Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negaaminen iskemisessä

Vierailija
01.05.2024 |

Onko teitä yritetty koskaan negaamalla iskeä? Oletko itse negannut? Onko tämmöinen oikeasti tuottanut tulosta jollekin? Mietin jos kokeilisin tätä yhteen nättiin naiseen. Luultavasti saa vain kehuja miehiltä niin tällä voisin erottua joukosta ja saada hänen huomionsa. 🤔

Kommentit (408)

Vierailija
21/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleko joku oikeasti, että 3-luokkalaisen isku replat toimii enää aikuisena. Jos ei mitään kivaa keksi sanottavaksi niin jääköön yksin koko loppuelämäkseen.

Vierailija
22/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tämmöiset negaajat sitten sanovat? esimerkki?

Joskus lehdessä oli annettu esimerkki: "Sulla on kivat kengät, panostat näköjään enemmän käytännöllisyyteen kuin ulkonäköön."

Ja joku sitten ajattelee, että nainen kiinnostuu miehestä, joka sanoo näin. Jotkut ottavat tuon vain ilkeilynä, jotkut sitten taas ajattelevat tyynesti, että "no mä oon eri mieltä, musta mun kengät on tosi hienot - mutta selvästi tuon miehen kanssa ei sovittais yhteen". Jokainen aikuinen kun tietää, että makuja on monia, eikä kukaan yritäkään miellyttää kaikkia. Töksäyttelijöiden mielipiteet harvemmin kiinnostavat ketään. Eikä kukaan kiinnostu ihmisestä, jota oma ulkonäkö selvästikään ei viehätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tultu kertomaan kuinka olen esim. papin näköinen kun oltiin oltu koko päivä purjehtimassa eli tuuli tuivertanut tukan ja kaikki meikit kasvoilta jotka aamulla sille oli laitettu ja poikettiin satamaan saapuessa terassille.

Mitäpä tuohonkin sitten sanoisi.

Vierailija
24/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhun on koitettu "tulin nyt sulle juttelee kun tuskin ketään muuta kiinnostaa". Tämä juhlissa kun ahdistuneena seinäruusuna seisoskelin nurkassa yksin. Ja sit "oot ihan nätti vaikka sun perse onkin tommonen. (ihan normaali perse mulla on) ja" yleensä en sun tyyppisiä ees kato mutta päätin antaa mahdollisuuden". Kaikki nämä tilanteet oli niin ahdistavia että poistuin paikalta itkua pidätellen. 

Heh, luulin ettei minuun ole kokeiltu negaamista, mutta nyt kun sanoit nämä, niin onhan tällaisia ollit. Tulkitsin ne riidanhaastoksi ja v**tuiluksi, ja poistuin paikalta joidenkin muiden seuraan. 

Vierailija
25/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on taas katsellu teinipissis elokuvia.

Vierailija
26/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on siellä pelikirjassa tämmöistä olet hyvännäköinen, bruneteksi -tyyppistä. Osa miehistä on niin debiilejä, että laukoo tyyliin brunetet on rumia. Tuo ensin mainittu voi toimia nuoriin ja epävarmoihin. Jälkimmäinen taas ei kenenkään. Itse en todellakaan missään oloissa kiinnostuisi miehestä, joka pelaa jotain typerää peliä. 

Vierailija
27/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitä on katsottu taas vähän A. Taten videoitako youtubesta? :D kokeile ihmeessä ja tule sitten valittamaan kun naiset eivät millään kiinnostu. Muutama urpo on kyllä itseänikin tälleen yrittänyt iskeä, laihoin tuloksin. Nykyään en varmaan edes vaivautuisi vastaamaan tollaseen mitään.

Vaikka en A. Tatesta perusta, niin en voi kiistää tosiasiaa, että hänellä on mieletön määrä hyvännäköisiä naisseuralaisia. Ainakin johonkin naistyyppiin hänen käytöksensä toimii.

Vierailija
28/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhun on koitettu "tulin nyt sulle juttelee kun tuskin ketään muuta kiinnostaa". Tämä juhlissa kun ahdistuneena seinäruusuna seisoskelin nurkassa yksin. Ja sit "oot ihan nätti vaikka sun perse onkin tommonen. (ihan normaali perse mulla on) ja" yleensä en sun tyyppisiä ees kato mutta päätin antaa mahdollisuuden". Kaikki nämä tilanteet oli niin ahdistavia että poistuin paikalta itkua pidätellen. 

Tuollaiset töksäytykset ovat jo ilkeilyä. Mitä sellaiset miehet oikein kuvittelee? Itse en ole onneksi noin pahoihin törmännyt mutta tulipa paha mieli sun puolesta. Tyhmiä ukkoja näköjään riittää.

Vierailija
29/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, enkä kyllä mitenkään näe itseäni KOSKAAN lämpiämässä tyypille, joka tollasia laukoo. Nää on just näitä syitä, miksi suurin osa naisista on mielummin yksin kuin pösilön kanssa. Miten miesten on niin vaikeaa ymmärtää tätä?!

Vierailija
30/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitä on katsottu taas vähän A. Taten videoitako youtubesta? :D kokeile ihmeessä ja tule sitten valittamaan kun naiset eivät millään kiinnostu. Muutama urpo on kyllä itseänikin tälleen yrittänyt iskeä, laihoin tuloksin. Nykyään en varmaan edes vaivautuisi vastaamaan tollaseen mitään.

Vaikka en A. Tatesta perusta, niin en voi kiistää tosiasiaa, että hänellä on mieletön määrä hyvännäköisiä naisseuralaisia. Ainakin johonkin naistyyppiin hänen käytöksensä toimii.

No kato tyhmiin uppoaa mikä vaan.

Vierailija
31/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätoivoinen yritys - ei onnistu hyvän itsetunnon omaaviin naisiin. Ajattelee mielessään, että mistä tuo on karannut

Vierailija
32/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen vinkki! Kehu jotain sen naisen persoonassa. Voin laskea yhdellä kädellä kerrat kun mies on niin tehnyt ja jokainen kerta jäänyt positiivisesti mieleen. 

Vierailija
33/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kato tyhmiin uppoaa mikä vaan.

Hakkaamalla ja rahalla saa kehitysmaista naisia.

Vierailija
34/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus lehdessä oli annettu esimerkki: "Sulla on kivat kengät, panostat näköjään enemmän käytännöllisyyteen kuin ulkonäköön."

Mä en edes ymmärtäisi tuota vittuiluksi. Niin panostankin enemmän käytännöllisyyteen, mitä sitten? Jatkaisin keskustelua normaalisti enkä tajuaisi tulleeni loukatuksi.

Vierailija
35/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomakohteissa turistikauppojen myyjät yrittää kiinnittää naisten huomion törkeillä huuteluilla ja kommenteilla. Yksikin kerran huusi minulle kaikkien kuullen englanniksi että "hei, muistatko viime yönä?" Vastasin että koska en muista niin ei tainnut kummoinen olla :D

Vierailija
36/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköiset naisseuralaiset ovat Taten brändi. Siksi hän maksaa niistä. Ihan kuten hän maksaa siitä linnahotellista, mitä ei omista, mutta esittää somevideoilla asuvansa siellä.

Ei kannata uskoa kaikkea mitä näkee.

Vierailija
37/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen vinkki! Kehu jotain sen naisen persoonassa. Voin laskea yhdellä kädellä kerrat kun mies on niin tehnyt ja jokainen kerta jäänyt positiivisesti mieleen. 

Tämä on hyvä vinkki. Harvoin suomalaiset miehet kehuu mitään mutta jos kehuvat niin se on ulkonäköön liittyvää. Sekin on kivaa mutta tosiaan vielä parempi jos liittyy luonteeseen tai henkisiin ominaisuuksiin.

Vierailija
38/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä keksi yhtäkään tilannetta, jossa negaaminen saisi minut kiinnostumaan miehestä. Tämä taitaa olla sellainen "taktiikka", jonka sosiaalisesti kyvykkäämmät pelimiehet ovat keksineet päästään, jotta urpoimmat pelaisivat itsensä ulos heidän apajiltaan.

Samaa epäilen. 

Vierailija
39/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tultu kertomaan kuinka olen esim. papin näköinen kun oltiin oltu koko päivä purjehtimassa eli tuuli tuivertanut tukan ja kaikki meikit kasvoilta jotka aamulla sille oli laitettu ja poikettiin satamaan saapuessa terassille.

Mitäpä tuohonkin sitten sanoisi.

Papin näköinen, mitä helv... 🤣

Vierailija
40/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä negamiehet varmaan ilosta kiljuen lähtisivät naisen mukaan, joka tulisi negaamalla iskemään heitä :D "Ihan nätti naama noin lyhyeksi mieheksi", "Kalju ei ole häpeä", "Sulla on selkeesti pieni, näkee sokea Reettakin sen", "Olet selkeesti viihtynyt sohvalla".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi