan kenelle vaan.
Kyllä suurin osa naisista on kokenut jonkun asteista seksuaalista häirintää jossain kohtaan elämässään. Itse olin vasta 13-vuotias, kun naapurin iljettävä p edariukko kommentoi jotain kasvaneista tis
Vielä sinä kerkiät..eimuuta, kuin nimi esiin ja rikosilmoituksen tekoon.. kyllä pervo ukko lopettaa huuliensa lipomisen..varma se
Vierailija kirjoitti:
Beata tukee Mikkoa
https://gekkonen.net/beata-leppilammelta-paljonpuhuva-julkaisu-mikkoa-k…
Beata on kaunis ja fiksu nainen.
En ymmärrä. Eikös kaiken järjen mukaan tuollaisessa miehen ja naisen välisessä kohtaamisessa etiketti mene niin, että jos mies ryhtyy ensin hienovaraisesti, kuten siis pitääkin, vonkaamaan, ja jos nainen ei syystä tahi toisesta ajatukselle lämpene, hänhän voi todeta selkeällä ja kuuluvalla äänellä miehelle että "Elä kuule ala miulle ehottelemaa!", ja tilanne (ei siis mies) laukeaa siihen. Tottakai, jos mies on hetimiten ryhtynyt eli kajonnut muitta mutkitta ja siekailematta esim. naisen tisseihin tai takapuoleen tai reisjärven pohjukkaan, sittenhän asian tuleekin edetä makuukamarin sijasta poliisikamarin ja raastuvan puolelle, ja mies vetäköön sakkoa, ja käteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoh. Kyllä se ihan fakta on, että monet miehet - etenkin julkkismiehet käyttäytyvät naisia kohtaan todella röyhkeästi ja ylimielisesti. Saattaa häiritä seksuaalisesti, KOSKA VAAN VOI. Monelle taitaa tulla ihan yllätyksenä, ettei ole ok taputella kenenkään takapuolta tai ehdotella seksijuttuja tuosta vaan kenelle vaan.
Kyllä suurin osa naisista on kokenut jonkun asteista seksuaalista häirintää jossain kohtaan elämässään. Itse olin vasta 13-vuotias, kun naapurin ilje
Hän on jo k uollut. Kyllä minä tästä kerroin äidille ja isälle, mutta kumpikaan ei tehnyt mitään. Olisin jopa ajatellut, että isäni, joka aina niin kiivaasti oli sitä mieltä, että hänen perhettään ei kukaan loukkaa tai lässytti sitä millaisia miehiä minä ja siskoni saadaan sitten tuoda näytille ja millaisia ei olisi tehnyt jotain, mutta ei tehnyt.
Just niin, mutta lopettipa sen huulien lipomisen... niin kirjoitusvirhe, oliko se demari?, kun siinä oli se"d"
Vierailija kirjoitti:
Just niin, mutta lopettipa sen huulien lipomisen... niin kirjoitusvirhe, oliko se demari?, kun siinä oli se"d"
Kaukana demarista.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelu on tapahtanut asiakaspalvelu tilanteessa.
Leppilampi on ahdistellut asiakaspalvelijaa.
Juuri oli loppuneet ne Ivalo- sarjan kuvaukset ja Leppilampi oli ollut vapaa- ajalla.
Ei siis ole tapahtunut työaikana, itse kuvaisten aikana.Rikosilmoitus on totta. Asialla on siis todennäköisesti todistajia, silminnäkiljöitä.
Ivalo kuvaukset valmiina, onko seuraava elokuva "Vonkamies"?
Olisko aika päivittää MNiskasen elokuva nykypäivään, vähän oikeat "Napapiirin sankarit" tyyliin?
Lähteekö Leppilammelta työt alta?
Mikolla rupes tekemään piparia mieli, ei siinä sen kummempaa, toki ahdistella ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä yllätä, että kaikki Tertut ja Sirkat haukkuvat/syyttelevät "rahanhimoisia" naisia ja kuinka heitäkin aikoinaan on taputeltu ja on ihan jo ikävä näitä aikoja... Hyi v* mitä akkoja!
Mä en halua vähätellä kenenkään ahdistelluksi tulleen kokemuksia, mutta nykyään joukkorai*kaaminen on ns modernissa ja sallivassa yhteiskunnassa hyväksytympää kuin käsivarrelle taputus silmäniskun kera. T. Keski-ikäinen täti
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Eikös kaiken järjen mukaan tuollaisessa miehen ja naisen välisessä kohtaamisessa etiketti mene niin, että jos mies ryhtyy ensin hienovaraisesti, kuten siis pitääkin, vonkaamaan, ja jos nainen ei syystä tahi toisesta ajatukselle lämpene, hänhän voi todeta selkeällä ja kuuluvalla äänellä miehelle että "Elä kuule ala miulle ehottelemaa!", ja tilanne (ei siis mies) laukeaa siihen. Tottakai, jos mies on hetimiten ryhtynyt eli kajonnut muitta mutkitta ja siekailematta esim. naisen tisseihin tai takapuoleen tai reisjärven pohjukkaan, sittenhän asian tuleekin edetä makuukamarin sijasta poliisikamarin ja raastuvan puolelle, ja mies vetäköön sakkoa, ja käteensä.
Noin se järkimaailmassa menee.. Sanoitit hyvin. Mutta ymmärrettävästi heikkoja kohtiakin on. Kaikki eivät pelaa samoilla korteilla: seksuaalinen suuntaus,kateus, elämän vastoinkäynnit, mielentilat/-sairaudet, luulot, uskonto, woke-kulttuuri, metoo...ym, ym ...onhan niitä suonsilmäkkeitä....
Vierailija kirjoitti:
Mitä et ymmärrä? Mistä sinä tiedät, mitä Mikko on ko. tilanteessa tehnyt?
He eivät ole väkivallan tekijöitä, he ovat uhreja. Heidän tapansa lähestyä naisia on vain erilainen ja siihen pitää tottua. Suomalaisen tulee myös itse kotoutua uuteen normaaliin. Voisiko olla että Mikko on kenties ottanut poliisin, päättäjien ja suvaitsevaisten neuvosta vaarin. Ehkä asia selviää omalla ajallaan.
Jokin nobody tahtoo taas sitten seiska julkisuuden?
Vierailija kirjoitti:
En ole yllättynyt tästä. Itse asiassa olen yllättynyt, ettei Mikko Leppilammen todellinen luonto ole tullut esille jo aiemmin. Hän petti pitkään Emiliaa, tiedän varmuudella koska kyseessä oli kaverini, jonka kanssa hän harrasti seksiä työmatkoillaan. Nyt sitten näköjään Beata on joutunut samaan kohteluun. Harmi.
On sulla kaveri.Et huomannut mainita että hän pettää ihmistä jolle meidän kaikkien naisten pitäisi olla solidaarisia: sisartamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä yllätä, että kaikki Tertut ja Sirkat haukkuvat/syyttelevät "rahanhimoisia" naisia ja kuinka heitäkin aikoinaan on taputeltu ja on ihan jo ikävä näitä aikoja... Hyi v* mitä akkoja!
Mä en halua vähätellä kenenkään ahdistelluksi tulleen kokemuksia, mutta nykyään joukkorai*kaaminen on ns modernissa ja sallivassa yhteiskunnassa hyväksytympää kuin käsivarrelle taputus silmäniskun kera. T. Keski-ikäinen täti
Vai niin. Etkö sinäkään parempaa keksi? Sairas.
Ei pi lun vonkaamisesta ennen oikeuteen haastettu.
Pieni käppänä, oli niin säälittävän näköinen kun juoksi sukkasillaan siinä tv-sarjassa. Mikä tuossakin viehättää. Itseään täynnä oleva kuvatus. Äkäseen tuli Amerikastakin maitojunalla takaisin. Ja voi ne yhdet euroviisut, missä juonsi Jaana Pelkosen kanssa, myötähäpeä...
Milloin Leppilampi jäi pois Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmasta?