Mitä herkkuja olkette syöneet vappuna? Listaus
Minä
3 munkkia
Dajm-suklaata
Jäätelöpikarin
Sitruunahernepastaa
Perunasalaattia ja lihapullia (paljon)
Mansikoita
Nämä eilisillasta tähän iltaan-välisenä aikana..
Kommentit (22)
Voi saatana näitä kyselyitä, ap, oletko sinä keha ri vai mikä prkele sinua vaivaa. Miksi ihmeessä kyselet muitten syömisiä. Lopeta ja mene vaikka ulos.
Lohta, suolakeksejä valkosipulituorejuustolla, suklaata, salmiakkia ja hedelmäkarkkeja, nam!
1/3 pulloa pinot noiria
Rusinoita
Tummaa suklaata
Lisäksi olen syönyt terveellistä ruokaa, juonut vettä ja jumpannut.
- Aamulla kaurapuuro marjoilla, kaksi keitettyä kananmunaa kurkumalla
- Lounaaksi katkarapusalaatti ja viipale 100 % ruisleipää ja omena
- Välipala viherminttuteetä
- Päivälliseksi 100 g paistijauhelihapihvi ja wokkivihanneksia
Isoa mustaa munaa!
N54 157cm 131kg
6 kpl namimunkkeja
Banoffee jätskiä 1 annos
Geisha jäätelöpuikko
Kolme riviä suklaata
Suklaapatukka minttu crisp
Irtokarkkeja
Pussillinen sipsejä (merisuola)
Muuten syönyt ihan terveellistä kotiruokaa, mutta kyllä vähän ällöttävä olo on. Kahden päivän aikana nuo.
Lihapiirakkaa.
Lihapiirakkaa ketsupilla.
Lihapiirakkaa juustolla.
Join Jaffaa. Ja söin lihapiirakkaa.
AP- kerro pituutesi ja painosi. Lasken sinun BMI:n. Voin sitten suositella mitä suuhusi sitten laitat.
Kuinka huonosti voitte te, jotka olette syöneet useita munkkeja ja kaikkea muutakin roskaa siihen päälle?
Nakkeja. patonkia, sherryä, juustoa, tummia rypäleitä. Uunilohta, perunoita, salaattia. Mutakakkua, kermavaahtoa, tuoreita vadelmia. Kahvia. Vettä.
Tämän ja eilisen aikana 1,5 munkkia, simaa noin lasillisen ja yhden lonkeron, jos siis tarkoitetaan rasvaista/suolaista/makeaa.
Hyvää ruokaa olen kyllä syönyt koko vapun, eilen esimerkiksi lohta, uuniperunoita ja parsaa, tänään grillattua kanaa, pasta-feta-parsakaali-kirsikkatomaattisalaattia ja lisää parsaa.
Yhden munkin ja pienen lasillisen simaa. En oikein tykkää vappuherkuista. Mulla oli ihan tavalliset työpäivät eilen ja tänään niinpä söin myös ihan tavallisia arkiruokia.
kossua ja lenkkiä