Onko teilläkin syömättömiä vappuherkkuja talo täynnä?
Minä ostin 6 munkkia, 2 mennyt. Ostin 4 tippaleipää, 2 mennyt. 2 pulloa simaa, mennyt pari lasillista.
Tunnen itseni idiootiksi, kun ostin niin paljon.
Muilla samaa?
Kommentit (46)
Vedin tippaleipäöverit jo ennen vappua, en ostanut lisää.
Ostin pensasmustikoita ja meloneita vappuherkuksi. Ne on syöty.
Ostin yhden munkin ja pari pulloa simaa.
Munkki syöty ja toinen plo simaa juotu, toinen sitten saunajuomana.
Nehän on pakko syödä samana päivänä?
1 munkki per asukas syöty. Ei muita vappuherkkuja ole ollutkaan. Aivan riittävästi siis.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa ruokaan. Tuet tulee vasta huomenna.
Mene köyhä keräämään pulloja tai hakeudu töihin. Toisten rahoilla loisiminen on rumaa.
Olen syönyt terveellisesti kuten yleensäkin. Lisäainepommit ja hiilarihötöt olen kiertänyt kaukaa.
Yksi kossupullo jäi juomatta Otan sen huomenna evääksi töihin
Vierailija kirjoitti:
Istin berliininmunkkeja semmoisen ison pakasterasian. Kaikki syöty. Muuta herkkua en ostanut kun ei täällä ketään ollut enää illasta syömässä. Mun vanhemmilla käytiin tänään syömässä. Äitini oli tehnyt munkkeja jälkkäriksi ja niitä sain mukaani. Vielä on jäljellä niitä. Huomiseen mennessä varmaan syöty.
Berliininmunkkeja vappumunkkeina. Ok, itse ihmettelen kuka pystyy syömään noita pakasteita, itse tykkään leipomon berliininmunkeista.
Ei ole. Osasin optimoida ruoat niin, että lähes kaikki meni eilen ja äsken söin lounaaksi loput.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa ruokaan. Tuet tulee vasta huomenna.
Niinpä. Täällä inhottavat naiset kehuskelee yltäkylläisyydellään ymmärtämättä yhtään, kuinka vähän jollakulla voi olla.
Haistapa ap v*ttu ja tukehdu pullaasi!
Viime vuodest oppineena tein vain puolikkaan munkkitaikinan, mutta silti meni kymmenkunta munkkia vielä pakkaseen.
Kaikki meni. Tein 30 munkkia ja ämpärillisen simaa. Syöjiä/juojia oli 9,5 (puolikas tarkoittaa 3v lapsosta).
Mies on ostanut nakkeja ja tippaleipiä viikon tarpeiksi 🤮
Ei ole. Piti lisää hakea simaa ja herkkuja, kun palasin päivällä kaupungilta.
Simapullo ainakin säilyy pidempään, Ap, ei sitä pakko ole avata nyt. Äitienpäivänä tai juhannuksena sopii simaa juoda vielä. Moni juo varmaan vapun jälkeen vielä simaa, varsinkin, jos on itse tehnyt sen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Piti lisää hakea simaa ja herkkuja, kun palasin päivällä kaupungilta.
Simapullo ainakin säilyy pidempään, Ap, ei sitä pakko ole avata nyt. Äitienpäivänä tai juhannuksena sopii simaa juoda vielä. Moni juo varmaan vapun jälkeen vielä simaa, varsinkin, jos on itse tehnyt sen.
Juhannuksena se sima on kyllä jo kiljua! Kysy mistä tiedän?
En ostanut vappuherkkuja. Mies osti itselleen juustonaksuja yhden pussillisen, itse en niistä välitä.
Mustikoita ostin itselleni.
Meillä oli 8 munkkia ja yksi jäi ja sekin tulee kyllä syötyä
milä ihmeen paniikki noista pitäisi ottaa
Ei ole, en ole mässyttäjä eikä meillä ole kotona tapana ostaa kasapäin herkkuja. Munkki per nassu riittää mainiosti meillä.