Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negaaminen iskemisessä

Vierailija
01.05.2024 |

Onko teitä yritetty koskaan negaamalla iskeä? Oletko itse negannut? Onko tämmöinen oikeasti tuottanut tulosta jollekin? Mietin jos kokeilisin tätä yhteen nättiin naiseen. Luultavasti saa vain kehuja miehiltä niin tällä voisin erottua joukosta ja saada hänen huomionsa. 🤔

Kommentit (408)

Vierailija
381/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan nämä pojat sitten "negailevat" äitejään, isoäitejään, kaupan kassoja ehkä työnantajiaankin.

Ehkä he negaillessaan loukkaavat pieniä tyttöjäkin.

M 52

Eivät he ole poikia. Vaan he ovat aikuisia miehiä, jotka haluavat tarkoituksella vahingoittaa naisia. Hyvin monet aikuiset miehet tekevät niin.

Vierailija
382/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nuorempana on yritetty ja voin sanoa, että ei todellakaan toimi ainakaan mulle. Toki jotkut "vittuilu on välittämistä" - naiset voi innostua. Itselle tulee vaan mieleen just joku kirjolla oleva tai muuten juntti tyyppi, jolla ei ole sosiaalisia taitoja tai sitten muuten vaan ylimielinen moukka, joka mölisee mitä sylki suuhun tuo, kun luulee olevansa niin nokkela ja hauska. 

Oltiin jossain illanistujaisissa ja eräs ennestään tuntematon nuori mies sanoi mulle yllättäen, että näytän ihan lehmältä. Mulle tulee lehmästä mieleen sellainen raskasrakenteinen ja - piirteinen, hyvin isorintainen ja muodokas nainen ja voin ihan rehellisesti sanoa, että sellaista musta ei kyllä saanut tekemälläkään, olin tosi hoikka ja siro kaikinpuolin silloin. Olin kyllä ihan, että mitä helvettiä tuo nyt oli oikeasti?! Todella hämmentävä kommentti, en lämmennyt ja vasta myöhemmin tajusin, että tässähän taisi olla negaamisella iskemisestä kyse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nuorempana on yritetty ja voin sanoa, että ei todellakaan toimi ainakaan mulle. Toki jotkut "vittuilu on välittämistä" - naiset voi innostua. Itselle tulee vaan mieleen just joku kirjolla oleva tai muuten juntti tyyppi, jolla ei ole sosiaalisia taitoja tai sitten muuten vaan ylimielinen moukka, joka mölisee mitä sylki suuhun tuo, kun luulee olevansa niin nokkela ja hauska. 

Oltiin jossain illanistujaisissa ja eräs ennestään tuntematon nuori mies sanoi mulle yllättäen, että näytän ihan lehmältä. Mulle tulee lehmästä mieleen sellainen raskasrakenteinen ja - piirteinen, hyvin isorintainen ja muodokas nainen ja voin ihan rehellisesti sanoa, että sellaista musta ei kyllä saanut tekemälläkään, olin tosi hoikka ja siro kaikinpuolin silloin. Olin kyllä ihan, että mitä helvettiä tuo nyt oli oikeasti?! Todella hämmentävä kommentti, en lämmennyt ja vasta myöhemmin tajusin, että tässähän taisi olla negaamisella iskemisestä kyse. 

Hyvin on miesten harjoittama manipulointi toiminut, kun törkeä solvaaminen ja aggressiivinen käytös kuitataan huonoksi iskuyritykseksi.

Aivan sama ilmiö kuin se että miehet kourivat naisia baarissa. Sitäkin miehet ovat vuosikymmenet selitelleet että sosiaalisesti kömpelö miesparka yrittää flirttailla. Täyttä valetta. Tarkoitus on osoittaa naisille että heitä ei tarvitse kunnioittaa ja kuka tahansa mies saa koskea ilman lupaa.

Näin miehet normalisoivat naisiin kohdistamaansa väkivaltaa.

Vierailija
384/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvin on miesten harjoittama manipulointi toiminut, kun törkeä solvaaminen ja aggressiivinen käytös kuitataan huonoksi iskuyritykseksi.

Aivan sama ilmiö kuin se että miehet kourivat naisia baarissa. Sitäkin miehet ovat vuosikymmenet selitelleet että sosiaalisesti kömpelö miesparka yrittää flirttailla. Täyttä valetta. Tarkoitus on osoittaa naisille että heitä ei tarvitse kunnioittaa ja kuka tahansa mies saa koskea ilman lupaa.

Näin miehet normalisoivat naisiin kohdistamaansa väkivaltaa."

Itse ajattelin tuon nimenomaan tällaisena todella huonona iskuyrityksenä, koska kyseinen tyyppi oli kuitenkin muuten miellyttävän, fiksun ja normaalin oloinen. Tämä jäi mieleen, koska tuo lehmittely ihan yhtäkkiä oli jotenkin niin erikoinen heitto. En usko, että tarkoitus hänellä oli solvata, vaan selvästi oli opiskeltu jotain pelimiehen opasta ja kokeili sitten toimisiko tuollainen puskista tuleva kommentti. Todella typerää käytöstä joka tapauksessa. 

Vierailija
385/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvin on miesten harjoittama manipulointi toiminut, kun törkeä solvaaminen ja aggressiivinen käytös kuitataan huonoksi iskuyritykseksi.

Näin miehet normalisoivat naisiin kohdistamaansa väkivaltaa."

Itse ajattelin tuon nimenomaan tällaisena todella huonona iskuyrityksenä, koska kyseinen tyyppi oli kuitenkin muuten miellyttävän, fiksun ja normaalin oloinen. Tämä jäi mieleen, koska tuo lehmittely ihan yhtäkkiä oli jotenkin niin erikoinen heitto. En usko, että tarkoitus hänellä oli solvata, vaan selvästi oli opiskeltu jotain pelimiehen opasta ja kokeili sitten toimisiko tuollainen puskista tuleva kommentti. Todella typer

Kun joku käyttäytyy väkivaltaisesti, se on aina yllätys. Murhaajistakin sanotaan että oli niin mukavan ja rauhallisen oloinen. Ehkä se on helpompi ajatella niin kuin hyväksyä että jotkut ihmiset haluavat pahaa muille.

Vierailija
386/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on miesten harjoittama manipulointi toiminut, kun törkeä solvaaminen ja aggressiivinen käytös kuitataan huonoksi iskuyritykseksi.

Jos mies kourii miestä tai yrittää neggailla, harva mies sanoo että hei, se on vaan vähän kömpelöä rakkaudenosoitusta, älä nyt ota sitä niin vakavasti.

Vierailija
387/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kourii miestä tai yrittää neggailla, harva mies sanoo että hei, se on vaan vähän kömpelöä rakkaudenosoitusta, älä nyt ota sitä niin vakavasti.

Niinpä, jos miehet ovat saman kohtelun kohteena se onkin nyrkkirysyn paikka... Mutta naisille sanotaan että se vaan pitää kestää.

Vierailija
388/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun joku käyttäytyy väkivaltaisesti, se on aina yllätys. Murhaajistakin sanotaan että oli niin mukavan ja rauhallisen oloinen. Ehkä se on helpompi ajatella niin kuin hyväksyä että jotkut ihmiset haluavat pahaa muille." 

Mulla on eri käsitys väkivallasta ja pahuudesta, mutta ok👌

Vierailija
389/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taisi joku ukko yrittää tota kerran. Olin lähijunassa ja se tuli siihen ja alkoi jutella, ensin normaalin oloisesti ja sitten alkoi marisevalla äänellä arvostella lukemaani kirjaa ja valittaa, miksi pitää lukea semmoisia asioita jos ei edes opiskele niitä. Vastailin rauhallisesti, ensin ystävällisesti ja ajan mittaan aina vain lyhyemmin ja käänsin katseen takaisin kirjaan. Sitten se vähän ajan päästä kai tajusi, ettei ollut tolla menetelmällä saamassa pillua, ja poistui junasta ilmoitettuaan minulle, että oli menossa tapaamaan naisystäväänsä, oikein painottaen tuota naisystävää ja tuijottaen minua vihaisesti. Tämä tietysti vakuutti minut ja kaikki kuuloetäisyydellä olleet siitä, ettei kyseessä suinkaan ollut epäonnistunut iskuyritys :D (ei vakuuttanut).

Niin, siis kyseisellä menetelmällä ei saa pillua. En tiedä, ehkä siitä on olemassa joku sosiaalisesti lahjakkaampi versio, jossa härnätään ja hakkaillaan silleen hauskasti ja saadaan toinen tulemaan leikkiin mukaan ja antamaan samalla mitalla, ja se saattaa toimiakin. Toi mies ei nyt kuitenkaan osannut sitä.

Vierailija
390/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä negaamiseksi voisi kutsua, kun eräs herrasmies kauhistui kenggännumerostani, joka on 40. Hänen mielestään oikeilla naisilla on korkeintaan 37 numeron jalka. Kauhistutin jantteria lisää riisumalla kengän jalastani ja heiluttelemalla sitä hänen nenänsä edessä. Silleen viekoittelevasti 😂😂😂

Toivottavasti jalka osui vahingossa käkättimeen.

Vierailija
391/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran pieksut. Minä ja lähes kaikki tuntemani tytöt saimme kestää tällaista koko esiteini- ja teiniajan. Iso osa pojista "kommunikoi" tyttöjen kanssa juuri tähän tyyliin, mitä täällä on kerrottu, ja haukkuivat mahdollisin tavoin. Kerran istuin kaverini kanssa lähikaupan edustalla, ja paikalle pyöräili muutama koulumme poika, joista eräs mylväisi "Ai kato, täältähän ne kaupungin rumimmat h**rat löytää". Sitten jäivät kuitenkin paikalle juttelemaan, ja kettuilu jatkui. 

Kuvittelin aina että tuo oli vain kiusaamista, mutta tätä keskustelua lukiessa aloin miettiä, että olikohan se heidän tapansa flirttailla :D

Vierailija
392/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina vastannut etten tiennyt että sä olet homo. 

Vierailija
393/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä negailijamiehet ovat katsoneet ihan liian monta hallmark jouluelokuvaa, jossa komea paikallinen villapaitamallin näköinen maanviljelijä tokaisee junttikommentin kotikylälle jouluksi tulleelle lakinaiselle loukatakseen tätä, koska naisen työnantaja on ollut junailemassa rautatietä villapaitamiehen tilusten läpi eikä nainen ymmärrä enää maalaisten arvoja. Ja nainen päättä näpäyttää miestä ja järjestää jääkiekkoillan, jonka päätteeksi he pussaavat ja lakinainen ottaa lopputilin ja alkaa kasvattaa lapsia ja lampaita.

Tosimaailmassa lakinainen mulkaisisi pitkään kotikylän maalaisjunttia ja palaisi tyytyväisenä töihinsä pilkkomaan maita ja mantuja rautateillä.

Vierailija
394/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa sitäkö se olikin? "Negaamalla iskemistä." Totesin siihen, että herra voi sitten kääntää silmänsä toiseen suuntaan, ja lähdin pois tilanteesta.

Vierailija
395/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömpelö, usein väärinymmärretty tekniikka. Voin vaan kuvitella kun joku kauhusta tärisevä nulikka tulee ihan out of the blue ja esittää oppikirjasta opitun ja kömpelösti sovelletun versionsa negaamisesta. Se ei toimi, en kiinnostu, en halua nähdä tällasita negaajaa edes hyvänpäivän tuttuna. 

Se menee oikeasti näin: MIes on muutenkin itsevarma ja miellyttävä (ei tarvitse olla kome) ja ehdottomasti kohtelias. Jos hän ajattelee samoin minusta, ryhdymme ehkä juttusille.

Mies heittää jotain nokkelaa ja  hauskaa, palkitsen naurulla. Nyt pidän miestä kiinnostavana. Juttu jatkuu. Sitten hän saattaa jossain kohtaa asettua  ylästatukseeen  minua kohtaan härnäämällä tai haastamalla tai kiusoittelemalla. Keyvesti. Tilanne saattaa päättyä nauruun ja kyllä, ylälstatuksensa osoittanut mies on haluttu  kumppani.  

Joskus voi käydä niinkin että avoimesti haastava mies voi jäädä mieleen, mutta en sanoisi että se on mikään yhden illan taktiikka. Nainen kääntää helposti selkänsä. Toki tyyppi jää mieleen, jos sitä haetaan. 

Vierailija
396/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin jossain illanistujaisissa ja eräs ennestään tuntematon nuori mies sanoi mulle yllättäen, että näytän ihan lehmältä. Mulle tulee lehmästä mieleen sellainen raskasrakenteinen ja - piirteinen, hyvin isorintainen ja muodokas nainen ja voin ihan rehellisesti sanoa, että sellaista musta ei kyllä saanut tekemälläkään, olin tosi hoikka ja siro kaikinpuolin silloin. Olin kyllä ihan, että mitä helvettiä tuo nyt oli oikeasti?! Todella hämmentävä kommentti, en lämmennyt ja vasta myöhemmin tajusin, että tässähän

En hyväksy tälliasta käytöstä eikä sillä tehdä minuun vaikutusta, mutta jos joku sössöttävä viinanhajuinen hyypiö tulee haukkumaan kesken mukavaa iltaa enkä tiedä miksi, niin voin aina olettaa sen kömpleölksi "negaamiseksi." Voin luvata etten jää sanattomaksi, mutta todennäköisesti ignaan koko tyypin. 

Vierailija
397/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin tällaiseen negailevaan mieheen kerran tinderissä. Hän jo ensimmäisellä kerralla sanoi, ettei haluaisi seurustella itseään nuorempien (whaa??) kanssa mutta voisi tällä kertaa poiketa linjastaan kanssani. Dissasi ammattiani, sanotaan jos ammattini olisi ollut vaikkapa erikoislääkäri, tämä mies aina "unohti" sen ja puhui että olen lähihoitaja. Paitsi kavereilleen kyllä kehui deittailevansa erikoislääriä, joka tarjoaa ruuat ja kaljat työttömälle paralle.

Montaa kertaa en häntä onneksi tavannut. Ilmoitin etten halua nähdä, ja mies perään vielä yritti että pitäisi maksaa hänelle takaisin kaikki bussimatkat, joita oli minua tavatakseen maksanut. Oli kyllä melkoinen sekis 

Vierailija
398/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin tällaiseen negailevaan mieheen kerran tinderissä. Hän jo ensimmäisellä kerralla sanoi, ettei haluaisi seurustella itseään nuorempien (whaa??) kanssa mutta voisi tällä kertaa poiketa linjastaan kanssani. Dissasi ammattiani, sanotaan jos ammattini olisi ollut vaikkapa erikoislääkäri, tämä mies aina "unohti" sen ja puhui että olen lähihoitaja. Paitsi kavereilleen kyllä kehui deittailevansa erikoislääriä, joka tarjoaa ruuat ja kaljat työttömälle paralle.

Montaa kertaa en häntä onneksi tavannut. Ilmoitin etten halua nähdä, ja mies perään vielä yritti että pitäisi maksaa hänelle takaisin kaikki bussimatkat, joita oli minua tavatakseen maksanut. Oli kyllä melkoinen sekis 

Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi tapasit häntä useamman kerran? Jos kerran jo viestittelystä tuli oudot vibat, niin mikä sai sinut kiinnostumaan hänestä? Itse ainakaan en mene tapaamaan miestä, ellen ole itse kiinnostunut hänestä.

Vierailija
399/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herran pieksut. Minä ja lähes kaikki tuntemani tytöt saimme kestää tällaista koko esiteini- ja teiniajan. Iso osa pojista "kommunikoi" tyttöjen kanssa juuri tähän tyyliin, mitä täällä on kerrottu, ja haukkuivat mahdollisin tavoin. Kerran istuin kaverini kanssa lähikaupan edustalla, ja paikalle pyöräili muutama koulumme poika, joista eräs mylväisi "Ai kato, täältähän ne kaupungin rumimmat h**rat löytää". Sitten jäivät kuitenkin paikalle juttelemaan, ja kettuilu jatkui. 

Kuvittelin aina että tuo oli vain kiusaamista, mutta tätä keskustelua lukiessa aloin miettiä, että olikohan se heidän tapansa flirttailla :D

No sehän miesten tarkoitus on. Että heidän harjoittamaansa henkistä väkivaltaa pidettäisiin flirttailuna.

Ihmisen nimittäin pystyy murskaamaan vain jos hän on paikalla ottamassa iskut vastaan. Nainen pitää saada kuuntelemaan itseensä kohdistuvaa vihamielistä puhetta ja nainen pitää saada nauramaan sille. Sitten asteittain mies pahentaa väkivaltaa ja nainen ottaa sen vastaan.

Vierailija
400/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi tapasit häntä useamman kerran? Jos kerran jo viestittelystä tuli oudot vibat, niin mikä sai sinut kiinnostumaan hänestä? Itse ainakaan en mene tap

No hän oli muuten tosi kohtelias yms. Siellä keskustelun välissä vaan tipautti tuollaisen yhden oudon kommentin. Sitten kun tuo ammatin dissailu alkoi, annoin ekan kerran armon käydä oikeudessa jos vaikka ei olisi ollut muistanut oikeasti. Tokalla kerralla sanoessa ymmärsin että tekee tahallaan tuota ja se oli siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän