Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei mene silmäleikkaukseen jotta näkö paranisi kertaheitolla?

Vierailija
24.01.2007 |

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt viimeiset maksoi ohennetuilla linsseillä 420 euroa. Toinen linssi ilmaiseksi tarjouksesta.

Siskoni leikkautti silmänsä, mutta hänellä on taas lasit, koska lukunäkö eli vanhuusnäkö alkoi huonontua jo 40 iässä. Likinäköisyys kompensoi tätä lähinäön huononemista niin, että näen ilman laseja laittaa langan neulan silmään oikein hyvin. Siskoni ei näe ilman lukulaseja lukea edes lehteä.

Kai minä sitten olen tyhmä. Jos se jotain helpottaa kun sen myönnän niin ei se minulta ole pois.

Vierailija
42/46 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkö on -5 ja VIHAAN rillejä!! Mut opintotuella eläessä taitaa haaveeksi jäädä... Olisi pitänyt tajuta Ranskassa asuessa käydä, siellä paikallinen KELA kustantaa silmäleikkaukset (tai vaihtoehtoisesti rillit).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku tuolla aiemmin mietti.

Sen silmän voi käytännössä kyllä leikata moneen otteeseen. Mutta kun valitsee kerralla sen kalliimman ja paremman leikkauksen, saa rahoilleen jo vastinettakin.

Vierailija
44/46 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole nähnyt kaltaistani söpöläistä ihanine rilleineen, siksi hän ihmettelee.

Vierailija
45/46 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen ihan hyvin toimeen rilleillä ja piilareilla. miksi ottaisin leikkaukseen liittyvät riskit?

minulla on noin tuhat tärkeämpää asiaa ja haavetta jotka toteuttaisin ennen silmäleikkausta

Vierailija
46/46 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin maksan parin vuodne välein laseista kuin otan sen riskin, että leikkaus menee pieleen. Muutama muu leikkaus ei nimittäin ole kohdallani mennyt ihan nappiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän