Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän hetken ärsyttävimmät mainokset?

Vierailija
01.05.2024 |

Katson ruudusta South parkia ja koko ajan tulee samat mainokset. Ja ärsyttää tuo energiajuoman räppishown mainos, jossa Elastinen jälleen kerran naukuu miten kukaan ei ennen hänen korkeuttaan räpännyt suomeksi. Ku mä olin snadi nii kukaa ei räpänny suomex vittujou.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä haluan.

Vierailija
2/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mä oon mitä oon! Pågenin tämä mainos kamala mun mielestä (oon eri ku aiemmin Pågenin maininnut)

Vierailija
4/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mainos jossa kaulaa myöden tatuoitu, lyhyt tukkainen nainen mainostaa jotain sylki roiskuen.  Ärsyttävä, ruma ja jotenkin kammottava.

Vierailija
5/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävimmät on Taneli Mäkelän "mites se teidän blaa blaa" ja "tämä ei ole blaa, tämä on blöö". Toiseksi ärsyttävin on se vakuutusyhtiön mainos "se, että tekee jotain auttaa vähän, mutta blaa blaa". 

Ihan omassa luokassaa on tietysti sitten Moin liittymämainokset, sitä huutamista ei soisi pahimmalle vihollisellekaan.

Vierailija
6/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit uuden aloituksen, kun vanhakin keskustelu on vielä varsin aktiivinen?

Vierailija
7/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit uuden aloituksen, kun vanhakin keskustelu on vielä varsin aktiivinen?

Laitatko linkkiä? En huomannut keskustelua, joten siksi tein uuden.

Vierailija
8/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella HK

Vierailija
9/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiiiii! Juhlamokasta juhlat kaukana nykyään.

Vierailija
10/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se iso-tyttö-luistelija, jotakin siteitä taitaa mainostaa, ärsyttävän lässyttävä ääni vielä lisäksi. Muutkin sidemainokset, jossakin libresse mainosti miltä valkovuoto näyttää..ei kiitos eritteitä ruudulleni. Samasta syystä en tykkä wc-duckien ja muiden mainoksista.

Vierailija
11/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haribo ja remppatori

Vierailija
12/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää Treella K-marketissa käydessä Radio Suomen vanhanaikainen rytkytysmusiikki kovalla volyymilla. Välillä on joku ihan ok naisääni ulvoo. Pahimmillaan soi päiviä joku kappale päässä, aivopesuako. Ellei saa sitä toisella sanakuviolla ja äänellä pois. Onko tällainen huudatus ja räminä todella sopivaa kaupassa jossa pitäisi myydä peruselintarvikkeita, elämiseen, että siellä on pakko asioida. Lähellä ei ole muita vaihtoehtoja kauheasti joillekin tuotteille. Vai onko se nuorisotalo ja kalastellaan nuorempaa väkeä? Tai vanhuksia.

Vierailija
13/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakusana: Ärsyttävin mainos. Tollo olet, jos et löydä.

Vierailija
14/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä alkoi joten hirvein on todellakin HK. Ketä voi keksiä noin tyhmän mainoksen ? 

Vierailija
15/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakusana: Ärsyttävin mainos. Tollo olet, jos et löydä.

Toivottavasti ap ei etsi ketjuasi

Vierailija
16/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiiii on aika kauhee, ottaa korviin.

Vierailija
17/32 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä just nyt pinnalla, mutta Oltermannin pieni tonttu on jotenkin ahdistava :(

Vierailija
18/32 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä just nyt pinnalla, mutta Oltermannin pieni tonttu on jotenkin ahdistava :(

Mua ahdistaa konetiskiainemainoksen vihreä pisara. Tulee joku räkätippa mieleen.

Vierailija
19/32 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haribo ja remppatori

Remppatori on kaamea! En viitsi sanoa miksi, kun en halua osallistua henkilön haukkumiseen. Pahinta on, että tarvitsisin juuri nyt pikku remppaan työvoimaa, ja joudun miettimään pääni puhki mistä muualta löytäisin tekijän kuin Remppatorilta.

Vierailija
20/32 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkku kiinni. Lopullisesti siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi