Miten parantaa omaa viehättävyyttä miesten silmissä? Nettideittiprofiilissa ja livenä
Kommentit (66)
Tinder on pelkkä lihatiski josta kuvien pohjalta pitäisi vaan valita joku ämmärämä. Ei kiinnostele muuten yhtään selailla sitä. Pinnallista pskaa joka ei innosta yhtään. Enemmän kiinnostaa ihmisen persoona itsessään, ei se miten hyvin on itsensä meikannut, tai millaiset vaatteet on päällä. Vaatteet nyt vaihtuu ja meikitkin pestään lopulta kai pois? Ainakin olisi jossain vaiheessa suotavaa. Enemmän kannattaisi laittaa kuvausta kuin kuvaa. Kuvausta millainen ihminen on itsessään ihmisenä. Ehkäpä oon tyhmä tai muuten vain hölmö, mutta enemmän arvostan vaikka jotain kädentaitoja kuin kuvakäsiteltyä filtteröityä meikkikuvaa. Elämän pieniä ihmeitä kuten vaikkapa kokkausjuttuja tai mitä tahansa vaikka pitsinnypläämisestä alkaen. Mitäpä minä pelkällä barbinukella tekisin, iso aikuinen mies. 😂
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti nettideittiprofiileissa on paljon pinnallisia miehiä jotka pitävät naisia kertakäyttötavaroina. Aina löytyy joku parempi. Deitin valitseminen on sama kuin olisi karkkikaupassa. Tuolla on suklaata... taiii pitäisikö valita vadelmavene. Valintoja on valtavasti.
Tärkeintä on että on hyvä Bärsse 🍑🤗
Sillä saa paljon anteeksi.
Kyl mä luulen että alkaa miehiäkin kiinnostamaan, kun otat jotain tämän tyylisiä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä näistä ei mikään toiminut. Ei timmi kroppa, ei hymyily, ei vakava naama, huulipuna, ei hiukset, ei rintojen korostaminen.. Ihan ok nätti olen. Lopetin sitten yrittämästä kun en enää tiennyt mitä tehdä toisin. Kokeilin oman maun rajoissa komeimmasta ja ei-niin komeasta päästä. Ei mitään eroa. Kyseessä siis suomalaiset miehet. En tiedä mitä suomalaiset miehet hakevat, mutta minä se en ole. :D
Sama täällä. Olen 175 cm ja 60 kg, löytyy kapea vyötärö, treenattu takapuoli ja c-kupin rinnat. Hiukset on vyötärömittaiset, paksut ja luonnollisen väriset. Ei tatuointeja tai lävistyksiä ja näytän ilman meikkiäkin kivalta. Miesten vastaus on "ei kipinää"..
Sulla on luonne perseestä/tylsä.
Ootte kaikki vanhoja akkoja, elämän ankeuttajia. Miehet on ilman tai sitten hakee vaimot muualta.
Ei siinä kumitissit auta. Hankkikaa ne kissat tai koirat ja oppikaa olemaan itekseen.
Ehkä hän ei haluakaan miehiltä huomiota? 😁