Mies suuttui koska peruin treffit koiran sairastumisen vuoksi
Sanoi mulle että ei eläintä voi laittaa ihmisen edelle, se on vain eläin ja ihmissuhteet ovat tärkeämpiä.... koirallani oli vaikea epileptinen kohtaus enkä halunnut jättää sitä yksin enkä laittaa kenellekään hoitoon siinä tilassa. Miehen mielestä koiran olisi ihan hyvin voinut jättää jonnekkin hoitoon vuorokaudeksi. Mielestäni hän oli tunteeton koiran suhteen. Nyt pitänyt mykkäkoulua 2 päivää, ei vastannut edes mun viestiin vaikka sen näki. Osoittaa mieltään. Mitä mieltä ootte tästä?
Kommentit (154)
Mies vaihtoon.Itselleni kävi samoin aikanaan.Osoittaa tunnekylmyyttä ja ymmärtämätön että koira on sinulle tärkeä.Tuollainen mies vaatii varmaan itsensä lapsenkin edelle jatkossa.
Eläimiä vihaavat ovat mulle alinta kastia, täällä näyttää nyt olevan vihaajien kokoontumisajot.
Kiitä koiraasi tästä! Nyt selvisi hyvissä ajoin, mikä mies on miehiään.
Melkeinpä tekisin jatkossakin niin, että testaisin tapailumiestä vastaavanlaisella tilanteella. Jos ei ihan halua valehdella, että koira on saanut epileptisen kohtauksen ja treffit pitää perua, niin ehkä vois laittaa sellasen "Musta tuntuu että mun koiralla ei oo nyt kaikki hyvin. Voi olla et joudun perumaan ne tänpäiväiset treffit." ja katsoa, miten mies reagoi.
Jos sieltä tulee vastaukseksi jotain muuta kuin "ikävä kuulla, toivottavasti paranee pian - älä niistä treffeistä murehdi, nähdään joku toinen kerta kun koira on kunnossa, se tarvii sua nyt" niin ei kun vaihtoon. Jos tulee oikeanlainen vastaus, niin voi myöhemmin laittaa viestiä, et "en tiedä mikä sillä oli, oisko ulkona syöny jotain sopimatonta mun huomaamatta, mutta nyt on kaikki ok - onko sun ilta vielä vapaa?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että näytti tapansa ja elämän arvonsa. Vaihtoon. Saat kyllä eläimiä rakastavan miehen.
Eläimiä rakastavan miehen? Lemmikkien omistajat ovat kaikista eläinvihamielisimpiä ihmisiä mitä on. Eläinten paikka on luonnossa.
Eläinten omistajan sanominen eläinrakkaaksi on sama kuin r a i s k a i s i n jonkun naisen ja sanoisin sen jälkeen rakastavani naisia.
Lemmikkieläimet eivät kuulu luontoon, olet täysi ääliö.
Missä sanoin, että lemmikkien paikka on luonnossa?
On täysin epäeettistä tuottaa eläimiä, myös lemmikkieläimiä ihmisten itsekkäisiin tarpeisiin.
On käsittämätöntä, että ap:n kaltaiset ihmiset itsekkyyksissään ottavat lemmikkejä ja sitten ne saavat epilepsioita ja ovat muutenkin sairaita. Sairasta toimintaa, että ihminen on jalostanut koiria vain itsensä huvitukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eläimiä vihaavat ovat mulle alinta kastia, täällä näyttää nyt olevan vihaajien kokoontumisajot.
Lemmikkien omistajat ovat niitä pahimpia eläintenvihaajia ja tänne ne näyttävät olevan kokoontuneet.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta nousee kylmät väreet kun kuulee jonkun sanovan "se on vain eläin..." Kuvottavaa
Ihminen on vain eläin.
En katselisi tuollaista miestä, lemmikki on perheenjäsen ja äärimmäisen rakas. Minun nykyisellä miesystävällä on adopotoitu kissa ja jos meillä olisi deitti tiedossa ja tämä kissa saisi sairauskohtauksen ja pitäisi perua, niin todellakin ymmärtäisin sen. Lähtisin oikeastaan mukaan eläinlääkärireissullekin tukea antamaan.
Tehkää niille miehille selväksi heti aluksi, mikä on koiran arvojärjestys teille, niin ei tule pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että ymmärrä oma onnesi ja viestittele vain sellaisille ihmisille, jotka käsittävät koiran merkityksen.
Koiran merkityksen? Te pidätte koiras vankina, eikä sillä ole ollut ikinä mahdollisuutta päättää, haluaako olla teidän kanssanne vai ei.
Miten te kehtaatte?
Mene nyt muualle vaahtoamaan . Tässä ei puhuta mistään amazonin viidakko käärmeestä vaan KOIRASTA joka on lemmikkieläin
Ei koirat elele missään metsässä. Valoja päälle
Huono argumentti. Koirat on jalostettu nimenomaan itsekkäitä ihmisiä varten ja jos ihmiset lakkaisivat ottamasta niitä, niiden siittäminen loppuisi. Kukaan oikeasti eettinen ja eläinrakas ihminen ei ota koiraa. Eläinrakas ihminen antaa eläinten olla luonnossa. Lintuja voi tarkkailla ja luonnossa kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitustyylistä paljastuu nopeasti, että täällä nyt yksi vihaaja on kokoontunut keskenään ja kirjoitellut hirveän kasan toisiaan tukevia lemmikkivihaviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää niille miehille selväksi heti aluksi, mikä on koiran arvojärjestys teille, niin ei tule pettymyksiä.
Minä ainakin haluaisin kuulla, onko lemmikinomistajalla ylipäätään aikaa seurustella lemmikinhoidoltaan ennen kuin sitoutuisin. Enkä haluaisi lähtökohtaisesti seurustella näiden lemmikinomistajien kanssa, koska he kuvittelevat olevansa niin paljon lemmikin yläpuolella, että voivat siltä kysymättä vangita sen luokseen eliniäksi.
On ihan eri asia miettiä lemmikkieläinten, jalostuksen ja kennelbisneksen eettisyyttä kuin hoitaa olemassaolevat lemmikit hyvin ja huolella. Ei näiden ajattelu tarkoita tietenkään että kobkreettinen eläin hylätään metsään!
Minulla ei ole enää lemmikkiä eettisistä syistä, on joskus ollut ja ymmärrän hyvin molemmat puolet. Lemmikit ovat ihania, antavat hienoja kokemuksia ja hyvää elämää - eritoten itselleni kissat ja koirat.
En silti ota itse enää lemmikkiä. En silti tuomitse muita. Enpä itsekään ole vegaani. En vain pysty siihen elämäntapaan. En jaksa olla niin huolellinen ostaja ja luova kokki. Ja tykkään kovasti sekaruoasta, ikävä kyllä.
Tuo jonkun ideoima treffitesti oli kyllä hyvä ajatus. Empatiakyky on itsellenikin kumppanin tärkeimpien ominaisuuksien joukossa.
Se että pitää huolen lemmikistään ei arjessa ole millään tavoin pois treffikumppanilta tai parisuhteesta. Täytyy kyllä olla itsekäs mölli, ettei ymmärrä.
V****tu että ootte pellejä. Haukutte täällä kunnollisia suomalaisia miehiä päivät pitkät ja sitten teidän miehet ovat tuollaisia sankareita. Hävetkää!!!!
Onko olemassa mahdollisuus että miehellä oli oikeasti valmiina super satsattu illanvietto hyvine ruokineen ja parempine juomineen? Ja nyt iso panostus menee hukkaan? Silloin ymmärtäisin miehen mielipahan, vaikka mykkäkouluilu onkin väärin.
Ei kerro hyvää miehen luonteesta, jos se ei ymmärrä että epilepsia menee treffien edelle. Ihan sama, vaikka kyseessä onkin "vain" lemmikki. Tyyppi varmaan suuttuisi sinullekin, jos kehtaisit sairastua flunssaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että näytti tapansa ja elämän arvonsa. Vaihtoon. Saat kyllä eläimiä rakastavan miehen.
Eläimiä rakastavan miehen? Lemmikkien omistajat ovat kaikista eläinvihamielisimpiä ihmisiä mitä on. Eläinten paikka on luonnossa.
Eläinten omistajan sanominen eläinrakkaaksi on sama kuin r a i s k a i s i n jonkun naisen ja sanoisin sen jälkeen rakastavani naisia.
Lemmikkieläimet eivät kuulu luontoon, olet täysi ääliö.
On täysin epäeettistä tuottaa eläimiä, myös lemmikkieläimiä ihmisten itsekkäisiin tarpeisiin.
Eipä se naapurin rekku näytä olevan moksikaan siitä että joutuu "kärsimään" täyshoidosta ihmisten luona.
Miksi mies ei voisi tulla luoksesi hoivaamaan koiraa? Voisitte kaikki pötkötellä yhdessä ja viettää kivat kotitreffit. :3
Lähdin kävelylle treffikumppanin kanssa. Otin koirani mukaan. Mies, jolla ei itsellä ole koiria ollut, neuvoi koko ajan miten minun tulee toimia. Koiran tulee kuulemma kiltisti kävellä vierellä eikä nuuhkia joka puskaa. Sanoin, että kävelulenkki on koiran "omaa aikaa", jolloin sen kuuluukin nuuskia ja vaihdella viestejä muiden koirien kanssa.
En välittänyt tavata miestä enää. Tyyppi oli si varmaan yrittänyt koulia minuakin armeijan tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
On ihan eri asia miettiä lemmikkieläinten, jalostuksen ja kennelbisneksen eettisyyttä kuin hoitaa olemassaolevat lemmikit hyvin ja huolella. Ei näiden ajattelu tarkoita tietenkään että kobkreettinen eläin hylätään metsään!
Minulla ei ole enää lemmikkiä eettisistä syistä, on joskus ollut ja ymmärrän hyvin molemmat puolet. Lemmikit ovat ihania, antavat hienoja kokemuksia ja hyvää elämää - eritoten itselleni kissat ja koirat.
En silti ota itse enää lemmikkiä. En silti tuomitse muita. Enpä itsekään ole vegaani. En vain pysty siihen elämäntapaan. En jaksa olla niin huolellinen ostaja ja luova kokki. Ja tykkään kovasti sekaruoasta, ikävä kyllä.
Tuo jonkun ideoima treffitesti oli kyllä hyvä ajatus. Empatiakyky on itsellenikin kumppanin tärkeimpien ominaisuuksien joukossa.
Se että pitää huolen lemmikistään ei arjessa ole millään tavoin pois treffikumppanilta tai parisuhteesta. Täytyy kyllä olla i
Kyllä, en itsekään tietenkään halua, että lemmikit hylätään luontoon, mutta kannustaisin kyllä vahvasti ihmisiä olemaan ottamatta uusia lemmikeitä, kun ne on jalostettu. On selvä, että lemmikeistä saa tyydytyksen, kun ne ovat helppoja eivätkä pane vastaan, toisin kuin ihminen. Mutta ihmisille tekisi hyvää olla myös ihmissuhteessa ja koettaa ratkaista ongelmia, joita niissä ilmenee. Lemmikki on helppo ratkaisu oman läheisyydenkaipuun tyydyttämiseen.
"Koiraäidin" provo.
Laitetaan tämäkin poistoon👍