Voiko mieheltä kysyä haluaako nähdä vielä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se oikea sävy? Meillä tavallaan loppui tapailu. Oli seksisuhde
Ap
"Tuu meille panee"
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama epätoivoinen nainen jankkaa päivittäin eri sanoin ja unennäyin tätä iankaikkista juttuaan.
Kun ensin itse oli omaa tyhmyyttään ja himojensa orjana jollekin miehelle pelkkä reikä ja nyt sitten ei vain hyväksy faktoja.
Kirjoitatpa sinä tänne mitä ja miten usein tahansa, tosiasiat pysyvät: Se panomies ei halua sinua elämänkumppanikseen.
Yritä päästä yli. Nolaat itsesi vielä totaalisesti. No, varmaan olet jo nolannut.
Sinä itse olet sanonut, että teillä oli vain seksisuhde josta oli puhuttu ja yhteisymmärrys.
Eivät miehet halua puolisokseen tai seurustelukumppanikseen naista, joka antaa jokaiselle, joka sattuu pyytämään.
Miehillä on ihan eri vaatimustaso näille kahdelle asialle.
Se, että on jonkun kanssa seksisuhde EI tarkoita sitä, että antaa jokaiselle. Sairas ajattelutapa.
Jos mies kiinnostaa niin ota ihmeessä yhteyttä, siinä ei häviä mitään. Toki siihen sisältyy pakkien riski mutta sama
juttu se on meillä miehilläkin kun lähestymme naista romanttisessa mielessä. Ja vaikka mies ei olisi kiinnostunut, sekään ei ole katastrofi koska sitten asia on selvä. Olen itsekin joutunut joskus antamaan pakit mutta toki tein sen asiallisesti ja olin itseasiassa hyvin imarreltu naiselta saamastani huomiosta.
Onnea matkaan:-)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se oikea sävy? Meillä tavallaan loppui tapailu. Oli seksisuhde
Ap
Mies ei halua tavata.
jos olisit ollut hyvä sängyssä, hän floodaisi viestejä
Ei sitä saa suoraan kysyä. Se täytyy telepaattisesti viestittää.
Seksisuhde sulla OLI housuissasi.