Mikko Leppilampi ahdistelukohu?
Kommentit (2004)
Vierailija kirjoitti:
Oisin onnellinen ja otettu jos minua vähän ahdistelisi.
näin voi sanoa vain incel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näin voi sanoa vain incel
Kokemusko puhuu? Mikähän siinä on ettet saa? Mene Gambiaan, niille kelpaa kuolleetkin feikkiblondit.
Minua ei olisi häirinnyt ollenkaan jos olisi häirinnyt seksuulisesti, päinvastoin, olisin häirinnyt takaisin. Ehkä joku ulkopuolinen olisi sitten tehnyt rikosilmoituksen molempien osalta.
Ensin oli Lauri Tähkä ja nyt Leppilampi,
Mikä ihme se on jos suomen rumimmat miehet ahdistelisivat naisia.
On tämä naurettavaksi mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyitkö? Minä en. Julkisuuteen ollaan niin ihanaa pikkuperhettä, kaunis nuori vaimo ja niin ihanaa positiivista löllönlöllöö elämää. Kaunis koti ja plaa plaa plaa. Mutta kumminkin kulissien takana jotain ihan muuta. Hah, oon oikein vahingoniloinen että tuli julkisuuteen😂
Taitaa olla Beatallakin seuraava äijä jo lujassa, kun pari kersaa perässä ja nakkihuulitäytteet alkavat romahtaa ja muutenkin jo ruma naama tulee entistä rumemmaksi. 🤣
Kuinka surullinen pitää ihmisen olla joka noin kirjoittaa😭💔
Sehän nauraa vedet silmissä, sähän siinä itket.
Oikeesti.Noin vähänkö ihmiset ymmärtää?Olen surullinen, ettei hän saanut sitä mitä halusi.Eikä varmaan tule koskaan saamaankaan."Sillä ilman rakkautta olemme puolitiessä helvettiin".Maailma on täynnä ihania,viisaita ja kauniita naisia, jotka ansaitsevat ja saavat sen mitä toisillekin toivovat💖Hyvä niin🙏
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikkaa. Toinen nainen on kotkottaja, susi, kyräilijä, juoruilija, hankala, naisten ryhmät on draamaa. Kun miehet kokoontuu joukolla kiusaamaan ja uhkailemaan naisia väkivallalla, tulee naiset kiljumaan miten inhimillisiä miehet ovat.
Että te rännit olette typeriä :D annattehan te miestenkin lyödä teitä, kas kun puututte aina naisen vähäpätöisempään käytökseen. Miksi ette yleistä miehiä, vaikka yleistätte naisia? Miehet tekee sitä tässä keskutelussa.
Minun elämässäni kaikki naiset ovat inhimillisiä! Miesten kanssa en ole, koska kerrotte itsekin hyökkäävänne nukkuvan kumppanin kimppuun. Jännä juttu, ettei naisia kiinnosta tarttua noihin kommentteihin. Ainoastaan kommentit joilla voi hiljentää kriittisen naisen kiinnostaa.
Kas kun olette sokeita MIESTENNE vihalle ;)
Ole jo hiljaa vammainen. Tuota sun naurettavaa jankutusta ei kukaan ota tosissaan. Mene takaisin sinne suljetulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin kangistui Mikko Koivu hotellin respassa ja nyt Mikko Leppilampi. Kukahan on seuraava?
Ihana Danny selvisi nätten naikkosten kanssa hienosti, hyvä Danny, Ilkka Lipsanen pirhana sentään.
Dannyn perhe ei tainnut sentään selvitä yhtä hienosti.
Eikä Armi A-Avikko.
Armi parka teki valintansa.Oli valmis rikkomaan perheen ja pettämään "sisarensa" Liisan Dannyn vaimon ja lasten äidin.Kuinka äärettömän surullista ettei hän ymmärtänyt että pelkkä ulkonäkö ja nuoruus ei kaikille miehille riitä Kuten Danny sanoi "Liisa on kaunis,älykäs ja koulutettu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piiri pieni pyörii, julkut siinä hyörii.
Eikös sen Beatan veli käynyt koinimassa sitä Duudsoni-Jukan vaimoa.
Joten yhdessä käydään ja yhteen tullaan.
Mitä tarkoittaa koinimassa?
Bylsimässä, borstaamassa, köyrimässä, kuksimassa.
Koiniminen on noista mielestäni paras termi. Se on Hämeessä käytössä. Väinö Linnakin käytti sitä. Pohjantähdessä, osa 3, Leppäsen Valtu heittää humalaiset, äitinsä Aunen ja Kankaanpään Eliaksen, ulos mökistä: täällä ette prkl koini! ;-)
Jep, näin se on täällä Hämeessä.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi Metsäketo lynkattiin julkisesti ja hän menetti jo sovitut työtilaisuudet. Silti häntä ei tuomittu, vaan perättömiä tarinoita levittäneet naiset.
Mitäs läks. Miksi miehet valitsee tällaisia naisia? Se on voi voi. Ihan turha kitistä mitään myötätuntoa kun te paskat huorittelette rai*kausten uhreja systemaattisesti.
Voisitteko hei lehmät vihdoin kertoa, miksi ette koskaan reagoi miesten susimaisuuteen? Miksi toinen nainen on vastuussa teoista, mutta mies ei vaikka samalla hoette miten suuria humanisteja miehet ovat? Miksi humanistit ovat niin väkivaltaisia ja vihamielisiä?
Voisitko jo kertoa, miksi sinä cp-vammainen itket vaikka kukaan mies ei ikinä edes katsoisi kaltaisesi rumiluksen suuntaan
Vierailija kirjoitti:
The CDC has stated that 43.8% of lesbian women reported experiencing physical violence, stalking, or r#pe by their partners.
Tää väite on debunkattu jo ennenkin. Ensinnäkin pieni otanta ja toisekseen osa niistä väkivallan tekijöistä oli miehiä.
Vakuutan sinulle että kun nainen tapetaan parisuhteessa niin se tekijä on lähes kaikissa tapauksissa mies. Miehet muutenkin syyllistyy 90% väkivaltarikoksista, ja tämä on todettu monesta lähteestä. Että siinä sulle vähän faktaa.
Olen kyllä onnellinen että olen tajunnut pysyä miehistä kaukana koko elämäni. Koko ajan saisi pelätä tulevansa ta*etuksi tai rai*katuksi nukkuessaan. Jää kuulkaa naisten juoruilut kakkoseksi kun katsoo miestenne sairasta naisvihaa, väkivaltaa ja ihan hiljaa ovat kun teitä halutaan ahdistella. Yhtäkään miestä ei koskaan näy puolustamassa naisia. Huvittavaa miten dynamiikka on sama jopa MIESVALTAISILLA palstoilla, miehet huorittelee, epäinhimillistää ja uhkailee väkivallalla, naiset ei tee mitään. Mutta auta armias jos nainen herranisä YLEISTÄÄ miehiä, niin heti ollaan radikaalivihan äärellä ja naislauma saapuu puolustamaan suurenmoista johtajaa!
Pelottavaa miten aivopesty ja autoritäärinen joku voi olla. Olette suoraan kuin nat*si-Saksasta. Ihan seinähullun aivopestyjä, mutta toki heteroilla omia oikeuksiaan kannattava nainen on aina leimattu hulluksi. Nytkin. Näkee miten myrkyllisiä miehet on, kun he saavat inhoamaan itseänne noin paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi Metsäketo lynkattiin julkisesti ja hän menetti jo sovitut työtilaisuudet. Silti häntä ei tuomittu, vaan perättömiä tarinoita levittäneet naiset.
Mitäs läks. Miksi miehet valitsee tällaisia naisia? Se on voi voi. Ihan turha kitistä mitään myötätuntoa kun te paskat huorittelette rai*kausten uhreja systemaattisesti.
Voisitteko hei lehmät vihdoin kertoa, miksi ette koskaan reagoi miesten susimaisuuteen? Miksi toinen nainen on vastuussa teoista, mutta mies ei vaikka samalla hoette miten suuria humanisteja miehet ovat? Miksi humanistit ovat niin väkivaltaisia ja vihamielisiä?
Voisitko jo kertoa, miksi sinä cp-vammainen itket vaikka kukaan mies ei ikinä edes katsoisi kaltaisesi rumiluksen suuntaan
Onko ihan pakko pilkata cp-vammaisia?
Vierailija kirjoitti:
Taasko joku syytön ristiinnaulitaan? Niin kävi Roopelle ja Akullekin.
Entä MikkI Hiirelle
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä onnellinen että olen tajunnut pysyä miehistä kaukana koko elämäni. Koko ajan saisi pelätä tulevansa ta*etuksi tai rai*katuksi nukkuessaan. Jää kuulkaa naisten juoruilut kakkoseksi kun katsoo miestenne sairasta naisvihaa, väkivaltaa ja ihan hiljaa ovat kun teitä halutaan ahdistella. Yhtäkään miestä ei koskaan näy puolustamassa naisia. Huvittavaa miten dynamiikka on sama jopa MIESVALTAISILLA palstoilla, miehet huorittelee, epäinhimillistää ja uhkailee väkivallalla, naiset ei tee mitään. Mutta auta armias jos nainen herranisä YLEISTÄÄ miehiä, niin heti ollaan radikaalivihan äärellä ja naislauma saapuu puolustamaan suurenmoista johtajaa!
Pelottavaa miten aivopesty ja autoritäärinen joku voi olla. Olette suoraan kuin nat*si-Saksasta. Ihan seinähullun aivopestyjä, mutta toki heteroilla omia oikeuksiaan kannattava nainen on aina leimattu hulluksi. Nytkin. Näkee miten myrkyllisiä miehet on, kun he saavat inhoamaan itseänne noin paljo
Voisitko selittää, miksi viitsit jankata tätä samaa mantraa päivittäin, vaikka itsekin myönnät ettei akat tule koskaan olemaan kanssasi samaa mieltä. Mahtaako tämä sinun jankutus olla enemmänkin hallitsematon pakko-oire, johon tarvitsisit laitoshoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että kuuluisien ja hyvännäköisten miesten tarttee ahdistella naisia joita varmaan riittää jonoksi asti mistä valita.
Chris Noth (Kova Laki, Sinkkuelämää, Good wife), yksi komeimmista miehistä jäi kiinni ahdisteluista ja raiskauksista, vaimo otti ja lähti lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa miten aivopesty ja autoritäärinen joku voi olla. Olette suoraan kuin nat*si-Saksasta. Ihan seinähullun aivopestyjä, mutta toki heteroilla omia oikeuksiaan kannattava nainen on aina leimattu hulluksi. Nytkin. Näkee miten myrkyllisiä mie
Miksi itse jankkaatte naisia vastaan jotka kritisoi miehiä? Pelottaako kun joku osaa olla eri mieltä eikä alistu miesten sairaalle väkivallalle ja luule että miehet rakastaa naisia kun he haluavat satuttaa teitä.
Miehet vihaavat naisia, suurin osa heistä seuraa Andrew Tatea tai on hiljaa hänestä. Kas kun eivät humanisteina tuomitse väkivaltaista puhetta! Millainen humanisti kiljuu etuja vain itselleen?
Mikä pakkomielle sinulla on kitistä ja jankuttaa miesten puolesta? Onko vaikeaa tajuta, ettei toinen nainen halua sympata miehiä, vaan pitää heitä susina? Et sinä voi pakottaa muita naisia pitämään miehistä.
Ja se että kohtelette naisia eri tavalla ei ole mielipide. Te olette koko ajan yleistämässä naisia mutta alatte riehua ja pillittää vasta kun sen tekee miehille.
Se miehen rakkaus ei selkeästi sinua ole parantanut kun olet pakkomielteinen, hiljentävä, muita naisia vähättelevä. Olet hyvä esimerkki siitä miten surkeaitsetuntoisia, naiiveja, aivopestyjä ja alistuvia akat ovat. Miehethän ne noita piirteitä halveksii. Niin, tutkitusti.