Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negaaminen iskemisessä

Vierailija
01.05.2024 |

Onko teitä yritetty koskaan negaamalla iskeä? Oletko itse negannut? Onko tämmöinen oikeasti tuottanut tulosta jollekin? Mietin jos kokeilisin tätä yhteen nättiin naiseen. Luultavasti saa vain kehuja miehiltä niin tällä voisin erottua joukosta ja saada hänen huomionsa. 🤔

Kommentit (408)

Vierailija
161/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se negaaminen kerran toimii, niin sittenhän pitäisi olla liuta naisia jotka puhuvat sen puolesta. Ei vaan ole näkynyt? En Minä ainakaan tunne yhtäkään naista joka olisi löytänyt miehensä niin että mies on kettuillut

Vierailija
162/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaivaudu. Ei Suomessa kukaan naisia kehu yhtään mistään. 

Varmasti kehuttaisiin jos siihen olisi syytä mutta kun ei vain ole. Naiset ovat pilanneet tämän maan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Taas yksi miesselittäjä joka luulee tietävänsä naisia paremmin.. huoh "

Väärin tämäkin. Minä en tiedä naisia paremmin, vaan negaajat tietävät. Tällä palstalla on loogiseen ajatteluun kykenevät naiset harvassa. 

Ah, miten hienoa negaamista. Ensireaktioni: hyi helvetti, mikä "mies ". 

Vierailija
164/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni iskin sanomalla että hän ei ainakaan ole vaimomatskua. Alkoi heti todistella olevansa. :) näin ne kesytetään. Nytkin leipoo pullaa tuolla vappuvieraita varten ja tarjoilee simaa mulle. 

Tämä on koko ketjun ehkä ainoa yhtään järkevä esimerkki asiasta. Käytännössä kaikki muut heitot ketjussa ovat asiattomia törkeyksiä jotka tuskin toimivat kehenkään koskaan.

Okein toteutettuna kyse on siis hienovaraisesta piruilusta, joka Suomen olosuhtessa koskee aina jotakin muuta kuin ulkonäköä - sellaisia naisia joita kannattaisi ulkoisista seikoista ruveta negaamaan ei tässä maassa monelle tule vastaan.

Etkö nyt käsitä, että tuo on trolli.

Kukaan ei vappupäivän iltana puoli seitsemältä vasta leivo vappupullaa. Huomenna on työpäivä ja pullat teh

No daa. Ite taian olla dippainssi ja äippä. Kukaan ei voi sanoa, etten pysty tai osaa.

Vierailija
165/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaivaudu. Ei Suomessa kukaan naisia kehu yhtään mistään. 

Varmasti kehuttaisiin jos siihen olisi syytä mutta kun ei vain ole. Naiset ovat pilanneet tämän maan.

Jatka negailuasi ihan rauhassa. Toimiiko, arvon inkkeli? 

Vierailija
166/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä negaamiseksi voisi kutsua, kun eräs herrasmies kauhistui kenggännumerostani, joka on 40. Hänen mielestään oikeilla naisilla on korkeintaan 37 numeron jalka. Kauhistutin jantteria lisää riisumalla kengän jalastani ja heiluttelemalla sitä hänen nenänsä edessä. Silleen viekoittelevasti 😂😂😂

Missähän idottimaisella kurssilla tämäkin on opetettu 😂 Minulle on nimittäin sanottu ihan samaa! Pidin miestä lähinnä outona ja vajaana kun tarttui tuommoiseen. Juuri sellainen, joka ei tajua että naiset ovat ihmisiä, eivät mitään nukkeja. 

Lisäksi kengännumeroni on 39 ja olen 175cm, joten se ei todellakaan edes ole iso.

Hauska kuulla, että tästä on muillakin kokemusta! 

T. Kommentoimasi ap, pitiutta 178 cm 😂

Vierailija
167/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii, mutta vain ylemmän tason naisiin, jotka ovat tottuneet saamaan pelkkää varauksetonta ihailua ja vuolaita kehuja. Otetaan siis luulot pois heti kättelyssä. Se herättää mielenkiinnon. 

Ujoihin ja seinäruusuihin, jotka eivät kehuja saa muutenkaan, on vaikutus varsin kehno. 

Miksi potentiaaliselta kumppanilta pitäisi ottaa luulot pois? Kuulostaa häiriintyneeltä.

Siksi että erottuu joukosta ja osoittaa itsevarmuutensa. 

Lisäksi miltä ihmeen kumppanilta? Viimeistään ensikuussa laitetaan taas uutta matoa koukkuun :D

Ensi kuussa kirjoitetaan erikseen. Näytä sun kirjoitustaidon puute naisille. Naiset ei pidä kirjoitustaidottomista imbesilleistä. Sun koukkuun ei tartu yhtään matoa.

Vierailija
168/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin tämäkin. Minä en tiedä naisia paremmin, vaan negaajat tietävät. Tällä palstalla on loogiseen ajatteluun kykenevät naiset harvassa. 

Sinä olet itsekin sitten varmaan negaamalla saanut naisia? Kerro ihmeessä pari esimerkkiä millä repliikeillä olet naisia saanut. 

Miten niin olen varmaan? Millä logiikalla sä noin päättelit viestistä, jossa minä nimenomaan kirjoitin "minä en tiedä naisia paremmin"? Ja kuinka tyhmiä naisia täällä oikein on, kun sinun viestisi kerää ylänuolia? 

Vierailija
169/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla vain miesten keino pelata toisia miehiä pois pelistä. Ensin tyhmille valehdellaan, että negaaminen toimii. Sitten nämä tyhmät menevät negaamaan ja naisia ei luonnollisesti tällaiset lähestymiset kiinnosta. Sen jälkeen hyvin köyttäytyvien miesten iskuyritykset uppoavat kuin kuuma veitsi voihin. Näin se menee. 

Vierailija
170/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaisipa kerrankin miehen joka ei negaisi tai olisi inhottava. T:neitsyt nainen 30v

Vierailija
171/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä surullista ja huvittavaa tämä negailun vauhko puolustelu. Kyllä osa miehistä on säälittäviä.

Vierailija
172/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se onkin olluut iskemistä kun nainen on alkanut raivoamaan mulle?

T. mies, nepsy?

Vierailija
173/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaa. Pitäs päästä kuiteskin panee. 

Vierailija
174/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa olla vain miesten keino pelata toisia miehiä pois pelistä. Ensin tyhmille valehdellaan, että negaaminen toimii. Sitten nämä tyhmät menevät negaamaan ja naisia ei luonnollisesti tällaiset lähestymiset kiinnosta. Sen jälkeen hyvin köyttäytyvien miesten iskuyritykset uppoavat kuin kuuma veitsi voihin. Näin se menee. 

Taas kerran osoitus palstanaisten epäloogisuudesta. Mitä järkeä olisi myydä kalliilla hinnalla iskukeinoja, joiden tietää olevan huonoja? Eipä ihme, että naiset eivät pärjää yritysmaailmassa, kun bisnesajattelu on tuolla tasolla. 

Vierailija
175/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran osoitus palstanaisten epäloogisuudesta. Mitä järkeä olisi myydä kalliilla hinnalla iskukeinoja, joiden tietää olevan huonoja? Eipä ihme, että naiset eivät pärjää yritysmaailmassa, kun bisnesajattelu on tuolla tasolla. 

Toimiiko hyvin tuo negailu? Onko sulla jono naisia oven takana? Ai ei ole? 

Vierailija
176/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en anna mitään painoarvoa tämän palstan naisten mielipiteille negaamisesta, sillä täällä on lähinnä rumia, lihavia, vanhoja, syrjäytyneitä jne. naisia, joita koko ilmiö ei edes kosketa. Nuorten ja nättien naisten mielipiteillä on merkitystä, ja niitä saa ihan muualta kuin täältä. 

Vierailija
177/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onko kurssille osallistuminen tuottanut tulosta? Vai eikö ole siihen rahaa, missä bisnesvaistosi uliluuseri? :D

Vierailija
178/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet itsekin sitten varmaan negaamalla saanut naisia? Kerro ihmeessä pari esimerkkiä millä repliikeillä olet naisia saanut. 

Miten niin olen varmaan? Millä logiikalla sä noin päättelit viestistä, jossa minä nimenomaan kirjoitin "minä en tiedä naisia paremmin"? Ja kuinka tyhmiä naisia täällä oikein on, kun sinun viestisi kerää ylänuolia? 

Eli isot pojat ovat sinulle kertoneet, että negailu toimii ja sinä hölmö olet uskonut. Joopa joo.

Vierailija
179/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko hyvin tuo negailu? Onko sulla jono naisia oven takana? Ai ei ole? 

Eikö sulla vain riitä älykkyys keskustelemaan aiheesta yleisellä tasolla, joten joudut alentumaan (palstan naisille tyypilliseen tapaan) henkilökohtaiselle tasolle? 

Vierailija
180/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurella osalla suomalaisista ja ruotsalaisista on heikko itsetunto. Negaaminen toimii sen takia erityisen hyvin. Sille on syynsä miksi ulkomaalaiset miehet vitsailee miesporukan kesken näiden kahden kansalaisuuden omaavista naisista. Voi hitsi vieköön, jos oikeasti kuulisitte miten ne teistä puhuu ulkomailla. 

t. +10-vuotta Espanjassa ja Saksassa asunut.

Ei taatusti toimi. Minulla on huono itsetunto, vaikka sitä ei moni olisi nuorena uskonut, sillä olin todella nätti. En vaan oikein koskaan kulkenut missään, missä olisin kehuja saanut, kotona sain vain arvostelua. Olen tainnut käydä baarissa elämäni aikana kolme kertaa. Jos minua olisi yritetty iskeä arvostelemalla, olisin mennyt ihan lukkoon. Löysin 20-vuotiaana rinnalleni miehen, jonka kanssa olen saanut elää yli 30 vuotta.  Hän ei ole kertaakaan arvostellut ulkonäköäni sanallakaan, päinvastoin. Kunnioittava käytös on ihmissuhteiden perusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän