Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negaaminen iskemisessä

Vierailija
01.05.2024 |

Onko teitä yritetty koskaan negaamalla iskeä? Oletko itse negannut? Onko tämmöinen oikeasti tuottanut tulosta jollekin? Mietin jos kokeilisin tätä yhteen nättiin naiseen. Luultavasti saa vain kehuja miehiltä niin tällä voisin erottua joukosta ja saada hänen huomionsa. 🤔

Kommentit (408)

Vierailija
361/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ymmärsin tekstisi. Sinä et ymmärrä mistä tässä puhutaan. Negaaminen on naisvihaa ja henkistä väkivaltaa. Et vain tunnista sitä."

Hei, sinä et nyt ymmärtänyt. Lainaamasi vastasi viesteihin, joissa puhuttiin suunnitelmallisesta iskemisestä ylipäätään, ei vain negaamisesta. Ja tuo hänen viestinsä koski siis sitä eikä negaamista. Lue uudelleen nuo muutamat viestit :)

Ymmärsin minä. Keskustelu koskee negaamista. Kun joku alkaa puhua jostain muusta, se yhdistyy negaamiseen joka on keskustelun aiheena. 

Esimerkiksi rai*skauskeskustelussa joku alkaa puhua miehen yksinäisyydestä. Hän ei suoraan sano että yksinäisyys oikeuttaa rai*kauksen. Mutta kyllä viesti tulee selväksi.

Vierailija
362/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, nuorempana monestikin. Muistan yhdenkin kerran baarissa, kun juttelin erään suunnilleen ikäiseni miehen kanssa; vaikutti heti alusta asti liioitellun reteeltä, ja keskustelun lomassa sitten arvosteli ja vähätteli kaiken, mitä kerroin itsestäni. No, eipä pitkään jatkunut se keskustelu. Toisen kerran eräs tyyppi tuli kaverinsa kanssa iskemään minua niin, että sanoi todella inhottavan kommentin ulkonäöstäni. Sitten he nauraa räkättivät yhdessä ja tyyppi sanoi "No ei vaiskaan, tuutko meidän pöytään istumaan?"

Joka kerralla nämä tyypit vaikuttivat aidosti hämmentyneiltä, kun en lämmennytkään heille. Kai he sitten todella kuvittelivat, että joku vain innostuu tuollaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampissa joku tyyppi oli järjestänyt miehille kurssin jossa opetettiin negailu. Sama tyyppi oli maksanut maksullisille naisille jotta olisivat kiinnostuneita kurssin miehistä. Naiset liikkuivat Kampin ympäristössä ja lapun kanssa jossa oli kurssilla olevien miesten kuvia. Hölmöiltä miehiltä vietiin vain rahat.

Ja lisäksi saatiin taas värvättyä aktiivisia naisvihan levittäjiä. Sopii miettiä, oliko kurssin järjestäjän tavoitteena raha vai naisvihan lisääminen.

Vierailija
364/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on yritetty iskeä noin. Lähinnä hämmennyin ja ajattelin että onpa huonokäytöksinen ja ärsyttävä kaveri. Sai multa paljon miinuspisteitä. Vasta kun alkoi puhumaan enemmän nätisti ajattelin et ihan ok. Mut siis, ei kannata loukata naista tahallaan, jos et halua huonon tyypin mainetta itseesi.

Vierailija
365/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ymmärsin tekstisi. Sinä et ymmärrä mistä tässä puhutaan. Negaaminen on naisvihaa ja henkistä väkivaltaa. Et vain tunnista sitä."

Hei, sinä et nyt ymmärtänyt. Lainaamasi vastasi viesteihin, joissa puhuttiin suunnitelmallisesta iskemisestä ylipäätään, ei vain negaamisesta. Ja tuo hänen viestinsä koski siis sitä eikä negaamista. Lue uudelleen nuo muutamat viestit :)

Ymmärsin minä. Keskustelu koskee negaamista. Kun joku alkaa puhua jostain muusta, se yhdistyy negaamiseen joka on keskustelun aiheena. 

Esimerkiksi rai*skauskeskustelussa joku alkaa puhua miehen yksinäisyydestä. Hän ei suoraan sano että yksinäisyys oikeuttaa rai*kauksen. Mutta kyllä viesti tulee selväksi.

No blaablaa sitten. Ihme vänkäämistä, en sun kanssa enempää juttele.

Vierailija
366/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, nuorempana monestikin. Muistan yhdenkin kerran baarissa, kun juttelin erään suunnilleen ikäiseni miehen kanssa; vaikutti heti alusta asti liioitellun reteeltä, ja keskustelun lomassa sitten arvosteli ja vähätteli kaiken, mitä kerroin itsestäni. No, eipä pitkään jatkunut se keskustelu. Toisen kerran eräs tyyppi tuli kaverinsa kanssa iskemään minua niin, että sanoi todella inhottavan kommentin ulkonäöstäni. Sitten he nauraa räkättivät yhdessä ja tyyppi sanoi "No ei vaiskaan, tuutko meidän pöytään istumaan?"

Joka kerralla nämä tyypit vaikuttivat aidosti hämmentyneiltä, kun en lämmennytkään heille. Kai he sitten todella kuvittelivat, että joku vain innostuu tuollaisesta.

Varmaan heille oli kerrottu että toimii. Ja koska monet miehet haluavat todella mielellään loukata naisia, he olivat heti valmiita uskomaan.

Aika monet miehet väittävät että eivät halua negailla mutta on pakko kun se toimii. Se ei ole totta. Kyllä nuo miehet ihan oikeasti haluavat negailla. Ja tykkäävät siitä.

Vierailija
367/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli negaaminen=raiskaus 😱 no jopas. Näin toimii logiikkasi.

Vierailija
368/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI TOIMI. Itse en olisi missään tekemisissä tuon jälkeen. Miten joku voi luulla että tuollainen toimii? 

Ei sen varsinainen tarkoitus olekaan toimia iskemisessä. Vaan sen on tarkoitus nöyryyttää ja alistaa. Negaava mies ei ole iskemässä vaan etsimässä naista, johon mies voi purkaa naisvihaansa. Erittäin monille miehille naisviha on paljon, paljon vahvempi motivaattori kuin kiinnostus seksiin.

Miehet valehtelevat että kyse olisi iskemisestä, jotta naiset eivät ymmärtäisi mitä miehet oikeasti tekevät. Lopullinen tavoite on saada naiset pelkäämään julkisilla paikoilla saamaansa huonoa kohtelua niin paljon että naiset pysyisivät kotona. 

Jeps. Vihasta kiihottuminen on ihan eri asia kuin aito kiinnostus ja välittäminen naisesta

No toki miehen sisäinen aggressiivisuus on asia erikseen, mutta silti joku ohjaa sen hänen huomionsa naiseen eikä vaikka omaan lemmikkikoiraan. Se on sitä, ettei hän pysty itse hallitsemaan sitä, mikä häntä vetää puoleensa.

Vierailija
369/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, negaaminen ei toimi!! Miksi miehet kuvittelee että se toimii? Täytyy olla vähän tyhmä.

Vierailija
370/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli negaaminen=raiskaus 😱 no jopas. Näin toimii logiikkasi.

Tuo oli esimerkki, vertauskuva. Ei rinnastus. Kyllä se olet sinulla jolla on logiikassa puutteita

t eri

Vierailija
371/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No blaablaa sitten. Ihme vänkäämistä, en sun kanssa enempää juttele.

Ei keskustelu ole vänkäämistä vaikka ei aina ollakaan samaa mieltä.

Vierailija
372/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman surkein idea. 

Vierailija
373/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, negaaminen ei toimi!! Miksi miehet kuvittelee että se toimii? Täytyy olla vähän tyhmä.

Se toimii miehiin. Hehän esimerkiksi harrastavat innolla verkkopelejä, missä iso osa vuorovaikutusta on suoraa väkivallan simuloimista sekä häpäisyä (esim. teabagging). Se on heille vastustamatonta ja siksi he kuvittelevat, että se olisi naisillekin, kun mitään käsitystä ja kokemusta naiseudesta ei ole.

Vierailija
374/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kieltäytyminen saa naisen yrittämään lujempaa, mutta olen kieltäytynyt ihan syystä ja oikeasti silloin, joten en ole edes vonkaamalla lämmennyt. Jos nainen negaa minua sanallisesti, niin homma loppuu siihen. Olen poistanut satoja matcheja hetken mielijohteesta, jos naisesta on tullut ikävät vibat.

Vierailija
375/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on yritetty iskeä noin. Lähinnä hämmennyin ja ajattelin että onpa huonokäytöksinen ja ärsyttävä kaveri. Sai multa paljon miinuspisteitä. Vasta kun alkoi puhumaan enemmän nätisti ajattelin et ihan ok. Mut siis, ei kannata loukata naista tahallaan, jos et halua huonon tyypin mainetta itseesi.

Ei ei ei. Ei ole ihan ok. Vaan kyllä hän loukkasi tahallisesti. Hän oli sen jälkeen mukava siksi että jäisit kuuntelemaan lisää loukkauksia. Ja hän jatkaa tuota siihen asti että itsetuntosi on murusina.

Vierailija
376/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Clas Ohlson 

Vierailija
377/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI TOIMI. Itse en olisi missään tekemisissä tuon jälkeen. Miten joku voi luulla että tuollainen toimii? 

Ei sen varsinainen tarkoitus olekaan toimia iskemisessä. Vaan sen on tarkoitus nöyryyttää ja alistaa. Negaava mies ei ole iskemässä vaan etsimässä naista, johon mies voi purkaa naisvihaansa. Erittäin monille miehille naisviha on paljon, paljon vahvempi motivaattori kuin kiinnostus seksiin.

Miehet valehtelevat että kyse olisi iskemisestä, jotta naiset eivät ymmärtäisi mitä miehet oikeasti tekevät. Lopullinen tavoite on saada naiset pelkäämään julkisilla paikoilla saamaansa huonoa kohtelua niin paljon että naiset pysyisivät kotona. 

Jeps. Vihasta kiihottuminen on ihan eri asia kuin

Mies käy naisen kimppuun siksi että naista ei voi alistaa kuin koiraa. Vaikka mies haluaisi. Naiset ovat älykkäitä, koulutettuja, pärjäävät työelämässä yhtä hyvin tai paremmin kuin miehet. Tämä on monelle miehelle uhka.

Vierailija
378/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on lapsellista taas. 

Vierailija
379/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se

Nuo miehet näkevät ihmissuhteet sotana ja valtataisteluna. Siksi yrittävät alistaa naisen. Ja nämä samat miehet valittavat että nainen tekee parisuhteesta valtataistelua. Heidän näkökulmastaan nainen on aggressiivinen kun ei alistu.

Näitä miehiä on niin paljon että ikinä ei kannata ajatella mistään miehen sanomisista että se oli vahinko. Tai että ei mies tarkoittanut pahaa. Päinvastoin pienimmästäkin vihjeestä kannattaa katkaista välit.

Vierailija
380/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nämä pojat sitten "negailevat" äitejään, isoäitejään, kaupan kassoja ehkä työnantajiaankin.

Ehkä he negaillessaan loukkaavat pieniä tyttöjäkin.

M 52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan