Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negaaminen iskemisessä

Vierailija
01.05.2024 |

Onko teitä yritetty koskaan negaamalla iskeä? Oletko itse negannut? Onko tämmöinen oikeasti tuottanut tulosta jollekin? Mietin jos kokeilisin tätä yhteen nättiin naiseen. Luultavasti saa vain kehuja miehiltä niin tällä voisin erottua joukosta ja saada hänen huomionsa. 🤔

Kommentit (408)

Vierailija
341/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen epäuskoisena seurannut vierestä tuttuni negaillessa menemään ja aivan käsittämättömän hyvällä onnistumisprosentilla. 

Se oli kuin olisi painanut jotain nappia jonka olemassaolosta en ollut tietoinen, eivätkä ilmeisesti olleet nuo naisetkaan. 

Itselläni ei olisi uskallusta moiseen, vaikka naisia muutoin jututan melko lailla kynnyksettä. 

Ei kuulosta uskottavalta. Mitä kaverisi sitten muka sanoo näille naisille, esimerkkejä?

Vierailija
342/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI TOIMI. Itse en olisi missään tekemisissä tuon jälkeen. Miten joku voi luulla että tuollainen toimii? 

Ei sen varsinainen tarkoitus olekaan toimia iskemisessä. Vaan sen on tarkoitus nöyryyttää ja alistaa. Negaava mies ei ole iskemässä vaan etsimässä naista, johon mies voi purkaa naisvihaansa. Erittäin monille miehille naisviha on paljon, paljon vahvempi motivaattori kuin kiinnostus seksiin.

Miehet valehtelevat että kyse olisi iskemisestä, jotta naiset eivät ymmärtäisi mitä miehet oikeasti tekevät. Lopullinen tavoite on saada naiset pelkäämään julkisilla paikoilla saamaansa huonoa kohtelua niin paljon että naiset pysyisivät kotona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää mistään suunnitelmallisesta iskemisestä. Jos mies ei pysty ihan luonnollisesti ja mukavasti juttelemaan ilman mitään pelailua, niin mies ei ole minua varten.

Vierailija
344/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tällaista kohdannut ja jäi "negaaja" itse noloksi tilanteessa. Tämä tapahtui vieläpä pienellä paikkakunnalla, ja tyyppi sai sellaisen maineen että turha oli siellä enää ketään yritellä, edes kohteliaisuuksia latoen. Ei harmita yhtään, että olin mukana pilaamassa empatiakyvyttömän rääpäleen mahdollisuuksia.

Vierailija
345/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää mistään suunnitelmallisesta iskemisestä. Jos mies ei pysty ihan luonnollisesti ja mukavasti juttelemaan ilman mitään pelailua, niin mies ei ole minua varten.

Siis ymmärsinkö oikein. Suunnitelmallisuus on se mikä sinua tässä häiritsee?

Vierailija
346/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täysin pihalla.

Vierailija
347/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen tällaista kohdannut ja jäi "negaaja" itse noloksi tilanteessa. Tämä tapahtui vieläpä pienellä paikkakunnalla, ja tyyppi sai sellaisen maineen että turha oli siellä enää ketään yritellä, edes kohteliaisuuksia latoen. Ei harmita yhtään, että olin mukana pilaamassa empatiakyvyttömän rääpäleen mahdollisuuksia.

Hyvin tehty. Toivottavasti yhä useampi nainen tekee saman. Nuo miehet eivät kuulu yhteiskuntaan.

Vierailija
348/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin itse sen niin, että jos luontevan ja normaalin kanssakäymisen ja keskustelun sijaan heittelee jotain etukäteen mietittyjä ja taktikoituja repliikkejä, ei tuo ole sitä, mitä hän kaipaa. Olen itse vähän samoilla linjoilla. Yhteys kahden ihmisen välillä on se, mikä antaa mahdollisuuden aidolle kanssakäymiselle ja sille, että voi ankaa tuntea vetoa ja halua tutustua lisää - jotkut letkautukset ja one linerit eivät tätä sytytä, ei myöskään epäkohtelias käytös. Negailu ja muu töksäyttely ei luo yhteyttä vaan lyö säröjä kohtaamiseen.

Vierailija
349/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin itse sen niin, että jos luontevan ja normaalin kanssakäymisen ja keskustelun sijaan heittelee jotain etukäteen mietittyjä ja taktikoituja repliikkejä, ei tuo ole sitä, mitä hän kaipaa. Olen itse vähän samoilla linjoilla. Yhteys kahden ihmisen välillä on se, mikä antaa mahdollisuuden aidolle kanssakäymiselle ja sille, että voi ankaa tuntea vetoa ja halua tutustua lisää - jotkut letkautukset ja one linerit eivät tätä sytytä, ei myöskään epäkohtelias käytös. Negailu ja muu töksäyttely ei luo yhteyttä vaan lyö säröjä kohtaamiseen.

Olet jokaisen henkistä pahoinpitelyä harrastavan miehen unelma. Tunnut olevan jotenkin täysin sokea sille ja alat haahuilla jonkin ihan epäolennaisen parissa. Luulet että henkinen väkivalta on "töksäyttelyä".

Vierailija
350/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jokaisen henkistä pahoinpitelyä harrastavan miehen unelma. Tunnut olevan jotenkin täysin sokea sille ja alat haahuilla jonkin ihan epäolennaisen parissa. Luulet että henkinen väkivalta on "töksäyttelyä".

Et ymmärtänyt tekstiäni, vai? Millä lailla nyt olen tuollaisten miesten unelma, kun eivät he pääse edes tuttavapiiriini ja nuo keskustelunaloituksetkin loppuvat heti alkuunsa?

Vierailija
351/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet jokaisen henkistä pahoinpitelyä harrastavan miehen unelma. Tunnut olevan jotenkin täysin sokea sille ja alat haahuilla jonkin ihan epäolennaisen parissa. Luulet että henkinen väkivalta on "töksäyttelyä"."

Siis, syytit lainaamaasi siitä, mitä itse juuri edustit? :D huvittava.

Vierailija
352/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI TOIMI. Itse en olisi missään tekemisissä tuon jälkeen. Miten joku voi luulla että tuollainen toimii? 

Ei sen varsinainen tarkoitus olekaan toimia iskemisessä. Vaan sen on tarkoitus nöyryyttää ja alistaa. Negaava mies ei ole iskemässä vaan etsimässä naista, johon mies voi purkaa naisvihaansa. Erittäin monille miehille naisviha on paljon, paljon vahvempi motivaattori kuin kiinnostus seksiin.

Miehet valehtelevat että kyse olisi iskemisestä, jotta naiset eivät ymmärtäisi mitä miehet oikeasti tekevät. Lopullinen tavoite on saada naiset pelkäämään julkisilla paikoilla saamaansa huonoa kohtelua niin paljon että naiset pysyisivät kotona. 

Jeps. Vihasta kiihottuminen on ihan eri asia kuin aito kiinnostus ja välittäminen naisesta

Miksi mies sitten suuttuu ja kiihottuu samanaikaisesti? Koska ei itse hallitse itseään. Nainen on saanut hänet kiihottumaan tahtonsa vastaisesti. Jos mies hillitsisi itsensä, tämä ei kiinnittäisi naiseen mitään huomiota. Mutta on nyt tuon naisen possessoima eikä voi muuta kuin alistua tai yrittää raivosiittää tätä. Ja koska ei halua hyväksyä alisteisuuttaan, jonka nainen on jo osoittanut kiihottamalla miehen, tämä yrittää epätoivoisesti kostaa

Vierailija
353/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olet jokaisen henkistä pahoinpitelyä harrastavan miehen unelma. Tunnut olevan jotenkin täysin sokea sille ja alat haahuilla jonkin ihan epäolennaisen parissa. Luulet että henkinen väkivalta on "töksäyttelyä"."

Toki jos on itsekin henkisesti väkivaltainen, saatta pitää toistenkin väkivaltaisuutta "töksäyttelynä", "huonona päivänä" tai vaikka "stressinä". Normaali, terve ihminen ei ole väkivaltainen eikä vähättele väkivallantekoja, olivat ne sitten henkisiä tai fyysisiä.

Vierailija
354/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärtänyt tekstiäni, vai? Millä lailla nyt olen tuollaisten miesten unelma, kun eivät he pääse edes tuttavapiiriini ja nuo keskustelunaloituksetkin loppuvat heti alkuunsa?

Ymmärsin tekstisi. Sinä et ymmärrä mistä tässä puhutaan. Negaaminen on naisvihaa ja henkistä väkivaltaa. Et vain tunnista sitä.

Vierailija
355/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua lukea tästä negaamisesta ekaa kertaa sattumalta. Nimittäin oma mieheni sai minut juuri tuolla tavaa iskettyä aikanaan, miltei parikytvuotta sit.

Olimme kasvotuttuja muualta ja mies tuli baarissa jutteleen ekaa kertaa. Tovin kuluttua tuumas et olekaan niin vittumainen kun luulin, osu ja uppos just ku tarkoitus. No minähän innostuin siitä heti, en olleenkaan loukkaantunut. Tuli tunne et tässä miehessä on jotain! Tosi karskia noin sanoo mut mies osas tulkita et ymmärrän pointin ja otti riskin. Tässä myös ilmeet, eleet, äänensävy ja -paino yms vaikuttaa. Pitää osata tietyllä huumorilla heittää herjaa.

Että tää negaus joihinki toimii, toisiin ei. Naisella pitää tosiaan olla hyvä itsetunto ja omanarvon tunne niin ei hetkauta tollaset kommentit vaan osaa ottaa ne ironiana. 

Minä tunnen yhden pariskunnan, joka on tismalleen kuin te. Harmikseni kyseessä on miehen vanhemmat. Siellä on ihan tuskallista käydä, kun kumpikin, etenkin ukki, piikittelee toista mennen tullen. Lapsetkin ovat ihmetelleet miksi ukki on niin ilkeä mummia kohtaan. Pitänee harventaa käyntejä.

Vierailija
356/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeps. Vihasta kiihottuminen on ihan eri asia kuin aito kiinnostus ja välittäminen naisesta

Miksi mies sitten suuttuu ja kiihottuu samanaikaise

Paskapuhetta. Mies vihaa naisia ihan vain vihan takia. Mies haluaa alistaa naisen samalla tavalla kuin vieraan kansan edustaja alistetaan orjaksi.

Vierailija
357/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ymmärsin tekstisi. Sinä et ymmärrä mistä tässä puhutaan. Negaaminen on naisvihaa ja henkistä väkivaltaa. Et vain tunnista sitä."

Hei, sinä et nyt ymmärtänyt. Lainaamasi vastasi viesteihin, joissa puhuttiin suunnitelmallisesta iskemisestä ylipäätään, ei vain negaamisesta. Ja tuo hänen viestinsä koski siis sitä eikä negaamista. Lue uudelleen nuo muutamat viestit :)

Vierailija
358/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki jos on itsekin henkisesti väkivaltainen, saatta pitää toistenkin väkivaltaisuutta "töksäyttelynä", "huonona päivänä" tai vaikka "stressinä". Normaali, terve ihminen ei ole väkivaltainen eikä vähättele väkivallantekoja, olivat ne sitten henkisiä tai fyysisiä.

Tämä oli juuri se pointti. Negaamista yritetään vähätellä pelkästään huonoksi kommunikaatioksi. Sitähän se ei ole. Vaan se on väkivaltaa.

Vierailija
359/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampissa joku tyyppi oli järjestänyt miehille kurssin jossa opetettiin negailu. Sama tyyppi oli maksanut maksullisille naisille jotta olisivat kiinnostuneita kurssin miehistä. Naiset liikkuivat Kampin ympäristössä ja lapun kanssa jossa oli kurssilla olevien miesten kuvia. Hölmöiltä miehiltä vietiin vain rahat.

Vierailija
360/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tämmöiset negaajat sitten sanovat? esimerkki?

No se on siellä pelikirjassa tämmöistä olet hyvännäköinen, bruneteksi -tyyppistä. Osa miehistä on niin debiilejä, että laukoo tyyliin brunetet on rumia. Tuo ensin mainittu voi toimia nuoriin ja epävarmoihin. Jälkimmäinen taas ei kenenkään. Itse en todellakaan missään oloissa kiinnostuisi miehestä, joka pelaa jotain typerää peliä. 

Näitä on riittänyt jo nuoruudessani nollaluvulla. Eipä kyllä toiminut silloinkaan. On koettu omalla kohdalla ja olen saanut seurata myös vierestä, kuinka urpo yrittää negaamalla saada kaunista ystävääni matkaan.

Hyvä tapa pelata itsensä ulos. Sitten voikin vetäytyä Ylĩlaudalle itkemään, ennen joutui tyytymään Esson baariin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi