Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negaaminen iskemisessä

Vierailija
01.05.2024 |

Onko teitä yritetty koskaan negaamalla iskeä? Oletko itse negannut? Onko tämmöinen oikeasti tuottanut tulosta jollekin? Mietin jos kokeilisin tätä yhteen nättiin naiseen. Luultavasti saa vain kehuja miehiltä niin tällä voisin erottua joukosta ja saada hänen huomionsa. 🤔

Kommentit (408)

Vierailija
41/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä negamiehet varmaan ilosta kiljuen lähtisivät naisen mukaan, joka tulisi negaamalla iskemään heitä :D "Ihan nätti naama noin lyhyeksi mieheksi", "Kalju ei ole häpeä", "Sulla on selkeesti pieni, näkee sokea Reettakin sen", "Olet selkeesti viihtynyt sohvalla".

Epätoivoissaan varmaan oikeasti lähtisivätkin.

Vierailija
42/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän iskeä hyvillä jutuilla. Saatan kehua ulkonäköä mutta sitä teen vähemmän. Viimeksi eilen kehuin mutta se johtui naisen puheista. Hän piti itseään hieman rumana. Siinä kahden muun naisen kuullen selitin miksi hän ei ole ruma. Kaikki kolme olivat sanotaan kohtuullisen kiinnostuneita. Mun virhe oli yrittää niitä kaikkia. Kiinnostusta oli kaikin puolin viihdyttiin samassa pöydässä pari tuntia. 

Kokemuksesta tiedän että kun saa naisen nauramaan niin voi saada muutakin. Eilen en saanut kuin nauramaan eikä se kaada maailmaani. Ehkä joskus tai sitten ei. Mulla on ollut pitkiä vuosien suhteita ja aina tuntuu tulevan jokin mutta. Jokin mua naisissa viehättää kun kaksi entistä soittelee ja kertovat aivan liikaa asioita mulle. 

Miksi niin sitä en ymmärrä. En ole rikas eikä munakaan ole erityisen iso. Jotain ihme mussutusta että olen muka niin erilainen kuin monet muut miehet. Ei vee voi olla totta sekään. Mä tiedän mitä naiset ovat tehneet mun kanssa. Siksi voin olettaa että tekevät sellaista muidenkin kanssa. En mä tiedä enkä ymmärrä. Mä vain haluan että on kivaa jos on jonkun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan tajunnut, että tuollaisella oli tarkoitus iskeä. Olen vain pahoittanut mieleni ja poistunut tai pyytänyt poistumaan.

Vierailija
44/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei ole kukaan tuollaista kokeillut. Mutta jos kokeilisi niin jättäisin huomiotta.

Vaikuttaa tosiaan huijausyritykseltä. Skrewball- komedian käsikirjoittajiksi on harvasta.

Vierailija
45/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä selvensi miksi minun kulmakarvoja, ryhtiä, arpea, luomea ja tanssityyliä on haukuttu kesken hauskan jutustelun sellaisten miesten toimesta jotka kuitenkin muuten vaikuttivat kiinnostuneilta. Hämmennyin ja pahoitin mieleni jokaisessa tilanteessa sen verran, että tavalla tai toisella vetäydyin pois heidän seurastaan. Nyt onnellisesti naimisissa komean miehen kanssa joka ensikatseesta asti osoitti kiinnostuksensa ja pelasi avoimin kortein.

Vierailija
46/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täyspäinen nainen ei halua miestä, joka käyttäytyy loukkaavasti. Toki täyspäiselle miehelle tämä olisi päivänselvää sanomattakin, ja ilmeisesti fiksut ja terveen tunne-elämän omaavat naiset ei ole kohderyhmää muutenkaan.  

Mieheni on aina kohdellut kuin kukkaa kämmenellä, alusta saakka. Erottuu muuten aika paljon paremmin. 

Vierailija
47/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vtun tyypillistä, että miehet kokee oikeudekseen arvostella naisten ulkonäköä ja jopa käyttää sitä jonain iskutekniikkana. Naiset kun tekisivät samaa miehille niin saisivat säännöllisesti turpaansa. Ja sitten vielä kehtaavat väittää, että tasa-arvo on valmis.

Vierailija
48/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vtun tyypillistä, että miehet kokee oikeudekseen arvostella naisten ulkonäköä ja jopa käyttää sitä jonain iskutekniikkana. Naiset kun tekisivät samaa miehille niin saisivat säännöllisesti turpaansa. Ja sitten vielä kehtaavat väittää, että tasa-arvo on valmis.

Se toimii miehiin jotka luulevat olevansa kukkulan kuninkaita. Tuo iskemistapa löytyy homojen käsikirjasta ja nyt joku raukka uskoo sen toimivan naisiin.

Vierailija
49/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin täytenä pellenä, jos joku tulisi negaamaan. Enkä todellakaan tajuaisi sitä iskuyritykseksi, ihmettelisin vaan että mikäs moukka tuokin on.

Vierailija
50/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ootsä joku botti vai?"

Olisi aika epätoivoinen botti jos minun naamallani yrittäisi saalistaa miehiä

Vierailija
51/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tämmöiset negaajat sitten sanovat? esimerkki?

Ylen tämän päivän uutisesta:  -Näin isket naisia- 

Naisten iskeminen on maailmalla sadan miljoonan dollarin bisnes. Kalliita kursseja järjestetään myös Suomessa.

-Jos mies pysäyttää sinut kaupungilla ja kommentoi kenkiäsi vähättelevään sävyyn, olet saattanut päätyä negaamisen kohteeksi.

Negaaminen on pelimiesten klassisimpia tekniikoita. Pelimiesten mukaan kyse ei ole loukkaamisesta vaan siitä, että kohteen huomio herätetään jollakin negatiivisella. Ajatus on, että nainen kiinnostuu miehestä, joka ei yritäkään iskeä tätä esimerkiksi ulkonäköä kehumalla.- 

Vierailija
52/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yritetty. Suomalaisissa miehissä tuntuu olevan kahta eri tyyppiä. Yliujot incelit jotka ei saa sanaa suustaan naisten kanssa ja sitten itsevarmat moukat jotka tulee haukkumaan ja irvistelemään. Sitten ihmetellään Suomen syntyvyyden laskua.. Kuka haluaa juntin riesakseen tai sen surkeita geenejä jatkaa. 

Vierailija
53/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihan tyypillisesti arvostelevat miesten ulkonäköä. Ihan arkisesti kommentoidaan ulkonäköön liittyviä asioita muka keskustelun nimissä, vaikka naiselle vastaavaa ei sanottaisi koskaan. Juttelemaan pyrkivä mies saatetaan saattaa matkoihinsa sanomalla vain "oot ruma", vaikka vähempikin olisi riittänyt. Ei tule turpaan. Kaverin vaimo naureskeli kerran, kun kylässä ollut mies oli erehtynyt lihoamaan muutaman kilon ja vitsaili miehen tisseistä. Tökkäsi sormellaan vielä näitä tissejä ja nauroi ääneen. Ei tullut turpaan, koska tasa-arvo ei ole valmis.

Vierailija
54/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten iskeminen on maailmalla sadan miljoonan dollarin bisnes. Kalliita kursseja järjestetään myös Suomessa.

-Jos mies pysäyttää sinut kaupungilla ja kommentoi kenkiäsi vähättelevään sävyyn, olet saattanut päätyä negaamisen kohteeksi.

Negaaminen on pelimiesten klassisimpia tekniikoita. Pelimiesten mukaan kyse ei ole loukkaamisesta vaan siitä, että kohteen huomio herätetään jollakin negatiivisella. Ajatus on, että nainen kiinnostuu miehestä, joka ei yritäkään iskeä tätä esimerkiksi ulkonäköä kehumalla.- 

Yhä jää epäselväksi ajatus miten negaaminen on iskemistä. Ei ihan minkä vaan randomlauseiden heittely sitä ole, eihän?

Vierailija
55/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen havaintona: se, että nuo naisiskumiehet on kertoneet tekniikkansa myös julkisesti, on vähän niinku rahanhukkaa teille jotka maksoitte sen 5000e siitä iskukurssista. Nyt kaikki naiset tietää että tuollainen käytös on sosiaalisesti taitamattoman naisvihapellen iskuyritys. Tai vähintään nainen ihmettelee käytöstä kaverilleen, joka kertoo että tuo on sosiaalisesti taitamattoman naisvihapellen iskuyritys.

Tai sitten noi kouluttajat on vaan venäjän maksamia trolleja, jotka opettaa miehille miten naisia ei saa. Ja länsi jää ilman lapsia.

Vierailija
56/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaamista vois kokeilla afrikkalaiseen naiseen!!

VINK VINK

Vierailija
57/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hieron reisiä ja pillua kun olen iskemässä!! Toimii!!

Vierailija
58/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaahan tämä JOHONKIN kehuihin tottuneeseen kaunottareen tehotakin, shokkitaktiikka. Suurin osa meistä vaan ei ole niitä kaunottaria, jotka kylpevät kehuissa, joten paha mieli vain tulee. 

Vierailija
59/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos joku mies kommentoisi ikävästi vaatteita tai kenkiäni, menisin ihan paniikkiin. Poistuisin itkien paikalta ja kotona heittäisin kengät roskiin. En varmaan uskaltaisi enää koskaan lähteä minnekään missä on miehiä sen jälkeen.

Vierailija
60/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mies tokaisi missä tahansa päin maailmaa "Hey ho, let's go!", vaikka olisi muusikko, en kuuntelisi enempää. Total red flag.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi