Mikko Leppilampi ahdistelukohu?
Kommentit (2006)
Voi Mikko, Mikko... Mitä menit oikein tekemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkisten pitää olla todella tarkkoja käyttäytymisestään, mikseivät he opi. Tapahtunut asiakaspalvelutilanteessa. Mitähän se voi olla..esim.sanallista häirintää?
Miesihmiset eivät opi
Eivätkä myöskään tee ilmoitusta jos nainen laukoo kohteliaisuuksia
Kuinka monet kerrat nämä seiskan jutut on osoittautuneet todeksi? Aika monta. Ei ole sellaista juorua, josta ainakin puolet on totta.
Vierailija kirjoitti:
Siinä meni Äitienpäivä tuhannenpillunpäreiksi Leppilammen kiiltokuvaperheessä...
saat tästä tyydytystä?
Vierailija kirjoitti:
Leppilampi on canceloitava!
No eikä ole. Rikoksista on laissa säädetyt rangaistukset, tässä tapauksessa varmaankin sakko. Tämä cancelointi on ihan sairasta touhua.
Vierailija kirjoitti:
Just tältä suht viattoman näköiseltä miesnäyttelijältä en olisi tätä uskonut tapahtuvaksi. Perhe-elämäkin kun tuntui olevan yhtä auvoa. Vietit näköjään voivat viedä kenet hyvänsä tilaisuuden tullen. Melkoinen tahra Mikon julkisuuskuvaan, ei voi mitään.
Itse taas en yllättynyt yhtään. Niin itseään täynnä oleva kaveri kuin vain voi olla. Juuri sellainen et sä tiedä kuka mä oon tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ei opi käyttäytymään?! Mikä siinä on niin vaikeaa??
Biologia on ihmistä kohtaa epäreilu. Ei mikään itse keksimämme ideologia muuta sitä mikä on ihmiselle luontaista. Esim persoonallisuushäiriöt on kroonisia, eikä niistä parannuta.
Naiset ovat aivan liian sinisilmäisiä miesten suhteen, varsinkin omien miesten. Miehet on oikeasti keskimäärin sikoja ja valmiita pettämään elleivät jo petä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä meni Äitienpäivä tuhannenpillunpäreiksi Leppilammen kiiltokuvaperheessä...
saat tästä tyydytystä?
Kyllä saan.
Mikko ei kyllä ole koskaan kiinnostanut, edes nuorempana. Nyt vain ällö setämies.
Ei voi olla menestynyt näyttelijä, ellei ole itseään täynnä oleva tyyppi. Niin se vain on ja menee. Silti en olisi tuota Mikosta minäkään uskonut. Olen häpnadilla lyöty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole. Rikoksista on laissa säädetyt rangaistukset, tässä tapauksessa varmaankin sakko. Tämä cancelointi on ihan sairasta touhua.
Julkkisten cancelointi on hauskaa viihdettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelu on tapahtanut asiakaspalvelu tilanteessa.
Leppilampi on ahdistellut asiakaspalvelijaa.
Juuri oli loppuneet ne Ivalo- sarjan kuvaukset ja Leppilampi oli ollut vapaa- ajalla.
Ei siis ole tapahtunut työaikana, itse kuvaisten aikana.Rikosilmoitus on totta. Asialla on siis todennäköisesti todistajia, silminnäkiljöitä.
Miten ahdistellut? Sanallisesti? Katseella? Laittanut käden olalle? Vai ihanko läpsäissyt pepulle?
Kauheaa
Ainakin kauhea cancelointi saadaan aikaan jo ennen käräjiä.
Meneeköhä leffa Mikon vuoksi silppuriin. Aikanaan puhuttiin, että Levillä kaadutaan sukset jalassa sänkyyn, vaimo saattelee ketälle ja Levillä on tarjontaa. Oliko siellä bordelli ja nyt sitten kiusataan Mikkoa
Vierailija kirjoitti:
Just tältä suht viattoman näköiseltä miesnäyttelijältä en olisi tätä uskonut tapahtuvaksi. Perhe-elämäkin kun tuntui olevan yhtä auvoa. Vietit näköjään voivat viedä kenet hyvänsä tilaisuuden tullen. Melkoinen tahra Mikon julkisuuskuvaan, ei voi mitään.
Suloista. Ihmiset jakaa suloisia kuvia arjestaa ja toiset katsoo niitä vaaleanpunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että joku pohjoisen lumihiutale on loukkaantunut "pahoista" sanoista tai katseista ja haistanut tässä mahdollisuuden seiska-julkisuudesta.
Tai sitten joku ei ole saanut haluamaansa huomiota, ollut ehkä tyrkyllä, saanut pakit ja nolannut itsensä ja nyt sitten kostoa.
Tai sitten Mikko on ahdistellut jotain työtään tekevää naista. En toki tiedä mitä on tapahtunut, mutta tuli mieleen olisiko ollut joku huomattavan kaunis nuori myyjä, tarjoilija tms jota Mikko yrittänyt lähennellä, mutta nainen ei sedästä innostunut.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat aivan liian sinisilmäisiä miesten suhteen, varsinkin omien miesten. Miehet on oikeasti keskimäärin sikoja ja valmiita pettämään elleivät jo petä.
Naiset on siis aina itse vapaita, joiden kanssa mies pettää kumppaniaan?
Heti Mikkoon tulee sellainen niljakas setämiehen leima... Jotain muuttui hänen kohdallaan nyt pysyvästi...
Katsoin kuvat Beatasta, niin eihön tuo nyt niin rumaruma ole. Jonkin sortin kaunoluistelija ollut nuorempana, niin ei tuollainen kiltti mieheen päin vilkaisisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkisten cancelointi on hauskaa viihdettä
Toisen ihmisen elämän pilaamisessa jonkun pikkurikkeen tai hölmöilyn takia ei ole mitään hauskaa.
Eix Maikkari kumminkin huoli palvelukseensa näitä kriminaalejakin? Eli kaikki toivo ei ole Mikolta vielä mänt...