Onko teilläkin syömättömiä vappuherkkuja talo täynnä?
Minä ostin 6 munkkia, 2 mennyt. Ostin 4 tippaleipää, 2 mennyt. 2 pulloa simaa, mennyt pari lasillista.
Tunnen itseni idiootiksi, kun ostin niin paljon.
Muilla samaa?
Kommentit (46)
Onhan ne syömäkelpoisia vielä huomennakin.
Ei ole, enosta ut mitään erikoisia vappuherkkuja. Tein poppareita, niitä on vielä jäljellä. Syön loput illalla.
Ei ole varaa ruokaan. Tuet tulee vasta huomenna.
Ei, en ostanut mitään erityisiä vappuherkkuja.
Ostin sen, mitä laskin menevän meillä. Mitään ei jäänyt.
Eipä tullut mitään herkkuja ostettua vapuksi, ihan vaan vappuruokaa ja sen lopun söin tänään lounaaksi.
Ei, olen oppinut menneistä vuosista ja ruokaa jäi sen verran että saan huomiset eväät töihin. 1 pullo simaa meni. 2 pkt nakkeja ja itse tehty perunasalaatti 1,5 kg:sta perunoita.
Syömässä minä ja aikuinen lapseni joka myös sai satsin vietäväksi työevääkseenkin.
Sulla on ilmeisesti hyvin pieni talo.
Pari munkkia jäljellä muuta herkkua meillä ei ollut. Hodareita tosin syötiin lounaaksi ja niitä jäi vähän yli. Sima pian juotu.
Istin berliininmunkkeja semmoisen ison pakasterasian. Kaikki syöty. Muuta herkkua en ostanut kun ei täällä ketään ollut enää illasta syömässä. Mun vanhemmilla käytiin tänään syömässä. Äitini oli tehnyt munkkeja jälkkäriksi ja niitä sain mukaani. Vielä on jäljellä niitä. Huomiseen mennessä varmaan syöty.
Ei. Ei ole edes ruokaa oikein ollut moneen päivään. Teen tässä kauppaan lähtöä.
Munkit ja tippaleivät voi pakastaa. Kaupan sima säilynee avaamattomana pitkään, vaikka kesäjuomaksi.
No ei ole muilla sama. En ostanut ensimmäistäkään "vappuherkkua".
Ei ole. Meillä oli 4 munkkia. Eilen syötiin toiset.
Tein itse simaa, 1 plo ja ostin yhden 10 kpl paketin nakkeja. Nää kaikki meni.
Mulla taas kaikki syöty :( Tekis mieli lisää nakkeja ja perunasalaattia, ja mietin, että lähtiskö kauppaan...
Tein 45 munkkia, 4 jäljellä.