Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystäväni on jättämässä minut

Vierailija
08.02.2023 |

Hän ei ole vielä kertonut sitä minulle, mutta useat merkit viittaavat siihen.
Itse en haluaisi lopettaa suhdetta, vaikka olemme erilaiset. Ottaa päähän kun luotettavan ja mieluisan suhteen löytäminen tuntuu olevan vaikeaa. Annanko vaan periksi, vai pitääkö taistella huomiosta...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/14 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitkä ne merkit ovat? Ehkä vain ylitulkitset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen jättämässä miesystävää. En suoraan ole sanonut, vihjaillut kyllä.

En ihan ymmärrä miksei se tajua vihjeistä että jos tuota rataa jatkaa, niin tämä suhde ei jatku.

Kuvittelee kai että jos hän sanoo että tuossa on ovi ja mee linja-autolla kotiis, (en pääse bussilla) niin että palaisin taas kuin ei mitään.

Vierailija
4/14 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet että on aikeissa jättää jos ei ole vielä kertonut sinulle?

Vierailija
5/14 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies ja eroa itse nyt heti.

Vierailija
6/14 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat nämä merkit, joita olet tulkinnut? 

Vinkkinä kuitenkin, että jos kumppani haluaa sut jättää, niin älä ala taistelemaan. Ero ja uuden parisuhteen löytäminen voivat olla ikäviä asioita, mutta ei ole mitään syytä yrittää saada sellaista ihmistä jäämään, joka ei sun kanssasi halua enää jatkaa. Se ei ole reilua.

Vierailija
7/14 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi sitten näet

Vierailija
8/14 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä taistele, se on hyödytöntä ja turhaan aikaa vievää. Omat asunnot parempi? Häntä ei kiinnosta ja etsii muuta? Vai Ihastuu muualle silloin tällöin ja haluaa silti olla yhdessä? Vai tosiaan ei kiinnostunut tarpeeksi jatkaakseen. Maailmassa on vielä muuta, jos yksi ei toimi. Yleensä parempaa.

Vierailija
9/14 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisteluhan voi olla sitä että yrittää parantaa tapojaan. Jos ne ovat p***eestä, ei ole kyllä seuraavienkaan suhteiden tulevaisuus kovin loistava.

Vierailija
10/14 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa asioita esim. väestöliiton sivuilla olevien aiheiden kautta.

Ehkä opitte toisistanne jotain ihan uutta, minkä vuoksi a) parisuhdetta ei kannata jatkaa b) parisuhdetta kannattaa jatkaa.

Valitettavasti tuo asia on kyllä tai ei. Miksi tyytyisit vähempään? Jossain vaiheessa oleelliset eroavaisuudet tulevat esille muutoinkin ja pahimmassa tilanteessa siinä ei ole läsnä enää vain sitä ja hän.

En tiedä auttaako tämä, mutta itse aikoinaan parisuhteen päättymisen jälkeen päätin kehittää omia sosiaalisia taitoja ja tunnetaitojani. Nykyisin elän hyvässä parisuhteessa ja tasapainoisessa, meidän molempien näköisessä parisuhteessa.

Tsemppiä!

Vierailija
11/14 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaihtoehtoa ei tietenkään ole, että kysyisit, onko kaikki hyvin ja jos ei, mikä on huonosti. Nyt sinä vain raahaudut ja fiilistelet ja pahimmillaan aiheutat itse haaksirikon olemalla passiivinen ja rasittava.

Sinulla on suu ja korvat: puhu ja kuuntele.

Asioita voi korjata, jos kumpikin haluaa. Miksi miehet on noin stnan passiivisia vätyksiä nykyään? PUHUKAA ASIOISTA.

Vierailija
12/14 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa olettaa ja kuvitella. Not

Vierailija
13/14 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikoinnin puutteeseen suhteet kaatuvat. Joskus myös surkeaan seksiin tai seksin puutteeseen. Yleisin syy on kyllä puuttuva keskusteluyhteys ja siitä johtuva luottamuksen puute. Ei laiva ohjaudu jos ei ketään ole peräsimessä ja perämiehen olis hyvä tietää, minne ollaan menossa.

Vierailija
14/14 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten sinulle moro ja näkemiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän