Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negaaminen iskemisessä

Vierailija
01.05.2024 |

Onko teitä yritetty koskaan negaamalla iskeä? Oletko itse negannut? Onko tämmöinen oikeasti tuottanut tulosta jollekin? Mietin jos kokeilisin tätä yhteen nättiin naiseen. Luultavasti saa vain kehuja miehiltä niin tällä voisin erottua joukosta ja saada hänen huomionsa. 🤔

Kommentit (408)

Vierailija
301/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On negattu. Rupesin juttelemaan tän negaajan kivanoloisen kaverin kanssa oli varmaan wingmanina siinä ja päädyin lähtemään sen kaverin kanssa treffeille myöhemmin. Kaveri paljasti, että oikeasti se negaaja on ihan kiva, mutta mulle siitä jäi vain oudon leima.

Mä en edes pysty uskomaan, että joku negaaja olisi oikeasti kiva. Kyllä se jo luonteesta kertoo ihan tarpeeksi jos käyttää jotain pelimiesteorioita iskemisessä. 

Vierailija
302/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kun epävarma poikanen tulee kokeilemaan niin on vaikea pitää pokkaa. Siinä tavallaan tilanne kärjistyy väärän alaiseksi kun itsevarmuutta teeskentelevät märkäkorva on oikeasti ihan paniikissa, ja minä pidättelen nauruani. Mutta vältän loukkaamasta noita, ne on oikeasti epävarmoja ihmisiä. 

Ikävä kyllä kun äijä tärisee ja katselee anovasti ja oikeasti pelkää yhtä paljon onnistumista ja epäonnistumista, niin ei onnistu sen paremmin palvonnalla kuin negaamallakaan. 

Luonnostaan itsevarmat kyllä pystyvät sillee lempeästi kiusottelemalla tekemään itsestään kiinnostavan. 

Se on sitten toinen juttu että jaksaako seurustella luonnostaan itsevarman mirrimagneetin kanssa vai olisko tuollainen epävarmana tutiseva negaaja sittenkin tutustumisen väärti? 

Minusta siinä ei ole mitään pahaa, että on epävarma, jos ei ole paljon kokemusta deittailusta. Harva meistä on ihan uuden asian edessä kovinkaan itsevarma. Miehiltä vaaditaan yleensäkin rohkeutta lähestyä naisia. Negaamiseen turvautuminen on kuitenkin epämiellyttävää. Jos tietoisesti haluaa sanoa ilkeitä asioita toiselle ihmiselle, ei ole mitenkään mukava iminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kans ajatellu kokeilla kun ei kai siinämitään menetä. Ei oo naisia muutenkaan. Kohde on jo mielessä. Semmoinen ujo, ihan oknäköinen neito. Kumpi olis parempi? Tökätä tohon ujoon luonteeseen vai keksiä ulkonäöstä joku vika? En halua liikaa loukata. 

Ei taida olla pojalla pelisilmää. Taas jäit ilman pillua.

Vierailija
304/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä tajua tätä negaamista. Jos sen tarkoitus on esittää, että ei kiinnosta, niin miksei sitten vaan käyttäydy ihan neutraalisti? Vai haukkuvatko nämä negaajat kaikkia niitäkin ihmisiä, jotka eivät oikeastikaan kiinnosta heitä? En nyt ihan tajua miten joku voisi kuvitella että toista haukkumalla onnistaisi. Enkä tajua miksi aikuiset ihmiset pelaavat jotain pelejä ja esittävät ettei kiinnosta. 

Vierailija
305/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli baarissa joku sanomaan että miksei sulla oo kynsilakkaa ja rupesi papattamaan jostain itsestään huolehtimisesta. Tämä varmaan oli negausta :D toivotin mukavat illanjatkot ja poistuin paikalta.

Yksi tapailemani mies oli myös näköjään opiskellut tästä taktiikasta. Oli siis itse aktiivinen minun suuntaani ja halusi tavata usein. Kuitenkin kun vietimme yhdessä aikaa, saattoi yhtäkkiä sanoa jonkun ulkoaopetellun kuuloisen sutkautuksen, jotka oli jotain tämmösiä "yleensä mä oon ihastunu ensin ulkonäköön, paitsi kyl nyt" "mun kaikki eksät on ollu tosi timmejä" Halusi asetelman niin päin, että mukamas hän oli se joka tässä minulle antoi mahdollisuuden.

Jotain tuollaista, dissasi ulkonäköäni, työtäni ja pukeutumistani mukamas ohimennen. Ihmettelin aina että mitä ihmettä se täällä tekee ja miksi se haluaa nähdä kun ei selkeästi yhtään minusta pidä. Se olikin tätä negaamista! Tapailimme pari kuukautta ja tuo ei alkanut ihan heti, kun joku sanoo kuitenkin miksi tapailin tuollaista pelleä.

Vierailija
306/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmillaan negailu suolaa koko kaveripiirin kahteen suuntaan. Nainen katsoo, että onpas törppö mies ja jos on vähän ujompaa/arempaa sorttia, rupeaa välttämään koko sitä piiriä, jossa negaajaukko liikkuu. Eli kaikkien muidenkin siinä porukassa olevien miesten mahdollisuudet tähän naiseen vähenee. Samalla hän tietysti kertoo omalle kaveripiirilleen, miten urpo negaajaukko on, joten muutkin naiset alkaa vältellä sitä ukkoa... 

Että suunnilleen tyhmintä mitä "pokatessa" voi tehdä. 

Eikä tarvitse olla ujo. Riittää että on ihmissuhteissaan mukavuudenhaluinen. Törppöjen seurassa ei voi olla comfy.

Vierailija
307/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli baarissa joku sanomaan että miksei sulla oo kynsilakkaa ja rupesi papattamaan jostain itsestään huolehtimisesta. Tämä varmaan oli negausta :D toivotin mukavat illanjatkot ja poistuin paikalta.

Yksi tapailemani mies oli myös näköjään opiskellut tästä taktiikasta. Oli siis itse aktiivinen minun suuntaani ja halusi tavata usein. Kuitenkin kun vietimme yhdessä aikaa, saattoi yhtäkkiä sanoa jonkun ulkoaopetellun kuuloisen sutkautuksen, jotka oli jotain tämmösiä "yleensä mä oon ihastunu ensin ulkonäköön, paitsi kyl nyt" "mun kaikki eksät on ollu tosi timmejä" Halusi asetelman niin päin, että mukamas hän oli se joka tässä minulle antoi mahdollisuuden.

Jotain tuollaista, dissasi ulkonäköäni, työtäni ja pukeutumistani mukamas ohimennen. Ihmettelin aina että mitä ihmettä se täällä tekee ja miksi se haluaa nähdä kun ei selkeästi yhtään minusta pidä. Se olikin tätä negaamista! Tapailimme pari kuukau

Tämäntyyppistä on kyllä tapahtunut minullekin. Ajattelin sitten että näitä miehiä jotka negatiivisuuksia minusta laukoivat, eivät ole minusta tarpeeksi kiinnostuneita (toki ihmettelin miksi halusivat nähdä minua ja viettää kanssani aikaa) ja aloin lopulta tapailemaan miestä, joka ei huomautellut negatiivisia, vaan sain välillä jopa kohteliaisuuksia. Parisuhteeseen sitten päädyin miehen kanssa joka ei suhteessakaan negaillut. 

Vierailija
308/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku yrittänyt ystävystyä kanssasi sanomalla että ootpa tyhmän näköinen kaveri? Innostuisitko? 

Vierailija
309/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tapaillut tuollaisia eikä kyllä kukaan ole tuollaisia sanonutkaan, kehuja vain. En hyväksy tuollaista käytöstä, se olisi kertaloukkauksesta poikki.

Vierailija
310/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri joskus yritti tuota. Pysyi kaverina.

Vierailija
311/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri joskus yritti tuota. Pysyi kaverina.

Mulla ei pysyis kaverinakaan.

Vierailija
312/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kans ajatellu kokeilla kun ei kai siinämitään menetä. Ei oo naisia muutenkaan. Kohde on jo mielessä. Semmoinen ujo, ihan oknäköinen neito. Kumpi olis parempi? Tökätä tohon ujoon luonteeseen vai keksiä ulkonäöstä joku vika? En halua liikaa loukata. 

Tai sitten on eikä jäänyt. Kyllä jotkut tuolla tavalla saa naisia.

Vierailija
313/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten on eikä jäänyt. Kyllä jotkut tuolla tavalla saa naisia.

Tuolla saa vain sekopään stalkkerin.

Vierailija
314/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Minä olen kuulemma kaksoisleukainen kuvottava paskalta haiseva läski. Tarkoittaako tämä että miesystävä vaan negailee, kun hän haluaa olla nähtävästi yhdessä silti?

Vierailija
315/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet komea niin on ihan sama mitä suustasi päästät ja homma toimii. Taviksena en kuitenkaan suosittelisi kokeilemaan negaamista.

Ei komistuksen tölväyksetkään nappaa. Menee sellainen mies saman tien törppöjen kategoriaan vaikka olis kuinka komea, osaavat kyllä olla todella ilkeitä vaikka heille ei ole sanaakaan sanonut. 

Vierailija
316/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Minä olen kuulemma kaksoisleukainen kuvottava paskalta haiseva läski. Tarkoittaako tämä että miesystävä vaan negailee, kun hän haluaa olla nähtävästi yhdessä silti?

Miksi sinä haluat olla tuollaisen kanssa yhdessä?

Vierailija
317/408 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku yrittänyt ystävystyä kanssasi sanomalla että ootpa tyhmän näköinen kaveri? Innostuisitko? 

Pitäisi tehdä koko Suomen kattava tempaus, jossa kaikki kynnelle kykenevät neidot ja naiset lähtevät kaupunkiin ja huoltoaseman baariin kokeilemaan, josko ne pelimieskurssien temput toimivat. Luulisi niiden tekevän meistäkin varsinaisia pelureita.

Ensi lauantaina klo 18 sitten menen kadulla sanomaan yksin kulkevalle miehenpuolelle, että kiva kun törmäsin häneen mutta kuitenkin ajatus sananvaihdosta hänen kanssaan on ketuttanut minua aamusta lähtien. No, lähtisitkö kahville? Hups, lipsahti hampurilaispalautteeksi 🤣!

Vierailija
318/408 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tämmöiset negaajat sitten sanovat? esimerkki?

Ylen tämän päivän uutisesta:  -Näin isket naisia- 

Naisten iskeminen on maailmalla sadan miljoonan dollarin bisnes. Kalliita kursseja järjestetään myös Suomessa.

-Jos mies pysäyttää sinut kaupungilla ja kommentoi kenkiäsi vähättelevään sävyyn, olet saattanut päätyä negaamisen kohteeksi.

Negaaminen on pelimiesten klassisimpia tekniikoita. Pelimiesten mukaan kyse ei ole loukkaamisesta vaan siitä, että kohteen huomio herätetään jollakin negatiivisella. Ajatus on, että nainen kiinnostuu miehestä, joka ei yritäkään iskeä tätä esimerkiksi ulkonäköä kehumalla.- 

Saattaahan tämä JOHONKIN kehuihin tottuneeseen kaunottareen tehotakin, shokkitaktiikka. Suurin osa meist

Moni kaunis nainen ei ole kyllä tottunut kehuihin, vaan voi olla päinvastoin. Voi olla, että on saanut nuivaa kohtelua koko ikänsä ja vain yllättyy jos joku sanookin kauniiksi. Joten en menisi kaunistakaan naista negaamaan. Todennäköisesti on saanut kuulla jo "paksuista nilkoista" jne.

Vierailija
319/408 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän iskeä hyvillä jutuilla. Saatan kehua ulkonäköä mutta sitä teen vähemmän. Viimeksi eilen kehuin mutta se johtui naisen puheista. Hän piti itseään hieman rumana. Siinä kahden muun naisen kuullen selitin miksi hän ei ole ruma. Kaikki kolme olivat sanotaan kohtuullisen kiinnostuneita. Mun virhe oli yrittää niitä kaikkia. Kiinnostusta oli kaikin puolin viihdyttiin samassa pöydässä pari tuntia. 

Kokemuksesta tiedän että kun saa naisen nauramaan niin voi saada muutakin. Eilen en saanut kuin nauramaan eikä se kaada maailmaani. Ehkä joskus tai sitten ei. Mulla on ollut pitkiä vuosien suhteita ja aina tuntuu tulevan jokin mutta. Jokin mua naisissa viehättää kun kaksi entistä soittelee ja kertovat aivan liikaa asioita mulle. 

Miksi niin sitä en ymmärrä. En ole rikas eikä munakaan ole erityisen iso. Jotain ihme mussutusta että olen muka niin erilainen kuin monet muut miehet. Ei vee voi o

Vaikutat kyllä vähän narsistilta (aina on joku mutta). Kierrän tuollaiset naisten naurattajat mielelläni kaukaa.

Vierailija
320/408 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän iskeä hyvillä jutuilla. Saatan kehua ulkonäköä mutta sitä teen vähemmän. Viimeksi eilen kehuin mutta se johtui naisen puheista. Hän piti itseään hieman rumana. Siinä kahden muun naisen kuullen selitin miksi hän ei ole ruma. Kaikki kolme olivat sanotaan kohtuullisen kiinnostuneita. Mun virhe oli yrittää niitä kaikkia. Kiinnostusta oli kaikin puolin viihdyttiin samassa pöydässä pari tuntia. 

Kokemuksesta tiedän että kun saa naisen nauramaan niin voi saada muutakin. Eilen en saanut kuin nauramaan eikä se kaada maailmaani. Ehkä joskus tai sitten ei. Mulla on ollut pitkiä vuosien suhteita ja aina tuntuu tulevan jokin mutta. Jokin mua naisissa viehättää kun kaksi entistä soittelee ja kertovat aivan liikaa asioita mulle. 

Miksi niin sitä en ymmärrä. En ole rikas eikä munakaan ole erityisen iso. Jotain ihme mussutusta että olen muka

Samaa mieltä. Ei edes naurattamista, vaan narsistista manipulointia, laskelmointia. Kuvottavaa ihmisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi