Mistä kollarit jotka ei nyppyynny heti ekassa pesussa, hermot menee tähän paskalaatuun!
Ostin Budget sportista mustat kollarit, ja heti ekan pesun jälkeen ihan nyppyiset. Myös muoto jotenkin levähti. Onko sulla laadukkaat kollarit? Mistä oot ostanut ja minkä merkkiset? Haluaisin sellaiset jotka ei oo alaspäin kapenevat malliltaan, vaan sellaset ihan perus.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Pesu väärinpäin käännettynä hienopesulla noin 40 C ja 40 min. Ei ole nyppääntynyt.
Ei auta jos on huonolaatuinen kangas.
Eikä puuvillakuitu puhdistu tuolla tavalla, kiva pitää housuja kun on kymmeniä kertoja pesty noin.
Mua kyllä suututtaa tämä nykyinen vaatteiden laatu. En muista, että ennen olisi ollut tällaisia ongelmia näin paljon. Nytkin minulla on päällä Niken alle vuoden vanha huppari, joka ei ole kyllä nyppyyntynyt, mutta väri on haalistunut läikikkäästi ja saumat purkautuu. On vielä ihan hyvä etätöissä ja koiran kanssa lenkillä, mutta ei kyllä muualla. En kyllä haluaisi olla ostamassa vaatetta jatkuvasti vaan sen takia, että sitä haluaisi olla jota kuinkin siististi pukeutunut. Töissä ja vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla Stadium outletista 15 eur maksaneet andyt. 100% puuvillaa, ei nyppyjä.
Syynään kangaslaadun tosi tarkkaan nykyään, toi tuntuu olevsn ainoa joka kestää. Samoin on kestänyt vansin ja leviksen 100% puuvillaa paidat.
Tyttären Andyt nyppääntyi jo ennen kuin pesin ne. En tiedä ovatko lasten vaatteet sitten eri materiaalista. En enää muista, kun silloin totesin vain, että ei enää ikinä tätä merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Pumat, ei nyppyjä.
Mulla sama juttu Jack&Jones kanssa.
Täältä kanssa ääni J&J:lle, olen tilannut heidän nettikaupasta (miesten) vaatteita jo vuosia enkä ole joutunut pettymään juuri koskaan.
Mulla Stadium outletista 15 eur maksaneet andyt. 100% puuvillaa, ei nyppyjä.
Syynään kangaslaadun tosi tarkkaan nykyään, toi tuntuu olevsn ainoa joka kestää. Samoin on kestänyt vansin ja leviksen 100% puuvillaa paidat.