Miten parantaa omaa viehättävyyttä miesten silmissä? Nettideittiprofiilissa ja livenä
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Tissivakokuva yläviistosta kuvattuna ekaksi kuten tuhannella muullakin on..
En suosittele. Antaa väärän kuvan naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ota ne harmaat lökärit tai raita verkkarit pois ja farkut vyöllä ja nahkakengät ni kyl olet ilo silmälle.
ai niinku?
https://vaatetusliikeaarons.fi/wp-content/uploads/2017/11/Miesten-farku…
toihan on mies.ja ruskeet kengät nouu.
ei saa olettaa
älä puhu paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole huulipuna plussaa.
Jos käy suihkussa, laittaa puhtaat ja ehjät vaatteet päälle, ja pitää kunnostaan kohtuudella huolta, miehiä on jonoksi asti ovella.
Kaikki epäluonnollisuus ja feikkaus on miinusta - paitsi panomiehille, jotka haluavat itselleen seksilelun.
Ei ole ketään joka kiinnostuisi vaikka olin hoikka pitkähiuksinen kaunotar nuorempana
Tai ehkä kiinnosti mutta ei tarpeeksi että olisi tehnyt asialle mitään
Vierailija kirjoitti:
Onko miehet liian epäilyttävää, jos avaraa kaula-aukkoa kuvassa. Ystävättäreni mielestä pitäisi "esitellä", kun on mitä esittää...
Tolla tavalla pääset sinne slut shaming ketjuun haukuttavaks.
Miksi pitää miellyttää ketään? Yksi hyvä kumppani riittää. Se jolle kelpaa sellaisena kuin on.
Mä olen kasvoista ruma ja kroppa on epänaisellinen, mutta hyvällä meikillä, naisellisilla vaatteilla ja pitkillä, blondeilla ja laitetuilla hiuksilla saa miehiä huijattua. Ja liikuntaa kannattaa harrastaa. Luonne pitää olla tietysti myös mukava, mutta se ei auta jos ulkonäkö ei herätä kiinnostusta. Itselläni oli ennen se tilanne, ettei kukaan mies ollut kiinnostunut koskaan, mutta lopulta oli useita hyviä joista valita. Kyllä se ulkonäköön panostaminen on valitettavasti todella tärkeää. Mulla auttoi asian hyväksymisessä se kun tajusin, ettei miehet ole tahallaan ilkeitä ja pinnallisia, se on vain biologian ohjaamaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää miellyttää ketään? Yksi hyvä kumppani riittää. Se jolle kelpaa sellaisena kuin on.
laihduta.
Valitettavasti nettideittiprofiileissa on paljon pinnallisia miehiä jotka pitävät naisia kertakäyttötavaroina. Aina löytyy joku parempi. Deitin valitseminen on sama kuin olisi karkkikaupassa. Tuolla on suklaata... taiii pitäisikö valita vadelmavene. Valintoja on valtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kasvoista ruma ja kroppa on epänaisellinen, mutta hyvällä meikillä, naisellisilla vaatteilla ja pitkillä, blondeilla ja laitetuilla hiuksilla saa miehiä huijattua. Ja liikuntaa kannattaa harrastaa. Luonne pitää olla tietysti myös mukava, mutta se ei auta jos ulkonäkö ei herätä kiinnostusta. Itselläni oli ennen se tilanne, ettei kukaan mies ollut kiinnostunut koskaan, mutta lopulta oli useita hyviä joista valita. Kyllä se ulkonäköön panostaminen on valitettavasti todella tärkeää. Mulla auttoi asian hyväksymisessä se kun tajusin, ettei miehet ole tahallaan ilkeitä ja pinnallisia, se on vain biologian ohjaamaa.
Miten panostit?
Vierailija kirjoitti:
annatko persettä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten sen saa , mistä sen hyvän kumppanin löytää? :D
Laita linkki profiilistasi tänne niin varpilla saat tykkäyksiä! Ja me voidaan sitten antaa lisää vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Itellä näistä ei mikään toiminut. Ei timmi kroppa, ei hymyily, ei vakava naama, huulipuna, ei hiukset, ei rintojen korostaminen.. Ihan ok nätti olen. Lopetin sitten yrittämästä kun en enää tiennyt mitä tehdä toisin. Kokeilin oman maun rajoissa komeimmasta ja ei-niin komeasta päästä. Ei mitään eroa. Kyseessä siis suomalaiset miehet. En tiedä mitä suomalaiset miehet hakevat, mutta minä se en ole. :D
Sama täällä. Olen 175 cm ja 60 kg, löytyy kapea vyötärö, treenattu takapuoli ja c-kupin rinnat. Hiukset on vyötärömittaiset, paksut ja luonnollisen väriset. Ei tatuointeja tai lävistyksiä ja näytän ilman meikkiäkin kivalta. Miesten vastaus on "ei kipinää"..
Itse enemmän mietin miten saisin miehet kiinnostumaan minusta. Olisko siihen vinkkejä?
eipä ole miesten iskeminen kummoinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä näistä ei mikään toiminut. Ei timmi kroppa, ei hymyily, ei vakava naama, huulipuna, ei hiukset, ei rintojen korostaminen.. Ihan ok nätti olen. Lopetin sitten yrittämästä kun en enää tiennyt mitä tehdä toisin. Kokeilin oman maun rajoissa komeimmasta ja ei-niin komeasta päästä. Ei mitään eroa. Kyseessä siis suomalaiset miehet. En tiedä mitä suomalaiset miehet hakevat, mutta minä se en ole. :D
Sama täällä. Olen 175 cm ja 60 kg, löytyy kapea vyötärö, treenattu takapuoli ja c-kupin rinnat. Hiukset on vyötärömittaiset, paksut ja luonnollisen väriset. Ei tatuointeja tai lävistyksiä ja näytän ilman meikkiäkin kivalta. Miesten vastaus on "ei kipinää"..
Kas, terapeuttihullua ei ollutkaan hetkeen näkynyt.
Eräs tuttavani on hoikka, naapurintyttö-tyyppiä; pukeutuu mekoihin ja reippaisiin väreihin ollen helpostilähestyttävän oloinen, ei lävistyksiä tai tatuointeja. On fiksu ja hieman ujo. Näin naisen näkökulmasta joskus pohdin, miksi miehet eivät kiinnitä häneen huomiota, vaikka hänellä on koko ajan haku päällä. Ehkä hänen katseena on jotenkin lapsen oloinen. Vaikea oikeastaan selittää, mutta vaikka ulkoiset puitteet ovat ns. kunnossa, niin ilmeessä on jotain sellaista naiivin oloista. Ei sitä kuuluisaa pilkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä hittoo ??? kyl on homoa porukkaa.kapea vyötärö ja farkut vyö sellaisesta naisesta haaveilen mut haaveeksi näköjää jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten se ongelma on siinä ettei kemiaa ole. Nainen voi näyttää vaikka miss Universumilta mutta jos yhteyttä häneen ei löydy tai intohimoa ym. niin eihän se toimi. Tosiasiassa harva ihminen on pelkästään kauniin/komean ulkonäön perässä. Sitä on kyllä mukava katsella ja esitellä muille mutta miltä tuntuu sitten yhteiselo? Joskus voi kyse olla jostain luonteenpiirteestä mistä toinen ei pidä, esimerkiksi liika päällekäyvyys, puheliaisuus, liika avautuminen, sivistymättömyys, yms. jotain voi olla ihmisessä liikaa. Siinä käydään tasapainottelua oman persoonan ja toisen persoonan kanssa, mitä yhteistä ja mitä eroavaisuuksia on. Jos painolastia liikaa eroavaisuuksissa niin se voi olla syy miksei halua jatkaa.
ei saa olettaa