Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikko Leppilampi ahdistelukohu?

Vierailija
02.05.2024 |

Mistä tässä on kyse ja onko edes totta?

Kommentit (2008)

Vierailija
1121/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko seksuaalista häirintää jos oma mies taputtelee pyl...lylle ? 

Jos tekee sitä vastusteluista huolimatta.

Vierailija
1122/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yllättynyt tästä. Itse asiassa olen yllättynyt, ettei Mikko Leppilammen todellinen luonto ole tullut esille jo aiemmin. Hän petti pitkään Emiliaa, tiedän varmuudella koska kyseessä oli kaverini, jonka kanssa hän harrasti seksiä työmatkoillaan. Nyt sitten näköjään Beata on joutunut samaan kohteluun. Harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beata tukee Mikkoa

https://gekkonen.net/beata-leppilammelta-paljonpuhuva-julkaisu-mikkoa-k…

Ja ahdistelija-Akun kihlattu näyttää tukevan Akua vaikka muutti erilleen, yhdessä risteilivät ja ajelivat skootterilla. Velka-Volvo varmaan ulosmitattiin firman velkojen takia.

Vierailija
1124/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yllättynyt tästä. Itse asiassa olen yllättynyt, ettei Mikko Leppilammen todellinen luonto ole tullut esille jo aiemmin. Hän petti pitkään Emiliaa, tiedän varmuudella koska kyseessä oli kaverini, jonka kanssa hän harrasti seksiä työmatkoillaan. Nyt sitten näköjään Beata on joutunut samaan kohteluun. Harmi.

Tunsin Mikon hieman nuorempana yhteisten harrastusten kautta ja täytyy myöntää, että kyseessä oli hyvin hurmaava, hyvin käyttäytyvä ja ohjeita säntillisesti noudattava nuori mies. 

Menneisyydestä nykyaikaan: Väitetty välikohtaus on tapahtunut Seiskan mukaan asiakaspalvelutilanteessa Leppilammen vapaa-ajalla. Asiakaspalvelutilanteessa? Mikko lienee kehunut asiakaspalvelijan kauniita silmiä tai hiuksia? Mitä ihmettä? 

Vierailija
1125/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on miehiä, jotka häiritsee naisia ja käyttäytyy heitä kohtaan röyhkeän ylimielisesti. Ihan tavismiehiäkin. Varmasti suurin osa naisista voisi kertoa, että on jossain kohtaan elämässään joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi.

Julkkismiehet tähän kykenevät kaikista parhaiten, koska heillä on monesti sitä itseluottamusta, röyhkeyttä ja ylimielisyyttä. He ovat tottuneet siihen, että naisia kaatuu heidän eteensä. Joskus kuvittelevat, että kuka vaan nainen haluaa ja näin ollen syntyy näitä syytöksiä.

Vierailija
1126/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällömikko on yrittänyt minuakin lähestyä jotenkin tosi limaisella tavalla (seksijutuilla), joten eipä tule yllätyksenä tämä keissi

Vierailija
1127/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin Mikon hieman nuorempana yhteisten harrastusten kautta ja täytyy myöntää, että kyseessä oli hyvin hurmaava, hyvin käyttäytyvä ja ohjeita säntillisesti noudattava nuori mies. 

Menneisyydestä nykyaikaan: Väitetty välikohtaus on tapahtunut Seiskan mukaan asiakaspalvelutilanteessa Leppilammen vapaa-ajalla. Asiakaspalvelutilanteessa? Mikko lienee kehunut asiakaspalvelijan kauniita silmiä tai hiuksia? Mitä ihmettä? 

Nuori mies? Eli joskus yli 20 vuotta sitten? Joo, toki silloin ehkä hänenkin elämänsä oli toisenlaista eikä pissi ollut noussut hattuun. 

Vierailija
1128/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistynyt kuvottavaan rikokseen ja vielä myöntääkin asian. Nyt on totaalisen canceloinnin aika!

Vierailija
1129/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna ,kuka yllätyi tästä? Julkkismies jota kaikki naiset ihannoi, on tehnyt tuota jo paljon paljon aikaisemmin. Ja paljon . Kukaan ei ole vain uskaltanut tulla julki sen kanssa . Koska hyväksikäytetty saa niskaansa paljon paskaa ja lokaa. Antaa vaan mieluummin olla. Itse olen ainakin erittäin iloinen että joku sisko kerrankin uskaltaa tuoda esille sen millainen Mikko todellisuudessa.on. Hymyn ja komeuden taakse piiloutuu melkoinen naisten ahdistelija joka tietää että voi sitä hyvin tehdä koska hän on Mikko Leppilampi. Niin toivon että muutkin naiset joita Mikko on ahdistellut nyt tulisi esiin. Ette ole yksin!

Vierailija
1130/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyllistynyt kuvottavaan rikokseen ja vielä myöntääkin asian. Nyt on totaalisen canceloinnin aika!

Ja mikähän tämä "kuvottava" rikos mahtaa olla?

Vierailija
1131/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiraako päässä, kun kirjoitat tuollaista?

Vierailija
1132/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä googletuksella löytyi tyypistä vanhoja oikeusjuttuja pahoinpitelyistä.jne, en muistanutkaan mitään tuollaisia. Hyvin on saanut käännettyä imagon puhtoiseksi unelmavävyksi.

Vierailija
1133/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelutilanteessa eli siis hotellin työntekijä, baarin tarjoilija tai hieroja?

Mitä toi Yellow Films oikein on mennyt säätämään väliin. 

Kyllä tämä nyt näyttää pahalta kyllä.

Hierontatilanteessa häirintää.

Vierailija
1134/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiraako päässä, kun kirjoitat tuollaista?

Terve Mikko!

Vierailija
1135/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin , tuntuu että liittyisi muutakin.Koska yritetty sovitella mutta ei ole suostunut ? Miehellä perhe kestämässä asiaa ja lapset ja lasten tulevaisuus .En halua olla puolueellinen mutta paikkakunnan , alueen tietäen on oikea villi länsi ,ei ainoastaan miesten puolelta.

Onko Mikko Leppilammen ja naisen suhde ollut jo olemassa.Liittyikö liian paljon tunteita kun ei sovittelu auttanut.Kuvaukset loppuu ja lähtö edessä , lähtö tunteet pinnalla kaikilla....

Vierailija
1136/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei enää tarvita oikeuslaitosta mihinkään, kun tuomitseminen tehdään somessa ja keskustelupalstoilla. Siitä on usein isommat seuraamukset kuin jostain sakkotuomiosta.

Vierailija
1137/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna ,kuka yllätyi tästä? Julkkismies jota kaikki naiset ihannoi, on tehnyt tuota jo paljon paljon aikaisemmin. Ja paljon . Kukaan ei ole vain uskaltanut tulla julki sen kanssa . Koska hyväksikäytetty saa niskaansa paljon paskaa ja lokaa. Antaa vaan mieluummin olla. Itse olen ainakin erittäin iloinen että joku sisko kerrankin uskaltaa tuoda esille sen millainen Mikko todellisuudessa.on. Hymyn ja komeuden taakse piiloutuu melkoinen naisten ahdistelija joka tietää että voi sitä hyvin tehdä koska hän on Mikko Leppilampi. Niin toivon että muutkin naiset joita Mikko on ahdistellut nyt tulisi esiin. Ette ole yksin!

Pettäjä. Ei yhtään yllätä. Alalla on paljon pettämistä. Eräskin ohjaaja kannustaa näyttelijät sänkyyn jotta kohtaukset olisivat muka aidompia. 🤮

Vierailija
1138/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nörtimpi voisi kertoa Googlen statistiikasta, missä ja kuinka paljon googlataan hakusanoilla seksuaalinen ahdistelu rikos vanhenee joka kerta, kun jostain julkisuuden henkilöstä uutisoidaan tällaisia.

Vierailija
1139/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varmoja tunnutte olevan siitä mitä on tapahtunut, vaikka ette ole olleet paikalla ettekä tunne asianosaisista ketään. Onko mielestänne oikein levittää faktoina asioita, joiden todenperäisyyttä ette todellisuudessa edes tiedä? 

Vierailija
1140/2008 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yllätä, että kaikki Tertut ja Sirkat haukkuvat/syyttelevät "rahanhimoisia" naisia ja kuinka heitäkin aikoinaan on taputeltu ja on ihan jo ikävä näitä aikoja... Hyi v* mitä akkoja! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan