Mikko Leppilampi ahdistelukohu?
Kommentit (2004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko joku syytön ristiinnaulitaan? Niin kävi Roopelle ja Akullekin.
Entä MikkI Hiirelle
:D
*Jos haluat että joku lopettaa jankutuksen, mikset itse vastaa viestin sisältöön vaan suollat jotain outoa aiheen vierestä? *
Ärsyttääkseni sinua😘😘
Vierailija kirjoitti:
Beata on sisäisesti kaunis.
Mutta ei ulkoisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä onnellinen että olen tajunnut pysyä miehistä kaukana koko elämäni. Koko ajan saisi pelätä tulevansa ta*etuksi tai rai*katuksi nukkuessaan. Jää kuulkaa naisten juoruilut kakkoseksi kun katsoo miestenne sairasta naisvihaa, väkivaltaa ja ihan hiljaa ovat kun teitä halutaan ahdistella. Yhtäkään miestä ei koskaan näy puolustamassa naisia. Huvittavaa miten dynamiikka on sama jopa MIESVALTAISILLA palstoilla, miehet huorittelee, epäinhimillistää ja uhkailee väkivallalla, naiset ei tee mitään. Mutta auta armias jos nainen herranisä YLEISTÄÄ miehiä, niin heti ollaan radikaalivihan äärellä ja naislauma saapuu puolustamaan suurenmoista johtajaa!
Pelottavaa miten aivopesty ja autoritäärinen joku voi olla. Olette suoraan kuin nat*si-Saksasta. Ihan seinähullun aivopestyjä, mutta toki heteroilla omia oikeuksiaan kannattava nainen on aina leimattu hulluksi. Nytkin. Näkee miten myrkyllisiä mie
Voisitko selittää miksi yleistät naisia mutta olet järkyttävän peloissasi jos joku kritisoi miehiä? Selvästi pelkäät jotain. Taidat tietää että miehesi ei välitä sinusta paskaakaan ja että olet tälle pelkkä yhdentekevä pano?
Miesten maailmassa ei arvosteta alistuvaa valkoritaria. Miesten maailmassa ollaan itsevarmoja ja kunniallisia. Akka joka kiljuu keskustelussa miesten ihmisyyttä ja rakkautta samalla kun miehet julistaa ahdistelun ja väkivallan olevan oikein, on todella epävakaata käytöstä. Onko sulla kaikki hyvin? Miksi yrität levittää pakkosanomaasi miesten rakkaudesta keskustelussa jossa miehet haukkuvat ja yleistävät naisia? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä onnellinen että olen tajunnut pysyä miehistä kaukana koko elämäni. Koko ajan saisi pelätä tulevansa ta*etuksi tai rai*katuksi nukkuessaan. Jää kuulkaa naisten juoruilut kakkoseksi kun katsoo miestenne sairasta naisvihaa, väkivaltaa ja ihan hiljaa ovat kun teitä halutaan ahdistella. Yhtäkään miestä ei koskaan näy puolustamassa naisia. Huvittavaa miten dynamiikka on sama jopa MIESVALTAISILLA palstoilla, miehet huorittelee, epäinhimillistää ja uhkailee väkivallalla, naiset ei tee mitään. Mutta auta armias jos nainen herranisä YLEISTÄÄ miehiä, niin heti ollaan radikaalivihan äärellä ja naislauma saapuu puolustamaan suurenmoista johtajaa!
Pelottavaa miten aivopesty ja autoritäärinen joku voi olla. Olette suoraan kuin nat*si-Saksasta. Ihan seinähullun aivopestyjä, mutta toki heteroilla omia oikeuksiaan kannattava nainen on aina leim
Enemmän kyllä sinä vaikutat pelottavalta ja arvaamattomalta kuin yksikään mies. Pysyisin sinusta näin naisena kyllä ihan hel vetin kaukana, koska todennäköisesti olet kovaääninen riidanhaastaja, ja äkkiarvaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse jankkaatte naisia vastaan jotka kritisoi miehiä? Pelottaako kun joku osaa olla eri mieltä eikä alistu miesten sairaalle väkivallalle ja luule että miehet rakastaa naisia kun he haluavat satuttaa teitä.
Kukaan muu täällä ei jankkaa paitsi sinä. Vaikka kuinka jankkaisit, et voi määrätä miten muut naiset suhtautuvat miehiin, se on heidän oma valintansa. Näytät myös niin sekopäiseltä, ettei tolle sun jankutukselle voi muuta kuin nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa miten aivopesty ja autoritäärinen joku voi olla. Olette suoraan kuin nat*si-Saksasta. Ihan seinähullun aivopestyjä, mutta toki hetero
Miksi nainen aina takertuu toisen naisen synteihin? :D Mikä tarve teillä on suojella miehiä? Mies on naiselle tasan susi, tehän tulette miesten ta**amiksikin suhteissa, ette suinkaan muideen naisten. Aikamoista draamaa! Ja nytkin on poliisit mukana selvittämässä miehen käytöstä. Kas kun näitä ahdisteluja tulee joka tuutista mutta silti ei miesten maine mene. Nainen vain kiljuu mutku lesbot, mutku sinä, mutku naiset on susia!
Miehethän ne on susia, tämä koko keskustelu on miesten susimaisuutta. Miksi te yleistättee naisia susiksi vaikka pahin uhka teille on mies? Miehethän ne täällä uhoaa miten ahdistelu on oikein ja miten he haluavat vain seksiä.
Mutku mutku mutku mutku! Voisiko joku vihdoin selittää miksi naiset eivät missään kritisoi miehiä, vaikka he ovat tilastollisesti isoin uhkanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin kangistui Mikko Koivu hotellin respassa ja nyt Mikko Leppilampi. Kukahan on seuraava?
Ihana Danny selvisi nätten naikkosten kanssa hienosti, hyvä Danny, Ilkka Lipsanen pirhana sentään.
Dannyn perhe ei tainnut sentään selvitä yhtä hienosti.
Eikä Armi A-Avikko.
Armi parka teki valintansa.Oli valmis rikkomaan perheen ja pettämään "sisarensa" Liisan Dannyn vaimon ja lasten äidin.Kuinka äärettömän surullista ettei hän ymmärtänyt että pelkkä ulkonäkö ja nuoruus ei kaikille miehille riitä Kuten Danny sanoi "Liisa on kaunis,älykäs ja koulutettu".
Armi oli sinkku mutta Danny ukkomies joka petti kummatkin. Liisa rouva halusi avioeron ja on Ruotsissa erittäin fiksun miehen kanssa kuten itsekin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa miten aivopesty ja autoritäärinen joku voi olla. Olette suoraan kuin nat*si-Saksasta. Ihan seinähullun aivopestyjä, mutta toki hetero
Ihan tilastojen mukaan kannattaisi pysyä kaukana miehistä. Heidän seurassa kun joka kolmas teistä saa nyrkistä. Ihan turhaan sinä yrität kääntää naiseen, kun mies on tasan faktuaalisesti suurin uhkasi.
Tuhat viestiä reilussa kellonympäryksessä, onko ennätys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen aina takertuu toisen naisen synteihin? :D Mikä tarve teillä on suojella miehiä? Mies on naiselle tasan susi, tehän tulette miesten ta**amiksikin suhteissa, ette suinkaan muideen naisten. Aikamoista draamaa! Ja nytkin on poliisit mukana selvittämässä miehen käytöstä. Kas kun näitä ahdisteluja tulee joka tuutista mutta silti ei miesten maine mene. Nainen vain kiljuu mutku lesbot, mutku sinä, mutku naiset on susia!
Miehethän ne on susia, tämä koko keskustelu on miesten susimaisuutta. Miksi te yleistättee naisia susiksi vaikka pahin uhka teille on mies? Miehethän ne täällä uhoaa miten ahdistelu on oikein ja miten he haluavat vain seksiä.
Mutku mutku mutku mutku! Voisiko joku vihdoin selittää miksi naiset eivät missään kritisoi miehiä, vaikka he ovat tilastollisesti isoin uhkanne?
Sinun takiasi. Aijon tehdä aina päinvastoin kuin sinä määräät. Et siedä sitä koska olet narsistinen
Voisiko heteronaiset vihdoin selittää, miksi te puolustatte MIEHIÄ ahdistelukeskustelussa ja miksi ärsyynnytte naisesta joka puuttuu miehen naisvihaan? Miksi te ette ole koskaan ärsyyntyneet miesten huorittelusta henkirikoskeskusteluissa? Silloin mollotatte paikalla hiljaa, annatte ukkojen ihan vapaasti riehua. Mitään vaatimusta käytöksestä ei näy. Olen ollut keskustelussa jossa minuutissa tulee 10+ huoritteluviestiä kiusaamaan uhria, silloin teitä ei näy pyytämässä jankutuksen lopettamista.
Onko teille oikeasti noin kova pala tajuta, ettei miehet teitä millään lailla rakasta? Tällaisia ne on, ne kovin palvomanne humanistit. Itsekkäitä käärmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko heteronaiset vihdoin selittää, miksi te puolustatte MIEHIÄ ahdistelukeskustelussa ja miksi ärsyynnytte naisesta joka puuttuu miehen naisvihaan? Miksi te ette ole koskaan ärsyyntyneet miesten huorittelusta henkirikoskeskusteluissa? Silloin mollotatte paikalla hiljaa, annatte ukkojen ihan vapaasti riehua. Mitään vaatimusta käytöksestä ei näy. Olen ollut keskustelussa jossa minuutissa tulee 10+ huoritteluviestiä kiusaamaan uhria, silloin teitä ei näy pyytämässä jankutuksen lopettamista.
Onko teille oikeasti noin kova pala tajuta, ettei miehet teitä millään lailla rakasta? Tällaisia ne on, ne kovin palvomanne humanistit. Itsekkäitä käärmeitä.
Sinulta on tullut tuhat vihaviestiä tämän päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Sinun viestisi yllyttävät minua puolustamaan miehiä. Olet hyvin herkästi suuttuvaa tyyppiä eikä ole mitään hauskempaa kuin katsoa sekoiluasi.
Vierailija kirjoitti:
Joko kunto alkaa loppumaan, kun useaan minuuttiin ei vihaviestejä ole tullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa miten aivopesty ja autoritäärinen joku voi olla. Olette suoraan kuin nat*si-Saksasta. Ihan seinähullun aivopestyjä, mutta toki heteroilla omia oikeuksiaan kannattava nainen on aina leimattu hulluksi. Nytkin. Näkee miten myrkyllisiä mie
Ei näytä sinun lesboilusi sinua myöskään tehneen kovin onneliseksi, kun omistat elämäsi palstalla jankutukseen, jotta muut voivat nauraa sinulle. Viesteistäsi saa myös kuvan, että olet aika masentunut ja ahdistunut. Suljettu olisi sinulle parempi paikka kuin vauvapalsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun viestisi yllyttävät minua puolustamaan miehiä. Olet hyvin herkästi suuttuvaa tyyppiä eikä ole mitään hauskempaa kuin katsoa sekoiluasi.
Onko sulla kaikki hyvin? Pitäisikö hankkia parempi elämä? Selvästi miehen kanssa elämä tuntuu aika tyhjältä, kun peittelet väkivaltaa, kiusaat, provosoit ja kiukuttelet muille naisille.
Odottelen täällä edelleen miesten panosta naisvihaan. En muuten ole koskaan nähnyt miehen puolustavan naista netissä, vaikka esim. raiskauskeskusteluissa valtaosa siellä olevista on ukkoja.
Mistä lie johtuu, että jotkut naiset ovat täysin kykenemättömiä tulemaan toimeen toisten naisten kanssa? Ja sitten sitä pitää vielä erikseen mainostaa, kuinka kykenemätön ja ymmärtämätön on. Siitähän se ilveily alkaa mihin ymmärrys loppuu.
Lieköhän nykyään saa syytteen vaikka kehuu toisen ulkonäköä?
Jos haluat että joku lopettaa jankutuksen, mikset itse vastaa viestin sisältöön vaan suollat jotain outoa aiheen vierestä? Mitäs itse sallitte naisvihan, olette aivan hiljaa ja tulette vain jahtaamaan naisia. Miksi yrität hiljentää kriittisen naisen, etkä näitä ahdistelua ihailevia naisia ja miehiä? Sulle ei todellakaan kaikki hyvin, kun kierrät hiljentämässä miesten kritisointia samalla kun itse yleistät naisia.
Ei ihme ettei naiset tule toimeen tuollaisen kehitysvammaisen ajattelijan kanssa. Kelpaat miehelle tasan yhteen asiaan ja se on kerman imeminen suuhun ja perääsi. Ja eipä se sinusta ainakaan onnellista ole tehnyt.