Julkkisihastukseni pilaa elämäni täysin
Ajattelen vain häntä, katson hänen haastattelujaan ja ohjelmiaan youtubesta. Olin hereillä neljään yöllä katsoen videoita. Pitäisi tehdä miljoona muuta asiaa, mutta kun ei pysty. Olen täysin pakkomielteisen ihastunut.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielle vaatii psykologia.
Kyllä se varmaan kohtapuolin menee toivottavasti ohi, mutta nyt elämäni on helvettiä. Ap
Mulla ei ole julkkisihastusta eikä kuvamatskuakaan, mutta kaukoihastus ilmeisen saavuttamattomaan vanhaan tuttuun toimii samalla tapaa. Öisin näen hänestä/meistä usein unta ja päivät sitten meneekin harmitellessa että se kaikki oli vain unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielle vaatii psykologia.
Kyllä se varmaan kohtapuolin menee toivottavasti ohi, mutta nyt elämäni on helvettiä. Ap
Menee nopeammin ohi, kun et katso ollenkaan.
Etsi joku sitä muistuttava, ja tee vaihtokauppa.
Tämä tuli hyvin stressaavaan ajankohtaan. Käyn töissä ja teen samalla gradua, joten ylimääräistä aikaa ei ihan hirveästi ole. Ainakaan mihinkään typerään unelmointiin. Ap
Kerro kuka? Mustakin ois kiva julkkisihastua
No stressi ja masennus saa tuota aikaan. Kuka se on ? Arto?
Vierailija kirjoitti:
Aki Palsanmäki
ap
Vierailija kirjoitti:
No stressi ja masennus saa tuota aikaan. Kuka se on ? Arto?
Petteri. Käyn kuumana siihen nisu-ukkomaiseen olemukseen! Ne pikkuiset rusinasilmät siinä pullavassa päässä...
Vierailija kirjoitti:
Eräs Saturday Night Live:n koomikko. Erittäin lahjakas ja hauska. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki Palsanmäki
ap
Olipas taas hauska. T. Se oikea ap
Joo, julkkisihastukset ovat syvältä.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis...
Kyllä tuo ap kuulostaa tosi omituiselta. Olet kuitenkin aikuinen ihminen. Itse olin teininä ihastunut esim enkeli maantiellä tv-sarjan päähenkilö mieheen, mutta teininä se on ok. Mun 52v ex koulukaveri on ihan hullaanhunut laulaja Antti Ketoseen ja käy joka keikalla. Se on tosi erikoista, kun hän on jo niin vanha. Tosin ollut sinkku ja lapseton koko elämänsä. Ehkä tuo on sitten sulle jotain stressin helpotusta.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis...
Kiitos kauniista sanoistasi! Ap
AP, toi kuulostaa vähän limerenssiltä, englanniksi limerence. Itellä on sama kaveris kohtaa ja tämä on aivan perkeleestä.
YouTubessa on terapeuttien videoita aiheesta. Kannattaa perehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo ap kuulostaa tosi omituiselta. Olet kuitenkin aikuinen ihminen. Itse olin teininä ihastunut esim enkeli maantiellä tv-sarjan päähenkilö mieheen, mutta teininä se on ok. Mun 52v ex koulukaveri on ihan hullaanhunut laulaja Antti Ketoseen ja käy joka keikalla. Se on tosi erikoista, kun hän on jo niin vanha. Tosin ollut sinkku ja lapseton koko elämänsä. Ehkä tuo on sitten sulle jotain stressin helpotusta.
Minusta oli teininä omituista, kun kaverit ihastuivat sinun laillasi vanhoihin ukkoihin, julkkiksiin tai opettajiin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärän kyllä pointtisi, mutta en tiennytkään että ihastumisille oli joku ikäraja...Ihastumiselle ei mielestäni voi oikeastaan mitään, ne joko tulee tai sitten ei. Ja vielä, 52v ei mielestäni ole vanha. Itse olen 35v. Ap
Se on kieltämättä paha tilanne. Ennen nettiä ei ollut loputonta määrää materiaalia julkisuuden henkilöistä, piti tyytyä satunnaisiin lehtileikkeisiin ja videotallenteisiin.