Onko teilläkin syömättömiä vappuherkkuja talo täynnä?
Minä ostin 6 munkkia, 2 mennyt. Ostin 4 tippaleipää, 2 mennyt. 2 pulloa simaa, mennyt pari lasillista.
Tunnen itseni idiootiksi, kun ostin niin paljon.
Muilla samaa?
Kommentit (46)
Tässä ketjussa näkyy se syy, miksi te olette lihavia, hiivaisia, sokeritautisia ja hormonihäiriöisiä. Oli joulu, uusivuosi, pääsiäinen, vappu, juhannus tai mikä juhlapyhä tai viikonloppu tahansa, vedetään mättöä kaksin käsin. Oksettavaa. Opetelkaa oikea annoskoko. Oikea annoskoko ei ole laatikollinen berliininmunkkeja päivässä tai edes kahdessa ja muut mässyt päälle! Ja tämä ihmisiä sairastuttava moska on kyllä ihan liian halpaa.
En ostanut muuta kuin munkkirinkilöitä ja simaa.
Mut hitsi kun näitä myydään sesonkitarjouksena liian isoissa erissä. Munkkirinkilät 4 kpl yhteistarjous 2 euroa, eikä simaakaan ollut kuin puolentoista litran pullossa.
Jäihän noista mutta eiköhän huomenna tule syötyä loputkin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa näkyy se syy, miksi te olette lihavia, hiivaisia, sokeritautisia ja hormonihäiriöisiä. Oli joulu, uusivuosi, pääsiäinen, vappu, juhannus tai mikä juhlapyhä tai viikonloppu tahansa, vedetään mättöä kaksin käsin. Oksettavaa. Opetelkaa oikea annoskoko. Oikea annoskoko ei ole laatikollinen berliininmunkkeja päivässä tai edes kahdessa ja muut mässyt päälle! Ja tämä ihmisiä sairastuttava moska on kyllä ihan liian halpaa.
Mä söin sata munkkia, koska on vappu ja teki mieli. Painan 57 kiloo, ja mulla on erinomaiset veriarvot. Oot itse joku katkera plösö kuiteskin.
Ei ole, pari keksiä mutta ne menee kun juon kahvia seuraavaksi