Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kollarit jotka ei nyppyynny heti ekassa pesussa, hermot menee tähän paskalaatuun!

Vierailija
01.05.2024 |

Ostin Budget sportista mustat kollarit, ja heti ekan pesun jälkeen ihan nyppyiset. Myös muoto jotenkin levähti. Onko sulla laadukkaat kollarit? Mistä oot ostanut ja minkä merkkiset? Haluaisin sellaiset jotka ei oo alaspäin kapenevat malliltaan, vaan sellaset ihan perus.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä! En ole tiennyt tuota että ne muut kuin puuvilla siinä ne nypyt tekee! R-collectionin oon tyystin unohtanut, tosiaan ne menee ennen puhki kuin tulee nyppyjä 😅 109e näkyi olevan pöksyt, varmaan hyvä satsaus kuitenkin luulisin! 

Ap

No ei ole sielläkään enää hyvälaatuisia. Ei tule nyppyjä mutta kuluvat todella nopeaan puhki.

Vierailija
42/65 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen erittäin lämpimästi kotimaista R-Collectionia, tosin ompelu hoidetaan pääasiassa Virossa. Heillä on mielettömän laadukkaat, täyttä puuvillaa olevat college-tuotteet. Olen vuosien varrella omistanut useita huppareita ja college-housuja, mutta saanut ahkeralla käytöllä reikiä vain resoreihin ja tietysti värit ovat haalistuneet pesuissa. Nytkin jalassa heidän valmistamansa seitsemän vuotta vanhat (ehjät ja nypyttömät) kollarit. :)

Miksi R- Collectionin mainoksissa ei näy yhtään Suomalaista?Pitää laittaa sinne viestiä! 

No mutta jos ne on vaan pyytäneet Makkosia ja Koposia, Mustosia ja Variksia, ei kai ne erikseen pyydä Suomalaisia. JA mistä muka tuntisit kaikki Suomalaiset.

Huoh taas! Ota se isoilla kirjoittaminen pois asetuksista. Laita Isolla kirjaimella pisteen jäölkeen. Jos tarvitse isoa kirjainta keskellä lausella, laita ihan itte. Puhelimen asetuksista löytyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun saisi edes sellaiset jotka ei ole haaruksista/persuksista nyppyisenä jo ekan käyttökerran jälkeen..

Käypä kävelyllä ja saatat huomata housuja riisuessasi että kappas, nyppyjen lisäksi näistähän paistaa paikoin jo päivä läpi eli seuraava käyttökerta saakin aikaan pahimmassa tapauksessa jo reiän kankaaseen.

Niinpä. Ja tässäkään hinta ei takaa mitään. Mies osti Niken tech fleece kollarit kuvitellen, että olisivat laadukkaat, kun maksoivat yli satasen. Käytti niitä viikon etätöissä ja koiran kanssa ulkoillessa. Ensimmäiseen pesuun laittaessa huomasin, että ovat jo aivan nyppyiset haaroista ja pehvasta.

Vierailija
44/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl yleensä kestää.

Vierailija
45/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Citymarketista saa edullisia mywear-collareita. Kokemusta minulla vain yhdistä. Vaikka ovat halvat, ovat kestäneet nurinpäin pesua hyvin. 100 % puuvillaa.

Mulla on muuten tollanen huppari, maksoi 16,90 ja on kuin uusi vaikka 2 vuotta käytetty.

Mua alkoi kiinnostaa tämä Mywear, jos vaan on kivoja värejä ja malleja. Karsin juuri kauhtuneita lumppuja pois kaapista ja olisi kiva saada etätöihin jotain oikeasti laadukasta, kivan näköistä ja kestävää. 

Vierailija
46/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin laivalta Peak Performancen collarit ja 4 vuoden jälkeenki ihan ku uudet. Oli alessa 55e ja kirpaisi, mutta on kyllä maksaneet jo ittesä takas. Kekäle ainakin myy aitoja, en tiiä myykö halpakaupat samaa kamaa. Mut kunnon liikkeestä kannattaa ostaa, ite kierrän XXL:n ja Budgetin kaukaa, mitää hyvää oo ikinä löytäny.

Vierailija
47/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Niken yli 50 euroa maksavat housut joogaa varten. Heti ihan nyppyiset. 🥴

Vastaavan malliset, 20 euroa maksavat, mutta ohuemmalla kankaalla olevat ostin Cubukselta. Eivät nyppyyntyneet heti, niin kuin Niket...

Vierailija
48/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaate on 100% puuvillaa, niin ei pitäisi nyppääntyä. Pojallani on käytössä ollu 15 v joku jenkkiläinen, olisko ollu Logo tms merkki. Ei ole mennyt miksikään. Enää ei varmaan saa mistään kunnon kankaista.

Ompelen paljon itse, mutta hyviä kankaitakaan ei enää saa mistään.

Vierailija
49/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo aikaa, mutta ostin Prismasta House-merkkiset collarit ja olivat silloin 100 % puuvillaa. Ovat kuin uudet ja koko ajan pihahommissa yms käytössä. Maksoivat jotain 19 e.🤣

Vierailija
50/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä! En ole tiennyt tuota että ne muut kuin puuvilla siinä ne nypyt tekee! R-collectionin oon tyystin unohtanut, tosiaan ne menee ennen puhki kuin tulee nyppyjä 😅 109e näkyi olevan pöksyt, varmaan hyvä satsaus kuitenkin luulisin! 

Ap

No ei ole sielläkään enää hyvälaatuisia. Ei tule nyppyjä mutta kuluvat todella nopeaan puhki.

Oikeesti...? Voi paska! 

Ap

Vierailija
51/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen erittäin lämpimästi kotimaista R-Collectionia, tosin ompelu hoidetaan pääasiassa Virossa. Heillä on mielettömän laadukkaat, täyttä puuvillaa olevat college-tuotteet. Olen vuosien varrella omistanut useita huppareita ja college-housuja, mutta saanut ahkeralla käytöllä reikiä vain resoreihin ja tietysti värit ovat haalistuneet pesuissa. Nytkin jalassa heidän valmistamansa seitsemän vuotta vanhat (ehjät ja nypyttömät) kollarit. :)

Taika onkin tuossa 7 vuotta vanhassa. Nykyään kaikki tehdään halvalla jotta kulutus.

Vierailija
52/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko R-collectionilla minkälainen mitoitus? Eli pitävätkö koot kutinsa vai ovatko pieniä tai suuria? Yleensä Suomessa suunnitelluissa kun on isot koot ja pitää tilata numeroa pienemmät.

Vierailija
53/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypyt tulee siitä kun lankaan sekoitetut lyhyet kuidut lähtee pois mallista. Vähän niinkuin siististi laitettu poninhäntä alkaa hapsottaa. Laadukas puuvilla on turvallinen valinta. Myös esim kesävaatteissa laadukas viskoosi mutta siitä on valitettavasti yhtä paljon huonolaatuista tarjolla. Jo kaupassa tunnistaa kun vähän tarkemmin katsoo kangasta ja pyörittelee sormien välissä.

Vierailija
54/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

R collectionin vaatteet kestävät hyvinä vuosikausia.

Vierailija
55/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet ohuet ja mukavat olen ostanut Cubukselta. Eivät enää myy tätä mallia.  Veluuriverkkarit olen ostanut Lindexiltä joskus yli 10 vuotta sitten. Ehjät edelleen.

Vierailija
56/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just pyykissä..."oikeasta" urheilukaupasta hommattu, jotain 50€, en nyt muista merkkiä. Liki 7v vanhat, ihan ok, ei nyppyjä. Mä pesen aina nurinpäin ja matalassa lämmössä, neljäkymppiä tms.

Nyt jäi hämäämään se nimi...valk kirjaimilla lahkeessa, ei ole adidas tms..

No silloin 7v sitten vielä kaupasta saikin tuollaisia. Nyt ei.

Vierailija
57/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaate on 100% puuvillaa, niin ei pitäisi nyppääntyä. Pojallani on käytössä ollu 15 v joku jenkkiläinen, olisko ollu Logo tms merkki. Ei ole mennyt miksikään. Enää ei varmaan saa mistään kunnon kankaista.

Ompelen paljon itse, mutta hyviä kankaitakaan ei enää saa mistään.

Kyllä puuvilla nyppääntyy. Nykyisin käytetään niin lyhytkuituista puuvillaa.

Vierailija
58/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonsdalelta olen ostanut monet collarit ja yhdet nyppyyntyi heti, muut eivät ollenkaan. Yhdetkin ovat olleet minulla varmaan 10 vuotta ja ei ole nypyn nyppyä, muutama pieni reikä on mutya koska ne eivät ole suurentuneet vuosiin niin menevät vielä kotona.. 😊

Vierailija
59/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikseltä, niin näet valmiiksi ovatko nyppyyntyneet pesussa vai ei. Viimeksi ostin Adidaksen colleget 6 eurolla. Eivät nyppyynny.

Vierailija
60/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne nypyt haittaa??